mno já osobně nemůžu soudit jestli změní nebo ne, ale ten známý který mi úpravu prováděl tak sám řikal, že takhle vypadá čistý ventil. On čistil ventily které měly najeto i 5x víc km než mám já a říkal, cituju : to byl teprve humusmodelář píše:Ta mastná usazenina má ovšem původ z odvětrání karteru, nikoli z EGR, takže konkrétně na ní se zaslepením EGR nic nemění.
EGR
Moderátor: Colommbo
A není to náhodou tak, že se jedná o problém motorů Škoda a nikoliv paliva? Já jezdím s P 107 na benzin od ONO, který patří k nejlevnějším a nemám za 20000 km ani ten nejmenší problém. S Fábií 1,0 se často rozsvěcela kontrolka emisního systému motoru, ale to i s jinými benzíny. Je to v elektronice, lambdách a těchto věcech. I když se v servisu snaží vymlouvat, zvláště v záruce, na kdeco. Že to nic není, nebo že je špatné palivo nebo že neumíte jezdit nebo cokoliv. P 107 jezdí "už" 20000 km bez jediné závady, což se mi u škodovky ještě nikdy nestalo. Ani jsem nevěděl, jak reklamní slogan "Nová Škoda - nová inspirace", je pravdivý. Skutečně jsem našel novou inspiraci - už nekupuji škodovky.