Brisk - NGK - Denso
Moderátor: Colommbo
A to je právě ta chyba - není to stejný! Pokaždé tu opakuji a zatím nemám důvod na tom cokoli měnit, totiž že je důležité, kde se co vyrábí, resp. z jakých komponentů, materiálu atd. a na čem se to vyrábí. Brisk nepochybně vyrábí kvalitně, bohužel však jen z toho, co má k dispozici (ve smyslu - na co ekonomicky dosáhne), pod čímž rozumím i technologie.Durex píše:Ale mě je jedno kde se co vyrábí! Jak poznám, kdo to kde vyráběl a jakou měl při tom náladu? To že to takhle je schazuje značku NGK! Takže co je lepší? Dle někoho nejistej brisk a nebo NGK? Vždyť je to stejný!!!
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Ale mě jako spotřebiteli by mělo bejt jedno. Já přece nemám čas zjištovat, kterej lojza to dělal. Jestli v polsku nebo francii nebo c číně. Já chci koupit značku a mít tím zaručenou tu kvalitu. A né to omlouvat tím, že je to sice NGK ale z francie. Dneska jsou peníze vždy na prvním místě. Pracuju v automobilovým průmyslu a kolikrát mi to hlava nebere. To ať si přebere každej sám. Proto dnes (viz NGK z Francie)na značkách nezáleží. Tak není nakonec ten Brisk značkovější?
Ne to nejsem Hele, před pár lety jsem měl mišáka a jednou jsem fakt neměl moc peněz, tak jsem tam dal ty brisky V-line nebo A line už nevím hele, v podstatě se stalo to co píše tady modelář, že izloace dostala pěkně pohulit. Moje holka se na mě koukala jak na cvoka, protože pokaždý když jsem na to šlápl to auto opravdu nehorázně škubalo a moc jsem si v jízdě jistý nebyl. Pak jsem prodal mišáka a měl chvilku oktávu 1.8 T a tam ty brisky taky nedělaly dobrotu a to jsem samozřejmě vybíral dle specifikací pro daný vůz. Teď mám A6 a nikdy, opakuji NIKDY bych tam brisky nedal. S úctou, brisku čest!modelář píše:Hele, nejseš Ty náhodou já?Anonymous píše:Děláš v Brisku jo? (Ne, já netvrdím, že Brisky jsou nějaké špatné, ale Mišáci, Hondy, Lexusy, Toyoty používají Densa alternativně NGK svíčky - tak to prostě hochu je a zkus si tam dát brisky, tak si o volant rozbiješ zuby, když to trochu přišlápneš ) jinak je hezké, že se zastáváš českých věcíDurex píše:Nemyslím si, že by Cinol byl nekvalitní,nebo že by to nebyla značka,jako kterákoliv jiná. To že tady v ČR jsme zaujatí proti svým výrobkům (Paramo, Brisk apod) ještě neznamená, že nejsou srovnatelné se „světovými“ značkami. Rozhodně radši Cinol než Castrol! Tak jako Brisk než NGK!
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
A mě, jako spotřebitele, naopak velmi zajímá, za co vynakládám své peníze a co mi bude, resp. nebude sloužit dle mých dostatečně náročných požadavků. Proto je kontrola země původu (tedy pokud jsem vůbec schopen tento údaj dohledat) tím prvním, od čeho se pak odvíjí můj výběr. A jelikož tohle mi až dosud fungovalo, změním to, až mne okolnosti přesvědčí o opaku.Durex píše:Ale mě jako spotřebiteli by mělo bejt jedno. Já přece nemám čas zjištovat, kterej lojza to dělal. Jestli v polsku nebo francii nebo c číně. Já chci koupit značku a mít tím zaručenou tu kvalitu.
Modeláři, tak jsem se ptal na Densa a vypadá to, že v celé Ostravě nikde nejsou, narozdíl od Brisků, Championu a NGK.
Taky mám s Brisky pozitivní zkušenost. Cena je přijatelná, výběr široký, dostupnost výborná. S kvalitou nikdy problémy nebyly (ani v rodině), ale slyšel jsem, že ty "lepší" svíčky od nich moc nevydrží. Osobně mi to je fuk, protože od svých Brisků N17C očekávám jen velkou odolnost vůči mosaznému kartáči a upravitelný odtrh. Prostě poctivou "kovařinu". Podle mě, pokud se jedná o svíčky od Brisku s běžnou konstrukcí, tak člověk chybu neudělá.
