BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Hoj chlopi,řeším nákup nových kotoučů na své Mondeo..Doteď tam byl komplet VALEO a nic moc,brzdit to brzdilo,ale 1 se zkroutil..Po srovnání na soustruhu jsem ho dal na druhou stranu a zkroutil se opět,tak že struktura matrošu už byla asi v čudu..Teď uvažuju o koupi kotoučů a desek ROADHOUSE nebo MEYLE... Jaké komponenty máte osvědčené vy?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
..tak Brembo platne sa mi rozhodne neosvedčili čakal by som že budu mäkšie,sa tvrde ako sklala to je na nič nebrzdi to nijak extra ked chceš kvalitu tak chod do Ate kotuče a TRW platne alebo aj ATE platne..
..potom Remsa brzdi dosť zle tiež sme mali na aute,Fomar tvrde, Icer tiež nie najidealnejšie..
..ked sa to zhrnie tak ATE,TRW,platničky
..kotuče Brembo (ale nie polske nahražky) ferodo,ATE,SBS,
Rh neviem niekto jazdi na kptučoch a bez zavad,podrobnejšie som sa tomu nevenoval,Meyle som mal na pežote v zadu ako kotuče tak aj platničky,už by som to nekombinoval takto,zabehlo sa to gut a asi aj brzdilo ale kotuče sa mierne zvlnili,zistene na STK
..otcovi na BMW som dal kombinaciu kotuče Samko a platničky TRW najazdene 50 000km a ako kotuče tak aj platničky ešte držia sice platne su pri konci ale to neva
..kamarat mal na G4 platničky Delphi aj v predu aj v zadu a brzdilo to až pridobre,ja mam na alfe platničky vpredu TRW a v zadu rigo brzdi vyborne
..potom Remsa brzdi dosť zle tiež sme mali na aute,Fomar tvrde, Icer tiež nie najidealnejšie..
..ked sa to zhrnie tak ATE,TRW,platničky
..kotuče Brembo (ale nie polske nahražky) ferodo,ATE,SBS,
Rh neviem niekto jazdi na kptučoch a bez zavad,podrobnejšie som sa tomu nevenoval,Meyle som mal na pežote v zadu ako kotuče tak aj platničky,už by som to nekombinoval takto,zabehlo sa to gut a asi aj brzdilo ale kotuče sa mierne zvlnili,zistene na STK
..otcovi na BMW som dal kombinaciu kotuče Samko a platničky TRW najazdene 50 000km a ako kotuče tak aj platničky ešte držia sice platne su pri konci ale to neva
..kamarat mal na G4 platničky Delphi aj v predu aj v zadu a brzdilo to až pridobre,ja mam na alfe platničky vpredu TRW a v zadu rigo brzdi vyborne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
No TRW desky jsou tvrdé jako kámen.Měl jsem komplet TRW na předchozím autě a desky sežraly kotouče,ač to byly taky kotouče TRW..Pak jsem koupil desky RH (RoadHouse) a ty byly pěkně měkké,sice prášily,ale brzdilo to lépe a kotouče neubývaly..Osobně raději vyměním každý rok (35 000km) desky než kotouče..
Jinak můžu mít kotouče MEYLE 481kč/ks a desky MEYLE 760kč..,ale vůbec netuším kdo to pro MEYLE vyrábí,abych nenaletěl..Nebo další varianta je koupit komplet sadu od ROADHOUSE..
http://www.rajautodilu.cz/clanek/40/Kot ... dhouse.htm
Jinak můžu mít kotouče MEYLE 481kč/ks a desky MEYLE 760kč..,ale vůbec netuším kdo to pro MEYLE vyrábí,abych nenaletěl..Nebo další varianta je koupit komplet sadu od ROADHOUSE..
http://www.rajautodilu.cz/clanek/40/Kot ... dhouse.htm
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění v létě na dálnici ze 150 na 80 km/h..Kotouče se prostě zvlnily..Nebylo to na mondeu,ale na AUDI 80,co jsem měl předtím..Anonymous píše:Já doporučuju Brembo a Ferodo za nic jiného bych svoje peníze nedal....(a vyzkoušel jsem hodně značek)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
A jak si je měl "zajeté"? Nebylo to první pořádné zabrždění první zabrždění pro ně vůbec?NOVON píše:Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění....
