Je empiricky prokázáno, že po zaslepení EGR, až na pár výjimek, dochází ke zúžení rozpětí mezi minimální a maximální průměrnou spotřebou, což se v závislosti na obvyklém stylu jízdy některých jedinců (včetně mne ) projeví snížením dlouhodobé spotřeby paliva. Samozřejmě na úkor životně nebezpečných exhalací.v.vilik píše:Je empiricky dokázáno, že po zaslepení EGRu dochází, až na pár výjimek, ke snížení spotřeby. To je změřené a vyzkoušené praxí a ne nějakými vědátorskými teoriemi. Máš prostor k vysvětlení.
Ano, v poslední době se tu za mne vydává "jednokilowatovej". Dostal banána, tedy sem už nemůže jako přihlášený. Ale může pokračovat - a také to dělá - pod jakoukoli přezdívkou. Tedy co řeší tvůj návrh? A nepoznáš-li moje příspěvky podle jazyka, pak už vůbec netuším, jak řešit tvé dilema.v.vilik píše:Já a nejsem sám, bych zase ocenil, kdyby tu každý vystupoval pod svojí přezdívkou a nebyl tu tucet Návštěvníků. Protože to je ta hospoda o které píšeš.
Co víš např. o náročnosti ekologických požadavků v severní Americe? Co víš o stavu životního prostředí v čínských velkoměstech a jeho vlivu na budoucí vývoj konkurenceschopnosti čínské produkce? Co víš o vlivu znečištění ŽP na zdravotní nezávadnost a dostupnost "potravy z moře"/sea food (píšu ta takto, poněvadž nejde jen o ryby), která představuje zdaleka největší podíl obživy obyvatelstva této planety? Vím, tobě je to úplně fuk, hlavně že tvoje auto pojede za málo (nafty).v.vilik píše:A proti EU nemám vůbec nic. Jen jsem psal, že Evropa jak ji známe zanikne díky ekoteroristům. V ostatních částech světa, kde mají v hlavě mozek místo pilin, Evropu za chvíli hospodářsky převálcují.