durablend alebo maxlife

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Brunno

durablend alebo maxlife

Příspěvek od Brunno »

dobry den . chcel by som sa opytat aky je rozdiel medzi olejmi valvoline durablend 5w40 a maxlife5w40. viem ze maxlife je pre motory nad 100000km ale to je tak vsetko.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

VALVOLINE.CZ
Návštěvník

Re: durablend alebo maxlife

Příspěvek od Návštěvník »

Brunno píše:maxlife je pre motory nad 100000km ale to je tak vsetko.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

zřejmě se jedná o Durablend DIESEL 5w40 - ten má specifikace (jen) pro naftové motory - API CF a ACEA B3.
MaxLife 5w40 má specifikace jak pro naftu, tak pro benzin, a jak už bylo napsáno, je určen pro motory s více jak stotisíci najetými kilometry.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Pitris píše:zřejmě se jedná o Durablend DIESEL 5w40 - ten má specifikace (jen) pro naftové motory - API CF a ACEA B3.
MaxLife 5w40 má specifikace jak pro naftu, tak pro benzin, a jak už bylo napsáno, je určen pro motory s více jak stotisíci najetými kilometry.
:wink: ano - Durablend 5W40 je specialita do Diesel motorů a má také normu pro WV 505.01 , což je oil určený převážně pro PD motory.Olej Max Life je spíše z řady ilejů speciálně naaditivovaných , pro delší život motoru-proto Max Life a to činní z oleje Max Life specialitku pro motory ,které mají už něco najeto-převážně pro motory s více jak 100 tis.km.,ale není to předpis,mohou se lít i do motorů s méně kilometry.Tento olej v průběhu kilometrů nemění svou vyskozitu(tekutost) ,je tedy stále stejně tekutý ve všech teplotách-neřídne a tím se olej nespotřebává přes těsnění a kroužky! :wink: :idea: :lol:
FF

Příspěvek od FF »

Anonymous píše:...Max Life... ...Tento olej v průběhu kilometrů nemění svou vyskozitu(tekutost) ,je tedy stále stejně tekutý ve všech teplotách-neřídne a tím se olej nespotřebává přes těsnění a kroužky! :wink: :idea: :lol:
No to snáď nie!? :shock:
To už môže Exxon Mobil aj NASA začať šetriť na zakúpenie patentu! :?: :!:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Anonymous píše:...MaxLife...Tento olej v průběhu kilometrů nemění svou vyskozitu(tekutost) ,je tedy stále stejně tekutý ve všech teplotách-neřídne a tím se olej nespotřebává přes těsnění a kroužky! :wink: :idea: :lol:
Já bych to napsal trochu jinak. Ta viskozita se provozem mění - možná pomaleji, než u běžného oleje, ale mění, protože viskozita se provozem mění u každého oleje - ale hlavní výhoda MaxLife by měla být v tom, že jeho složení a aditiva jsou přizpůsobeny specifickým podmínkám ojetého motoru (zakarbonované kroužky, a jejich omezená pohyblivost), a měl by vrátit původní vlastnosti provozem a teplotami ztvrdlým těsněním.
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Max Life je asi tak speciálně naaditivovaný,jako že Magnatec má inteligentní molekuly :lol: :lol: :lol: :lol:
FF

Příspěvek od FF »

alfi166silver píše:Max Life je asi tak speciálně naaditivovaný,jako že Magnatec má inteligentní molekuly :lol: :lol: :lol: :lol:
...alebo akože Millers Oil má triesterovú techológiu namiesto diesterovej... :lol:
luk.zah

Příspěvek od luk.zah »

FF píše:
alfi166silver píše:Max Life je asi tak speciálně naaditivovaný,jako že Magnatec má inteligentní molekuly :lol: :lol: :lol: :lol:
...alebo akože Millers Oil má triesterovú techológiu namiesto diesterovej... :lol:
Ale no tak!?!!!?!! :roll:
pietro

Příspěvek od pietro »

Zdravim
Chcel by som sa opytat vsetkych co maju dobre skusenosti s MAX LIFE kolko km ste presli kym zacal MAx LIFE znizovat spotrebu oleja? alebo az po prvej vymene?
FF

Příspěvek od FF »

Prečo by mal práve MaxLife znižovať spotrebu oleja? Spotreba oleja sa môže znížiť jedine tým, že sa rozpustia úsady (ale to môže spotrebu dokonca aj zvýšiť). Na rozpustenie úsad slúžia detergenty, ktorých je v kvalitných olejoch pomerne dosť. Jedine, že by mal MaxLife viac detergentov ako obvykle, alebo by ich mal naopak málo a tak by bol "doslova!" určený do motorov nad 100000km ako prevencia proti nadmernému čisteniu.
Všetci sa predsa obávajú nadmerne rýchleho rozpustenia veľkého množstva úsad v motore neznámeho pôvodu. Dôkazom toho sú mýty typu "nedávaj tam syntetiku" a pod.
Mňa by tiež zaujímalo, či ten olej "nevyrobilo" len marketingové oddelenie Valvoline (podobne som kedysi veril, že keď olej označený ako vhodný na LPG tak tam bude niečo poriadne extra). Uvádza Valvoline niekde v prospektoch nečo konkrétnejšie?!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

V německém AutoBildu byl kdysi srovnávací test řady olejů 10W-40 ve stejné normě ACEA testovaných na autech staršího data výroby s proběhem min. 200 tis. km. Pokud si to dobře pamatuji, tak jediný olej, s nímž výsledky vyšly za rámec statistické chyby, byl právě Valvoline MaxLife. A jelikož i všechny ostatní oleje byly adresně identifikovány, pochybuji, že šlo o "placenou reklamu".
FF

Příspěvek od FF »

Anonymous píše:...tak jediný olej, s nímž výsledky vyšly za rámec statistické chyby, byl právě Valvoline MaxLife...
...čo to znamená?!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Znamená to zlepšení ve všech třech v testu sledovaných veličinách:
- snížení spotřeby oleje;
- zlepšení exhalací;
- snížení spotřeby paliva.
Odpovědět