Brisk - NGK - Denso

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Itall

Příspěvek od Itall »

Brisky jsou v pohodě, k olejům bych byl skeptičtější, ale Cinol jsem také už použil. Výsledek - samozřejmě nic, je to jako každý druhý.
modelář

Příspěvek od modelář »

Durex píše:Ale mě je jedno kde se co vyrábí! Jak poznám, kdo to kde vyráběl a jakou měl při tom náladu? To že to takhle je schazuje značku NGK! Takže co je lepší? Dle někoho nejistej brisk a nebo NGK? Vždyť je to stejný!!!
A to je právě ta chyba - není to stejný! Pokaždé tu opakuji a zatím nemám důvod na tom cokoli měnit, totiž že je důležité, kde se co vyrábí, resp. z jakých komponentů, materiálu atd. a na čem se to vyrábí. :idea: Brisk nepochybně vyrábí kvalitně, bohužel však jen z toho, co má k dispozici (ve smyslu - na co ekonomicky dosáhne), pod čímž rozumím i technologie.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Ale mě jako spotřebiteli by mělo bejt jedno. Já přece nemám čas zjištovat, kterej lojza to dělal. Jestli v polsku nebo francii nebo c číně. Já chci koupit značku a mít tím zaručenou tu kvalitu. A né to omlouvat tím, že je to sice NGK ale z francie. Dneska jsou peníze vždy na prvním místě. Pracuju v automobilovým průmyslu a kolikrát mi to hlava nebere. To ať si přebere každej sám. Proto dnes (viz NGK z Francie)na značkách nezáleží. Tak není nakonec ten Brisk značkovější?
Martin Sedláček

Příspěvek od Martin Sedláček »

modelář píše:
Anonymous píše:
Durex píše:Nemyslím si, že by Cinol byl nekvalitní,nebo že by to nebyla značka,jako kterákoliv jiná. To že tady v ČR jsme zaujatí proti svým výrobkům (Paramo, Brisk apod) ještě neznamená, že nejsou srovnatelné se „světovými“ značkami. Rozhodně radši Cinol než Castrol! Tak jako Brisk než NGK!
Děláš v Brisku jo? :lol: (Ne, já netvrdím, že Brisky jsou nějaké špatné, ale Mišáci, Hondy, Lexusy, Toyoty používají Densa alternativně NGK svíčky - tak to prostě hochu je a zkus si tam dát brisky, tak si o volant rozbiješ zuby, když to trochu přišlápneš ;) ) jinak je hezké, že se zastáváš českých věcí :wink:
Hele, nejseš Ty náhodou já? :lol:
Ne to nejsem :D Hele, před pár lety jsem měl mišáka a jednou jsem fakt neměl moc peněz, tak jsem tam dal ty brisky V-line nebo A line už nevím hele, v podstatě se stalo to co píše tady modelář, že izloace dostala pěkně pohulit. Moje holka se na mě koukala jak na cvoka, protože pokaždý když jsem na to šlápl to auto opravdu nehorázně škubalo a moc jsem si v jízdě jistý nebyl. Pak jsem prodal mišáka a měl chvilku oktávu 1.8 T a tam ty brisky taky nedělaly dobrotu a to jsem samozřejmě vybíral dle specifikací pro daný vůz. Teď mám A6 a nikdy, opakuji NIKDY bych tam brisky nedal. S úctou, brisku čest!
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Já zas na Brisky nedám dopustit, měl jsem je v obou alfách a absolutně spokojenost. Nechal jsem se ukecat (modelář, Moja :D ) na Denso Ik24 a WOW se nekonalo. Je to úplně nemlich to samý jako s BRISK DOR12IR, jen jsem zaplatil asi 5x tolik :wink:
modelář

Příspěvek od modelář »