Taky mám s Brisky pozitivní zkušenost. Cena je přijatelná, výběr široký, dostupnost výborná. S kvalitou nikdy problémy nebyly (ani v rodině), ale slyšel jsem, že ty "lepší" svíčky od nich moc nevydrží. Osobně mi to je fuk, protože od svých Brisků N17C očekávám jen velkou odolnost vůči mosaznému kartáči a upravitelný odtrh. Prostě poctivou "kovařinu". Podle mě, pokud se jedná o svíčky od Brisku s běžnou konstrukcí, tak člověk chybu neudělá.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Ja bých ale nemluvil o zneuctění! Když vezmou základ, přimíchají aditiva, splňí to deklarovanou normu,tak to je úplně stejný, jako jiný "věhlasný" výrobce, co v podstatě udělá to samý. Nakonec se třeba dozvíš, že základový olej je v obou případech z Parama... Já mít Lexuse tak to tam s čistým svědomím naleju! Ten Cinol mám odskoušen na 250 000 km v 2,5l dieslovým motoru za podmínek, kterej 90% lidí nikdy nedosáhneAnonymous píše:Jo a k tomu Cinolu.. Myslím, že to špatná značka není, ale 200 koňovýho Lexuse bych s ním teda nezneuctil... To samé platí i o těch svíčkáchmodelář píše:A mě, jako spotřebitele, naopak velmi zajímá, za co vynakládám své peníze a co mi bude, resp. nebude sloužit dle mých dostatečně náročných požadavků. Proto je kontrola země původu (tedy pokud jsem vůbec schopen tento údaj dohledat) tím prvním, od čeho se pak odvíjí můj výběr. A jelikož tohle mi až dosud fungovalo, změním to, až mne okolnosti přesvědčí o opaku.Durex píše:Ale mě jako spotřebiteli by mělo bejt jedno. Já přece nemám čas zjištovat, kterej lojza to dělal. Jestli v polsku nebo francii nebo c číně. Já chci koupit značku a mít tím zaručenou tu kvalitu.
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Já tyhle Tescomarketingový hlášky miluju......... Nic není stejný!!!!!!!!!Durex píše: Když vezmou základ, přimíchají aditiva, splňí to deklarovanou normu,tak to je úplně stejný .......
Buřt ze separátu, kůže, kostní moučky a sojový bílkoviny není stejný jako buřt z masa. Obojí je buřt a obojí plní normy aby to byl buřt, jen cena a chuť je jinde.....
http://ekonomika.idnes.cz/test-obaly-na ... 2_test_fih
http://www.lidovky.cz/10-nejhorsich-pot ... a-chut_glu
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
To že potravinovej průmysl je svinstvo je známo a že kočičí konzervy mají více masa než špekáček taky. Ale co se Cinolu týká, tak bych ho rozhodně neházel do jednoho pytle s buřtama z Tesca!!! A i v případě renomovaného výrobce (což je Cinol resp. MORÁVIA-CHEM taky) to taky dělají jen lidi. Myslíte si, že když se něco namíchá a pak je to lehce mimo, že se toho tísíce litrů vyleje a jede se znovaalfi166silver píše:Já tyhle Tescomarketingový hlášky miluju......... Nic není stejný!!!!!!!!!Durex píše: Když vezmou základ, přimíchají aditiva, splňí to deklarovanou normu,tak to je úplně stejný .......
Buřt ze separátu, kůže, kostní moučky a sojový bílkoviny není stejný jako buřt z masa. Obojí je buřt a obojí plní normy aby to byl buřt, jen cena a chuť je jinde.....
http://ekonomika.idnes.cz/test-obaly-na ... 2_test_fih
http://www.lidovky.cz/10-nejhorsich-pot ... a-chut_glu
Pořád jde o peníze...
Nechci tvrdit, že by buď Brisk, NGK, Denso, nebo Cinol byly špatné, jen, že špatnou svíčku člověk / motor pozná hned, nekvalitní olej se většinou projeví později. (A já jezdím s NGK).Itall píše:Brisky jsou v pohodě, k olejům bych byl skeptičtější, ale Cinol jsem také už použil. Výsledek - samozřejmě nic, je to jako každý druhý.