Já osobně - pokud je ta možnost - volím Nipparts (ano, asi je to "přebal", ale měl by to být přebal japonských výrobků), a zatím nezklamal - ani v brzdách, ani jinde.....
S brzdovými komponenty Brembo mám dobré zkušenosti na motorkách, stejně jako s Nissinem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Dělá si je zřejmě "sama". Německá firma Meyle vyrábí náhradní díly podvozku, filtry, ložiska, uložení tlumičů, vodní pumpy, brzdové komponenty, autoelektro součástky, na automobily německé produkce, dále pak pro SEAT, SAAB, VOLVO a nákladní automobily MAN, MB, IVECO, SCANIA, RVI, VOLVO.NOVON píše:Jinak můžu mít kotouče MEYLE 481kč/ks a desky MEYLE 760kč..,ale vůbec netuším kdo to pro MEYLE vyrábí.....
Podle www.mjauto.cz se Meyle díly ukázaly být stejné jako TRW, LEMFORDER, FEBI...
A "něco" i o (ne)vhodných kombinacích kotouč/deska je tady:
www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4457
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ne,ne..byly zajeté.Měnil jsem je tehdy nějak zjara a dokud jsem je v létě pořádně nezatížil,tak byly v poho..Měly najeto cca 10 tis.km..Pitris píše:A jak si je měl "zajeté"? Nebylo to první pořádné zabrždění první zabrždění pro ně vůbec?NOVON píše:Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění....
Já osobně - pokud je ta možnost - volím Nipparts (ano, asi je to "přebal", ale měl by to být přebal japonských výrobků), a zatím nezklamal - ani v brzdách, ani jinde.....
S brzdovými komponenty Brembo mám dobré zkušenosti na motorkách, stejně jako s Nissinem.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Tak že chlopi třepání pi brždění mi nezpůsobovaly zvlněné kotouče,ale jiná struktůra materiálu v určitých místech kotouče..Prostě po očištění a odmaštění je rukou cítit jak jsou určitá místa hladší než jiná místa kotouče..Samo se bavím o účinné ploše..Vysvětluju si to tak,že jsem já nebo předešlý majitel odstavil auto s rozpálenými brzdami.Desky zůstaly sevřené a místně bud přehřály nebo spíše kotouč mimo desky jinak chladnul a jinak se vytvrdil matroš kotouče..Stočením se to naoko srovnalo,ale po čase zo začalo opět vibrovat..Ta struktůra materiálu je už neměnná..Hleděl jsem na to jak puk i po očištění a odmaštění je vidět jakoby obtisk desek na jinak hladké ploše..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
NOVON píše:Ne,ne..byly zajeté.Měnil jsem je tehdy nějak zjara a dokud jsem je v létě pořádně nezatížil,tak byly v poho..Měly najeto cca 10 tis.km..Pitris píše:A jak si je měl "zajeté"? Nebylo to první pořádné zabrždění první zabrždění pro ně vůbec?NOVON píše:Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění....
Já osobně - pokud je ta možnost - volím Nipparts (ano, asi je to "přebal", ale měl by to být přebal japonských výrobků), a zatím nezklamal - ani v brzdách, ani jinde.....
S brzdovými komponenty Brembo mám dobré zkušenosti na motorkách, stejně jako s Nissinem.
..potom si mal padleky inak to proste neexistuje a dam na to ruku do ohna,nakolko na bmw e39 ktore važi kopec kíl a jazdí otec bežne brzdí zo 180 na 50 a držia ako svina žiadne vlnenie kotučov ani nič sa neudialo a ja tak isto na alfe ich mam a brzdia ako svina
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
NOVON píše:Zajímavý článek,to by člověk neřekl...úplná alchymie..
http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
Zní to docela přesvědčivě.