Itall píše:[ad1) To poznám špatně. Příště budu kapalinu vysávat, tak uvidím, zda to poznám lépe. Vizuálně těžko, stejně jako u vypouštění...
Jak u blbejch na dvorku! Co je na tom, kyho dasa, k nepochopeni
U P107 se do nádržky shora nepodíváš, takže bych se mohl jen s určitou pravděpodobností domnívat, že jsem kapalinu vysál. Na vysávání kapaliny bych měl jen nějakou "stříkačku" s hadičkou, hadičku bych dal někam na dno, a pak opět na druhou stranu někam na dno (snad) atd. A díval bych se z boku přes stěnu nádržky. Čili vidím totéž, jako když vypouštím. Pouze u vysávání více mohu spoléhat na to, že jsem kapalinu vysál. Co je na tom k nepochopení? Asi místní situace u P107. Kdo to neviděl...
Prave proto ji nelze "vypustit"
A prave proto vede snaha o jeji "vypusteni" k zavzdusneni systemu, jak ses ostatne sam presvedcil.
Proč by nešla vypustit? Zavzdušnil jsem to, páč jsem zrovna vypouštěl zadní část nádržky a v přední stále byla hladina. Vidět je tam z boku blbě, tak mě to nekleplo. Vím už, že nádržky jsou vlasně dvě, tak je musím v dolní části vypouštět jako 2 nádržky. Nejprve jednu polovinu, a pak druhou, kdybych to dělal. Přes zadní kola to jde dobře a svižně, okruhy jsou křížem, takže nejprve jedno zadní, pak druhé zadní a hlídat hladinu. Nevidím problém, ale v nejbližší době mě to nečeká...
Cele je to o tom, ze kdyz nadobku vypoustis, nikdy se nevyhnes riziku zavzdusneni, zatimco pri odsati kapaliny takove riziko vubec nenastava. Uz opravdu nevim, jak lepe to napsat, abys to konecne pochopil.
Abyste temu rozuměli, ragazzi, tak odkaz na pěknou fotku - pohled pod kapotu P107. http://www.auto-motor-und-sport.de/bild ... ow_item=21
Doufám, že vidíte nádržku brzdové kapaliny. Vysaj, prohlédni, vyčisti, dolij, hlídej hladinu. Kteréhokoliv Návštěvníka by z toho vomyli. Zase uznejte, že napoprvé jsme to s oteckem neměli nijak jednoduché... jen tak v garáži a se zatajováním důležitých informací .
Itall píše:Abyste temu rozuměli, ragazzi, tak odkaz na pěknou fotku - pohled pod kapotu P107. http://www.auto-motor-und-sport.de/bild ... ow_item=21
Doufám, že vidíte nádržku brzdové kapaliny. Vysaj, prohlédni, vyčisti, dolij, hlídej hladinu. Kteréhokoliv Návštěvníka by z toho vomyli. Zase uznejte, že napoprvé jsme to s oteckem neměli nijak jednoduché... jen tak v garáži a se zatajováním důležitých informací .
To říkám furt. Nekupujte si ty malý auta a nebo auta,kde je motor obestavěn kastlí kdo tam pak má strkat ruce ...
Durex píše:....základ je opravdu odsátí nádobky,popřípadě vyčištění pomocí uchošťouchů,nalití nové kapaliny,průhledná hadička na odvzdušňováku,našlapat,pak sešlápnout pedál (páčku) a povolit odvzdušňovák. Tešně před koncem chodu pedálu (páčky) utáhnout odvzdušňovák. sleduju jaká kapalina teče (barva a kolik jde nebo nejde bublin) Tímto stylem jednak vyměním kapalinu a zároveň to krásně odvzdušním....
Nějak mě to připomíná to, co dělám(e) už od dob Š120....
Durex píše:Nekupujte si ty malý auta a nebo auta,kde je motor obestavěn kastlí....
Možná trošičku odběhnu od tématu ale u motorek ještě dodám, že když se zdá být účinek brzd menší, tak je dobrý třeba přes noc izolepou přilepit páčku k řidítku a otevřít nádržku.
Kia CEED 1.6 GDI 99kWN98+Mannol 9950 Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40 Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16