Durex píše:Ale mě jako spotřebiteli by mělo bejt jedno. Já přece nemám čas zjištovat, kterej lojza to dělal. Jestli v polsku nebo francii nebo c číně. Já chci koupit značku a mít tím zaručenou tu kvalitu.
A mě, jako spotřebitele, naopak velmi zajímá, za co vynakládám své peníze a co mi bude, resp. nebude sloužit dle mých dostatečně náročných požadavků. Proto je kontrola země původu (tedy pokud jsem vůbec schopen tento údaj dohledat) tím prvním, od čeho se pak odvíjí můj výběr. A jelikož tohle mi až dosud fungovalo, změním to, až mne okolnosti přesvědčí o opaku.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Modeláři, tak jsem se ptal na Densa a vypadá to, že v celé Ostravě nikde nejsou, narozdíl od Brisků, Championu a NGK.
Taky mám s Brisky pozitivní zkušenost. Cena je přijatelná, výběr široký, dostupnost výborná. S kvalitou nikdy problémy nebyly (ani v rodině), ale slyšel jsem, že ty "lepší" svíčky od nich moc nevydrží. Osobně mi to je fuk, protože od svých Brisků N17C očekávám jen velkou odolnost vůči mosaznému kartáči a upravitelný odtrh. Prostě poctivou "kovařinu". Podle mě, pokud se jedná o svíčky od Brisku s běžnou konstrukcí, tak člověk chybu neudělá.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Anonymous píše:
modelář píše:
Durex píše:Ale mě jako spotřebiteli by mělo bejt jedno. Já přece nemám čas zjištovat, kterej lojza to dělal. Jestli v polsku nebo francii nebo c číně. Já chci koupit značku a mít tím zaručenou tu kvalitu.
A mě, jako spotřebitele, naopak velmi zajímá, za co vynakládám své peníze a co mi bude, resp. nebude sloužit dle mých dostatečně náročných požadavků. Proto je kontrola země původu (tedy pokud jsem vůbec schopen tento údaj dohledat) tím prvním, od čeho se pak odvíjí můj výběr. A jelikož tohle mi až dosud fungovalo, změním to, až mne okolnosti přesvědčí o opaku.
Jo a k tomu Cinolu.. Myslím, že to špatná značka není, ale 200 koňovýho Lexuse bych s ním teda nezneuctil... To samé platí i o těch svíčkách :wink:
Ja bých ale nemluvil o zneuctění! Když vezmou základ, přimíchají aditiva, splňí to deklarovanou normu,tak to je úplně stejný, jako jiný "věhlasný" výrobce, co v podstatě udělá to samý. Nakonec se třeba dozvíš, že základový olej je v obou případech z Parama... Já mít Lexuse tak to tam s čistým svědomím naleju! Ten Cinol mám odskoušen na 250 000 km v 2,5l dieslovým motoru za podmínek, kterej 90% lidí nikdy nedosáhne :wink:
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Durex píše: Když vezmou základ, přimíchají aditiva, splňí to deklarovanou normu,tak to je úplně stejný .......
Já tyhle Tescomarketingový hlášky miluju......... Nic není stejný!!!!!!!!!
Buřt ze separátu, kůže, kostní moučky a sojový bílkoviny není stejný jako buřt z masa. Obojí je buřt a obojí plní normy aby to byl buřt, jen cena a chuť je jinde.....

http://ekonomika.idnes.cz/test-obaly-na ... 2_test_fih

http://www.lidovky.cz/10-nejhorsich-pot ... a-chut_glu
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

alfi166silver píše:
Durex píše: Když vezmou základ, přimíchají aditiva, splňí to deklarovanou normu,tak to je úplně stejný .......
Já tyhle Tescomarketingový hlášky miluju......... Nic není stejný!!!!!!!!!
Buřt ze separátu, kůže, kostní moučky a sojový bílkoviny není stejný jako buřt z masa. Obojí je buřt a obojí plní normy aby to byl buřt, jen cena a chuť je jinde.....

http://ekonomika.idnes.cz/test-obaly-na ... 2_test_fih

http://www.lidovky.cz/10-nejhorsich-pot ... a-chut_glu
To že potravinovej průmysl je svinstvo je známo a že kočičí konzervy mají více masa než špekáček taky. Ale co se Cinolu týká, tak bych ho rozhodně neházel do jednoho pytle s buřtama z Tesca!!! A i v případě renomovaného výrobce (což je Cinol resp. MORÁVIA-CHEM taky) to taky dělají jen lidi. Myslíte si, že když se něco namíchá a pak je to lehce mimo, že se toho tísíce litrů vyleje a jede se znova
:lol: Pořád jde o peníze...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Itall píše:Brisky jsou v pohodě, k olejům bych byl skeptičtější, ale Cinol jsem také už použil. Výsledek - samozřejmě nic, je to jako každý druhý.
Nechci tvrdit, že by buď Brisk, NGK, Denso, nebo Cinol byly špatné, jen, že špatnou svíčku člověk / motor pozná hned, nekvalitní olej se většinou projeví později. (A já jezdím s NGK).
modelář

