Durablend 10w-40 vs. esso
Moderátor: Colommbo
Durablend 10w-40 vs. esso
Mal som Durablend 10w-40 bol vpohode. Po prechode na MakLife 10w-40 sa mi zvysila spotreba
oleja o cca 1l na 10000km ( t.j. plus cca 100% ), Takze sa vratim k Durablendu.
A teraz otazka : Co si myslite o oleji esso ultra 10w-40? Bracho ma Peugeot 206 a tam mu ho vrelo doporucuju ( z valvoline mu vraj klepu ventily )
auto Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,
oleja o cca 1l na 10000km ( t.j. plus cca 100% ), Takze sa vratim k Durablendu.
A teraz otazka : Co si myslite o oleji esso ultra 10w-40? Bracho ma Peugeot 206 a tam mu ho vrelo doporucuju ( z valvoline mu vraj klepu ventily )
auto Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,
Re: Durablend 10w-40 vs. esso
K tomu prvnímu - když byl Durablend v pohodě, proč si ho měnil za MaxLife? A jeho spotřeba nebyla vyšší určitě tím, že je to MaxLife.mario74 píše:Mal som Durablend 10w-40 bol vpohode. Po prechode na MakLife 10w-40 sa mi zvysila spotreba
oleja o cca 1l na 10000km ( t.j. plus cca 100% ), Takze sa vratim k Durablendu.
A teraz otazka : Co si myslite o oleji esso ultra 10w-40? Bracho ma Peugeot 206 a tam mu ho vrelo doporucuju ( z valvoline mu vraj klepu ventily )
auto Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,
K tomu druhému - oleje Esso jsou kvalitou nad průměrem, určitě ho bracho může použít (ale stejně tak i ten Valvoline, z oleje - pokud je použit olej správné API, ACEA a vhodné SAE) ventily KLEPAT NEBUDOU. Co ventilová vůle, nebo kvalita použitého paliva?
No právě: kvůli oleji mohou klepat tak okorát ventilová zdvihátka, jimiž ovšem předmětný motor vybaven není! A tzv. - lidově řečeno - "klepání ventilů" žádným způsobem nesouvisí s ventily samotnými, ale je průvodním zvukovým projevem klepání pístu ve válci v důsledku detonačního spalování, na což použitý motorový olej také nemá žádný vliv.
- z valvoline mu vraj klepu ventily v peugote 206Anonymous píše:" ( z valvoline mu vraj klepu ventily )
auto Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96 "
V případě daného vozu tak akorát zřejmě klepe (a to hodně ) v palici toho, kdo takový výrok vůbec dokázal vypustit z úst!
- Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96 je moje auto
to partis: kedze mam nabehane hodne na 100t km tak som chcel skusit ten maxlife. Ale velmi sa mi neosvedcil
Ak si chces "Anonym" vypočuť zvuk čo robí po MaxLife, tak nech sa páči.
Olej Durablend sme menili na MaxLife kvôli tomu, že už máme nabehané obaja nad 100k a MaxLife je práve pre takéto motory.
Tak prečo potom začalo bráškovi žrať olej a mne ťukať ventily? Aha áno, vymysleli sme si to. Srdečne ďakujeme za pomoc.
Bratříku ja mám 106 nie 206
P106 2000 1,4 restyl sport facelift
Olej Durablend sme menili na MaxLife kvôli tomu, že už máme nabehané obaja nad 100k a MaxLife je práve pre takéto motory.
Tak prečo potom začalo bráškovi žrať olej a mne ťukať ventily? Aha áno, vymysleli sme si to. Srdečne ďakujeme za pomoc.
Bratříku ja mám 106 nie 206
P106 2000 1,4 restyl sport facelift
Durablend 10W-40 a MaxLife 10-40 jsou z hlediska norem, které splňují, naprosto rovnocenné oleje, pouze ten druhý má jinou aditivaci. Aditivaci, jejímž úkole je, mimo jiné, pomoci vyčistit starší motor. Ani jedno by nemělo způsobit zvýšení spotřeby oleje, ba právě naopak!
A prosím nepoužívat výraz "klepání" či "ťukání ventilů". Důvody jsem snad dostatečně vysvětlil.
A prosím nepoužívat výraz "klepání" či "ťukání ventilů". Důvody jsem snad dostatečně vysvětlil.
DuaBlendAnonymous píše:Durablend 10W-40 a MaxLife 10-40 jsou z hlediska norem, které splňují, naprosto rovnocenné oleje...
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=127
MaxLife
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=827
...majú rovnaké normy???!!!