Deklarovaná vs. reálná spotřeba

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
modelář

Příspěvek od modelář »

Tak si přečtěte znovu, o co vlastně šlo:
modelář píše:
Itall píše:Toho komfortu jsem vzadu moc nezažil (chtělo to zrovna ke kováři), lezlo to jak šnek, takže nějaké výkony asi také ne a brzdy, zjm. zadní kotoučové tam řešili každou chvíli, že to zarezá. Takže zlatá naše Š110L. To jsme si ty ventily rádi seřídili.
Moje zkušenosti jsou zcela opačného gardu: S motorem 1500 ccm a "krátkým zadkem" z třináctistovky to sice jezdilo max. 170, ovšem i proti každému kopci na D1, to při spotřebě 7,5 speciálu (správně tam patřil super) s lehkou nohou a do 9,5, když chtěl být člověk "nejrychlejší", a lepší brzdy (samozřejmě až po důkladné repasi) jsem snad dosud nezažil! Navíc šlo o v té době možná jediné dostupné auto, kam se vešel dvojčatový kočárek (s dětmi na zadním sedadle). :wink:
Pokud někdo reaguje pouze na mou poslední větu shora, pak ji vytrhává ze souvislosti. A jestliže je něco "prvoplánové", pak to obvykle stojí vpředu, v daném případě na začátku. Ještě je tu něco nejasného? :D
Odpovědět