bjukemen píše:Shi: nebavme sa o koncerne ale vseobecne o znackach ktore maju brzd. system nastaveny normalne, to znamena preco davat 150e za ds 2500 z FF ked sa daju kupit za 60e platnicky ktore maju GG a to je kurva rozdiel, ci platit zbytocne alebo vybrat dobre, teda u mna je to tak,cena zohrava velku rolu, ...
Přiznám se, že vyšší hodnota součinitele tření, kterou mají GG oproti FF se žádným podstatným způsobem neodrazila v dojmu, která jsem z brzd měl. OEM, Green, Yellow a DS2500 subjektivně brzdí stejně. V čem byl podstatný rozdíl mezi DS2500 a všemi ostatními, které jsem kdy na autech měl, tak ve schopnosti jemně regulovat brzdný "výkon" díky zpětné vazbě, kterou pedál s těmito destičkami poskytoval.
GG vs FF bych určitě ocenil v situaci, kdy by mi vypadl posilovač. Za jízdy jsem žádný podstatný rozdíl mezi Green a Yellow, což by měl být rozdíl mezi GG a FF, opravdu nepozoroval.
(Jsem možná necitlivé poleno, ale když přezuji ze zimních 16" na letní 17", tak celkem zřetelně poznám, že kvůli větším setrvačným silám musím víc šlapat na brzdu. )
Nebráním se levnějším destičkám, DS2500 se mi za rozumnou cenu podařilo ulovit jen jednou. EBC umím koupit levněji než Feroda, takže jsme skončil u EBC. U EBC mám tu výhodu, že jsou k destičkám alespoň nějaké infomace. U většiny ostatních výrobců (VALEO, TRW, ATE, ...),je k dispozici hromada keců o ekologii, hluku a já nevím čem všem, sem tam i nějaké to líbivé video, ale jakékoliv technické informace celkem slušně tají. Že si brzdy občas písknou je to poslední co mě na brzdách zajímá, ale pro většinu výrobců je to asi priorita.