BMW M52 Motul 300V
Moderátor: Colommbo
Re: BMW M52 Motul 300V
Aby som to uviedol na správnu mieru, popiera to ich technický list. Resp. nepopiera, ale nikde to nepíšu. Pritom s týmto by sa určite pochválili.
Re: BMW M52 Motul 300V
O.K. Sorry ale já, asi i Ty a možná i další bychom rádi věděli, jak to s tou 8100-vkou je
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Za prvé omluva že zasírám cizí téma, ale lepší než psát nové a nové..
Re: BMW M52 Motul 300V
Za druhé...d Král je mrtev, at žije král. Zítra snad hoši přijedu domů v novém autě. BMW 330i e46 manuál. Přeji si at to klapne. Jinak oproti staré e36 320i to bude asi peklo. Takový dotaz ohledně olejů: DO motoru půjde při výměně asi víc jak 5.7 L oleje jak u 320i že ? Typuji při výměně 6.5 litru. Mám doma 2 roky staré Yacco VX1000 5w40 LL A Galaxie GT 5w50. OD každého 6 litrů, takže od každého litr dokoupím na značkových olejích + aditiva millers do benzínu a engine flush. Co se týče řízení, dát spíš ATF dex III NEBO IV ? Do e36 jsem dal do převodovky DEX III millers Millermatic ATF DM a řízení dex IV. Převodovku teda napřed uvidím co bude na obalu harmary. A pak se uvidí. Difec pokud bude origo a ne samosvor, tak 75w90. Občas tomu dám kouř, takže nevím jestli bych využil 75w140. Všechny filtry ( oil 2x) by mě vyšli na autodíly cardo na 2200. Mann. Svíce origo NGK. Tam není co řešit. A pak zalezu do dílny..d Ještě bych vzal ty aditiva do řízení od Bishops Psp 50ml a Lubrifilm B2 do harmary. Jestli to půjde sehnat. Náplně a filtry zas jak v bavlnce
Re: BMW M52 Motul 300V
Pokud tomu dáváš "kouř" občas, ten origo olej difec asi umaže, LSD má tu 75w140 předepsanou. Aditiva bych nikam určitě nedával, pokud se nevyskytne časem nějaký problém - proč taky? A co se týče svíček, BMW tuším používá čtyřelektrody, co zkusit Denso Iridium? Jardo?
p.s. objem olejové náplně je 6,5l
p.s. objem olejové náplně je 6,5l
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: BMW M52 Motul 300V
Narvat všude aditiva, to jo. Ale dopřát motoru pořádné svíce, to ne.
Re: BMW M52 Motul 300V
Všude aditiva ne. Do motoru nepatří. Pitris a vícero lidí tu často říkali, že aditiva do řízení popř převodovky nevadí. Tak ted nevím. Ale myslím si, že až se bude něco dít je pozdě. Pokud nebude v řízení vyloženě sračka, tak tam aditiva rvát nebudu. Ale kolik lidí mění olej v řízení ? Do difecu a převodovky to snad nic neudělá. To jsou aditiva, který přilnou na místech , kde jsou malý vrypy od používání. Svíčky Ngk jsou špatné ? Od kdy ? To nemají i NGK čtyřelektrody ? Na svíčky kouknu co tam má být origo
Re: BMW M52 Motul 300V
Ngk jsou normál 4 elektrodový. NGK V-Line 30 - BKR6EQUP cca 250 kč kus a densa nemůžu ani ve čtyřelektrodě najít když už.. Ty Ngk jsou předepsané výrobcem, akorát si dát pozor na padělky
Re: BMW M52 Motul 300V
Nejsou, ale Denso je jinde.... mrkni třeba sem: http://www.oleje.cz/forum/svicky-ngk-de ... 4-266.htmladosM píše:Svíčky Ngk jsou špatné ? Od kdy ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
No bodejť! Vždyť fyzikálně jsou čtyřelektrody úplný nesmysl.adosM píše:...densa nemůžu ani ve čtyřelektrodě najít když už..
A tušíš vůbec, proč výrobce předepisuje čtyřelektrody, navíc obyčejné? Jenom proto, aby je mohl nechat v motoru déle - aby to nebylo drahé a kvůli prodloužení servisního intervalu.adosM píše:Ty Ngk jsou předepsané výrobcem, akorát si dát pozor na padělky
Re: BMW M52 Motul 300V
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
ehm, zkusim pripojit svoji zkusenost, byt jen s obycejnymi agregaty od forda.adosM píše:Všude aditiva ne. Do motoru nepatří. Pitris a vícero lidí tu často říkali, že aditiva do řízení popř převodovky nevadí. Tak ted nevím. Ale myslím si, že až se bude něco dít je pozdě.
focus 2.0 atmo benal eu4 jezdi jiz druhym rokem s aditivem od mr. bishopa. prvni rok (cca 19 tkm) s prisadou 460-G, aktualne (7 tkm) s 906 gdc; fusion 1.4 benal eu5 rovnez s 906 gdc (6 tkm). u obou po vcelku narocnem zimnim provozu vladne spokojenost, mr. bishop podle vseho dela co slibuje.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
E46 - poslední krásný trojkový bávo a ve třílitru s manuálem - věru, nebýt uvnitř tak malé nechal bych si jej líbit taky... Odhaduju, že se při ježdění budeš usmívat, než si zvykneš. A občas i potom.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW M52 Motul 300V
A e90 jako není pěkný?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
Řadou E90 právě začínají (a pak dál pokračují) hnusný auta...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90