Příspěvek od modelář »

skodovkar píše: od svých Brisků N17C očekávám jen velkou odolnost vůči mosaznému kartáči a upravitelný odtrh. Prostě poctivou "kovařinu". Podle mě, pokud se jedná o svíčky od Brisku s běžnou konstrukcí, tak člověk chybu neudělá.
Žádná svíčka není odolná vůči kartáči, poněvadž jeho použití vždy neodvratně způsobí drobné vrypy na povrchu izolátoru, po kterých pak přeskakují bloudivé jiskry, a tak se snižuje intenzita výboje tam, kde má probíhat, tj. na elektrodách! Na tohle se přišlo už před nějakými 30-35 lety, takže se od dřívější praktiky "čištění svíček" upustilo. Upravování odtrhu jindy, než v momentě, kdy odtrh daný do vínku předepsané svíčce nesedí s hodnotou předepsanou výrobcem motoru, a to ještě jen v minimální míře, je rovněž nesmysl: svíčka s opotřebovanými kontakty patří vyměnit, ne na ní upravovat odtrh!

A pro doplnění mozaiky pod záhlavím "všechno špatně": Tady se v různých vláknech diskuse neustále směšuje pojem "kvalita" s pojmem "plnění základní funkce"! :x To, že auto je schopno vlastního motorického pohybu, že svíčka je schopná dát jiskru, že na zimních gumách se dá jezdit v zimě, že díky převodovému oleji v převodovce hned nezkolabují převody... přece ještě neznamená, že se jedná o kvalitní auto, kvalitní svíčku, kvalitní gumy, kvalitní převoďák...!!! Pojem kvalita je totiž mnohem širší - kromě všeobecně uznávané životnosti jde především o vlastnosti s přihlédnutím k aplikaci! :idea: A ty jsou dostatečně rozdílné, byť to mnozí stále nějak nechtějí uznat, poněvadž buď nikdy neokusili nic lepšího a/nebo to jednoduše nevnímají, nepoznají, neocení. Pak by ovšem neměli ostatní přesvědčovat o tom, že ani oni (ti ostatní) to vlastně také vůbec nepotřebují. :x
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

modelář píše: A pro doplnění mozaiky pod záhlavím "všechno špatně": Tady se v různých vláknech diskuse neustále směšuje pojem "kvalita" s pojmem "plnění základní funkce"! :x To, že auto je schopno vlastního motorického pohybu, že svíčka je schopná dát jiskru, že na zimních gumách se dá jezdit v zimě, že díky převodovému oleji v převodovce hned nezkolabují převody... přece ještě neznamená, že se jedná o kvalitní auto, kvalitní svíčku, kvalitní gumy, kvalitní převoďák...!!! Pojem kvalita je totiž mnohem širší - kromě všeobecně uznávané životnosti jde především o vlastnosti s přihlédnutím k aplikaci! :idea: A ty jsou dostatečně rozdílné, byť to mnozí stále nějak nechtějí uznat, poněvadž buď nikdy neokusili nic lepšího a/nebo to jednoduše nevnímají, nepoznají, neocení. Pak by ovšem neměli ostatní přesvědčovat o tom, že ani oni (ti ostatní) to vlastně také vůbec nepotřebují. :x
Ty jsi já?? :wink:
Tirika

Příspěvek od Tirika »

Taky se přidám, co se motorky týče tak

- NGK made in France max 6000 km a nejen u mojí motorky
- NGK made in Japan max 8000 km
- DENSO bez sebemenších problémů 12000 km
- BRISKy nezkoušeny,pro můj typ se nedělají

Vše osobně vyzkoušeno, navíc se DENSO neulejvají a jsou energeticky míň náročný....
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Modeláři, vše co píšeš je samozřejmě pravda, ale u technologicky tak archaického zapalování se to povětšinou ztratí.
Jsou odolnější při čištění rozhodně více než Denza s iridiovými bobky.
U tak chaotického procesu spalování jako je ve stovárně stačí, aby to aspoň prásklo a jestli to bude více vlevo, nebo více vpravo už je celkem buřt. Načítají se do toho chyby celé zapalovací soustavy vůle, výkyvy napětí a kdovíco ještě.
Odpovědět