Žádná svíčka není odolná vůči kartáči, poněvadž jeho použití vždy neodvratně způsobí drobné vrypy na povrchu izolátoru, po kterých pak přeskakují bloudivé jiskry, a tak se snižuje intenzita výboje tam, kde má probíhat, tj. na elektrodách! Na tohle se přišlo už před nějakými 30-35 lety, takže se od dřívější praktiky "čištění svíček" upustilo. Upravování odtrhu jindy, než v momentě, kdy odtrh daný do vínku předepsané svíčce nesedí s hodnotou předepsanou výrobcem motoru, a to ještě jen v minimální míře, je rovněž nesmysl: svíčka s opotřebovanými kontakty patří vyměnit, ne na ní upravovat odtrh!skodovkar píše: od svých Brisků N17C očekávám jen velkou odolnost vůči mosaznému kartáči a upravitelný odtrh. Prostě poctivou "kovařinu". Podle mě, pokud se jedná o svíčky od Brisku s běžnou konstrukcí, tak člověk chybu neudělá.
A pro doplnění mozaiky pod záhlavím "všechno špatně": Tady se v různých vláknech diskuse neustále směšuje pojem "kvalita" s pojmem "plnění základní funkce"! To, že auto je schopno vlastního motorického pohybu, že svíčka je schopná dát jiskru, že na zimních gumách se dá jezdit v zimě, že díky převodovému oleji v převodovce hned nezkolabují převody... přece ještě neznamená, že se jedná o kvalitní auto, kvalitní svíčku, kvalitní gumy, kvalitní převoďák...!!! Pojem kvalita je totiž mnohem širší - kromě všeobecně uznávané životnosti jde především o vlastnosti s přihlédnutím k aplikaci! A ty jsou dostatečně rozdílné, byť to mnozí stále nějak nechtějí uznat, poněvadž buď nikdy neokusili nic lepšího a/nebo to jednoduše nevnímají, nepoznají, neocení. Pak by ovšem neměli ostatní přesvědčovat o tom, že ani oni (ti ostatní) to vlastně také vůbec nepotřebují.
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Ty jsi já??modelář píše: A pro doplnění mozaiky pod záhlavím "všechno špatně": Tady se v různých vláknech diskuse neustále směšuje pojem "kvalita" s pojmem "plnění základní funkce"! To, že auto je schopno vlastního motorického pohybu, že svíčka je schopná dát jiskru, že na zimních gumách se dá jezdit v zimě, že díky převodovému oleji v převodovce hned nezkolabují převody... přece ještě neznamená, že se jedná o kvalitní auto, kvalitní svíčku, kvalitní gumy, kvalitní převoďák...!!! Pojem kvalita je totiž mnohem širší - kromě všeobecně uznávané životnosti jde především o vlastnosti s přihlédnutím k aplikaci! A ty jsou dostatečně rozdílné, byť to mnozí stále nějak nechtějí uznat, poněvadž buď nikdy neokusili nic lepšího a/nebo to jednoduše nevnímají, nepoznají, neocení. Pak by ovšem neměli ostatní přesvědčovat o tom, že ani oni (ti ostatní) to vlastně také vůbec nepotřebují.
Modeláři, vše co píšeš je samozřejmě pravda, ale u technologicky tak archaického zapalování se to povětšinou ztratí.
Jsou odolnější při čištění rozhodně více než Denza s iridiovými bobky.
U tak chaotického procesu spalování jako je ve stovárně stačí, aby to aspoň prásklo a jestli to bude více vlevo, nebo více vpravo už je celkem buřt. Načítají se do toho chyby celé zapalovací soustavy vůle, výkyvy napětí a kdovíco ještě.
Jsou odolnější při čištění rozhodně více než Denza s iridiovými bobky.
U tak chaotického procesu spalování jako je ve stovárně stačí, aby to aspoň prásklo a jestli to bude více vlevo, nebo více vpravo už je celkem buřt. Načítají se do toho chyby celé zapalovací soustavy vůle, výkyvy napětí a kdovíco ještě.