Co se zbytkem?
Moderátor: Colommbo
Co se zbytkem?
Tohle je trošku volnější téma. Z fabie mi zbyl jeden litr nepoužitého Mogulu 10W-40Extreme, ale jelikož, není třeba olej dolévat a chci přejít na nižší zimní a vyší letní třídu (možná i k jinému výrobci), tak mi žbluňka nepoužitý jeden litr oleje ve 4l kanystru. Tedy kam s ním? Na pařeza ani babettu se mi nehodí a na stovárnu taky ne.
V nejhorším bych ho použil na promazávání nástrojů a naložení ložisek. Nebo máte někdo zájem?
V nejhorším bych ho použil na promazávání nástrojů a naložení ložisek. Nebo máte někdo zájem?
Re: Co se zbytkem?
..vyliať do potoka..skodovkar píše:Tohle je trošku volnější téma. Z fabie mi zbyl jeden litr nepoužitého Mogulu 10W-40Extreme, ale jelikož, není třeba olej dolévat a chci přejít na nižší zimní a vyší letní třídu (možná i k jinému výrobci), tak mi žbluňka nepoužitý jeden litr oleje ve 4l kanystru. Tedy kam s ním? Na pařeza ani babettu se mi nehodí a na stovárnu taky ne.
V nejhorším bych ho použil na promazávání nástrojů a naložení ložisek. Nebo máte někdo zájem?
..ale nie iba srandujem,olej sa stale zide na namazanie čohokolvek,teda aspon u mna...nechaj si ho raz ti zachybne
Když jezdím s pinckem na M2T, imrvere je zasraná svíčka!!! Když jezdím na M6A nikde ani kousek karbonu.. Navíc v příručce pro jawu 550 jsem se dočetl že do benzinu patří M6A. Jinak jezdím na mix všeho možnýho (vyjetej olej, m6a, 10w/40,15w/40,5w/40) jezdím denně 4km tam a 4km zpatky letos již pátým rokem a jediné co jsem na motoru dělal za těch 5 let jsem párkrát čistil svíčku a jednou dělal předstih. Základem je to drtit na max, žádný podtáčení, kladívka to stejně nad 7500ot nepustí.
Jawa 550 byla předchůdcem Jawy 20/21 s trošičku odlišným motorem (např. na pístu byl "zub") a už byla dvousedadlová, zatímco "pařez" byl jednosedadlák, maximálně se zadním nosičem, který tvarem té zadní části se sedlem připomínal právě "pařez", odtud také ta přezdívka. Konkrétní označení si však nepamatuji.skodovkar píše:Pařez má velice široký význam jak jsem se na internetu hodněkrát přesvědčil, u mě jde o Jawu 555. Označují se tím stroje 550-551-555.
Modeláři nevím jakého předchůdce jsi měl na mysli?
Taky mám pokušení to dolívat do M6AD, ale kdoví co to udělá, jsou to dost odlišné oleje. (ačkoliv z jedné fabriky)
M6AD je už aditivovaný olej, proto také do oleje pro dvoutakty nevhodný!
Musíš se podívat, jakou ten M2T splňuje normu! Ten původní byl pěkné sv.nstvo, ale když koupíš M2T už v API TC, budeš příjemně překvapen, nejen pokud jde o svíčku, ale zejména výfuk...Olga píše:Když jezdím s pinckem na M2T, imrvere je zasraná svíčka!!! Když jezdím na M6A nikde ani kousek karbonu.. Navíc v příručce pro jawu 550 jsem se dočetl že do benzinu patří M6A. Jinak jezdím na mix všeho možnýho (vyjetej olej, m6a, 10w/40,15w/40,5w/40) jezdím denně 4km tam a 4km zpatky letos již pátým rokem a jediné co jsem na motoru dělal za těch 5 let jsem párkrát čistil svíčku a jednou dělal předstih. Základem je to drtit na max, žádný podtáčení, kladívka to stejně nad 7500ot nepustí.