Brzdove doštičky
Moderátor: Colommbo
Re: Brzdové doštičky
Prečo by mal kašlať na okruh? Keď sa mu na ňom chce jazdiť, nech jazdí. A je úplne jedno akým autom, hlavné je, že ho to bude baviť.
Re: Brzdove doštičky
Já narážel na jeho záměry ohledně "upgrade" na okruh. A zde v daném případě beze zbytku platí to, co jsem už napsal: kromě vhodné kombinace kotouče/desky představuje vše ostatní vyhozené peníze.
Re: Brzdové doštičky
jo uvedené to je skutočne pekne.. no našťastie je to len na "papieri" uvedená kravina, ktorá s reálom nemá nič spoločné.. nakoľko tie dosky z reálnych skúsenosti brzdia brutálne a plne fungujú aj za studena.. podotýkam, že toto je overená prax aj z bežnej premávky, žiadne domnienky a výmyslye1H píše:kornel, DS3000 už ale nie sú na bežné jazdenie. Na stránke Ferodo je aj výrazné upozornenie:Warning: DS3000 IS NOT SUITABLE FOR ROAD
Ale zároveň dodávam, že pre bežné jazdenie niesu samozrejme vôbec potrebné, ich pomer výkon vs. životnosť hlavne kotúčov, je dosť v neprospech životnosti + cena je taká, že sa CZ/SK motoristovi šetriacemu na všetkom pri pohľade na ňu pretočia panenky.. a z tohoto titulu, je to pre 99,8% bežných užívateľov maximálne nezaujímavé.
Re: Brzdove doštičky
Když ono to chce vyzkoušet v praxi. Bohužel, stejně jako v případě výběru pneumatik, je to zhusta dost drahé zkoušení.
Re: Brzdove doštičky
Upgrade jsem nemyslel přímo na okruh. Když to vezmeme z pohledu financí, tak cokoliv navíc u auta jsou vyhozené peníze Okruh by byl jen pro zábavu se občas svézt. Autem jezdím v běžném provozu. Ty brzdy zase tolik nestojí(Ibiza-AP, Leon-Brembo). Samozřejmě dávat tam Wilwood, Tar-Ox atp nemá smysl, jejich schopnosti bych ani nevyužil. A to, že RS není sportovní auto, vím. Když jsem vybíral auto, chtěl jsem sportovní a zároveň jsem chtěl auto na denní ježdění, což moc dohromady nejde(pokud nemám miliony). RS se mi vždy líbilo a přišlo mi nakonec jako nejlepší kompromisNávštěvník píše:Já narážel na jeho záměry ohledně "upgrade" na okruh. A zde v daném případě beze zbytku platí to, co jsem už napsal: kromě vhodné kombinace kotouče/desky představuje vše ostatní vyhozené peníze.
kornel: Ten finanční rozdíl mezi DS3000 a DS2500 takový není, u mého auta cca 800Kč, takže při ceně 6600Kč(DS3000) to už je prd a pokud brzdí znatelně lépe, proč do nich nejít Ten běžný smrtelník by nekoupil ani ty DS2500
Re: Brzdove doštičky
rozdiel v cene DS2500 vs DS3000 sa zvykne pohybovať napr. len na komplet prednom obložení.. cca 100eur
Či je to veľa, či málo.., je na posúdenie jednotlivca, no v každom prípade cena cca 300eur len za predné obloženie je už ozaj slušná pálka pre toho bežného smrteľníka ..ja mám DS2500 + originál séria koncernové kotúče a je to veľmi slušné ako brzdným výkonom, tak aj životnosť kotúčov je dobrá.
Či je to veľa, či málo.., je na posúdenie jednotlivca, no v každom prípade cena cca 300eur len za predné obloženie je už ozaj slušná pálka pre toho bežného smrteľníka ..ja mám DS2500 + originál séria koncernové kotúče a je to veľmi slušné ako brzdným výkonom, tak aj životnosť kotúčov je dobrá.