bliknutie kontrolky tlaku oleja

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Drevak

bliknutie kontrolky tlaku oleja

Příspěvek od Drevak »

Zdravim vsetkych, chcel by som sa spytat na jednu vec.... vlastnim VW GOLF 1,4 55kw, r.v. 1999, 185 000km. Vcera som vymienal olej a ulakomil som sa na o par € lacnejsi CINOL 10w-40, Doteraz bol v aute SHELL HELIX 10w-40, a naposledy som v nom mal VALVOLINE DURABLAND 10w-40 a teraz som tam nalial CINOL 10w-40. Pri SHELL a VALVOLINE mi pri starte a tesne po starte nezablikala kontrolka tlaku oleja zatial co teraz pri CINOLE ked nastartujem tak sa mi asi na 2sekundy rozsvieti kontrolka tlaku oleja alebo len tak preblikne a potom zhasne normalne... co pred tym nerobilo...
Neviete ci je to CINOLOM alebo cerpadlom ? Mnozstvo oleja vzdy davam rovnake...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

A máš všechno správně dotažené? (Výpustný šroub, filtr, nepoškodilo se těsnění - neteče to někde?) Značku oleje, a čerpadlo bych v tomto případě nevinil.....Anebo, když si to včera měnil, a udělalo to při prvním startu po výměně, nebylo to hned jen dostatečně natlakované.
Drevak

Příspěvek od Drevak »

Pitris píše:A máš všechno správně dotažené? (Výpustný šroub, filtr, nepoškodilo se těsnění - neteče to někde?) Značku oleje, a čerpadlo bych v tomto případě nevinil.....Anebo, když si to včera měnil, a udělalo to při prvním startu po výměně, nebylo to hned jen dostatečně natlakované.
po prvom starte to urobilo ale to tak ma robit takze to viem len robi mi to vzdy pri kazdom starte uz som spravil odvcera cca 250km a vzdy ked nastartujem tak to spravi.. skusim este pozriet ci to niekde netecie lebo som menil aj podlozku pod srob a vnutorny priemer podlozky je rovnaky ako ten co pred tym len vonkajsi je trosku vacsi... tak to este skusim prekontrolovat... zatial dakujem za odpoveď
Moja

Příspěvek od Moja »

No výpustný šroub má na to určitě vliv.To by mě nenapadlo! :lol: To spíš olej filtr.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Moja píše:No výpustný šroub má na to určitě vliv.To by mě nenapadlo! :lol: To spíš olej filtr.
no dnes som to este pozrel nad jamou... nic nekvape cez vypustny srob vsetko tesni ako ma... este rozmyslam ci to môze byt tym filtrom... tesni dobre len je to nejaky "Poliak" za 2 € lebo pred tym som mal filter BOSCH a ten sa mi zdal aj trochu vacsi..... neviem co to môze byt ale kaslem asi na to pokial sa mi nerozsvieti kontrolka pocas jazdy tak je dobre..
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Lidi sám jsem nevěřil. Když jsem měnil dědovi ve fáčku PP80 od Cinolu, tak se mi zdála dost řidká oproti jiným PP80kám. Jestli náhodou ten olej nemá jinou viskozitu oproti předchozím olejům, protože to vypadá jako by se to tlakovalo.
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

Anonymous píše:
Moja píše:No výpustný šroub má na to určitě vliv.To by mě nenapadlo! :lol: To spíš olej filtr.
no dnes som to este pozrel nad jamou... nic nekvape cez vypustny srob vsetko tesni ako ma... este rozmyslam ci to môze byt tym filtrom... tesni dobre len je to nejaky "Poliak" za 2 € lebo pred tym som mal filter BOSCH a ten sa mi zdal aj trochu vacsi..... neviem co to môze byt ale kaslem asi na to pokial sa mi nerozsvieti kontrolka pocas jazdy tak je dobre..
podla mna to bude tym filtrom.oleje Cinol pouzivam a zatial neboli ziadne problemy...
modelář

Příspěvek od modelář »

Tohle fakt vypadá na netěsný či dokonce chybějící zpětný ventil v olej. filtru.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

Jasně..to probliknutí kontrolky po startu dělá "šmejd" olejový filtr a pokud je to FILTRON,vůbec se nedivím..Měl jsem s ním taky tuto zkušenost a od té doby jedině MANN,HENGST,FRAM,UFI,PURFLUX.... :wink:
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
FF

Příspěvek od FF »

Vypusti ten olej do nejakej čistej nádoby, daj tam nový filter, ale tentokrát značkový (Champion, Bosch, Purflux, Mann) a olej nalej naspäť.
Potom sem napíš, čo sa dialo...
Drevak

Příspěvek od Drevak »

ďakujem za vsetky odpovede, rady a reakcie... bude to asi naozaj tym olejovym filtrom.... no chcem sa este spytat ci to nejako skodi motoru kt. ma nabehanych 185 000km a ten olej tam bude 4 mesiace maximalne pol roka ? lebo ak by to nevadilo asi by som to tam nechal.. no ak by to malo zapricinit nejaku poruchu tak radsej ten filter vymenim
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Olej tam nech, filtr raději vyměň.....
Poplach

Příspěvek od Poplach »

u vacsiny aut je mozne vymenit olejovy filter bez vypustenia oleja, takze radsej kup poriadny filter (napr. MANN) a vymen ho!
Drevak

Příspěvek od Drevak »

noo tak nedalo mi to a dnes som ten filter vymenil a mali ste pravdu chyba bola vo filtry bol to proste smejd... teraz som vymenil ten filter (ani neviem aka to bola znacka nikde to nemal napisane ) tak som ho vymenil za filter FIAAM predajca ma ubezpecil ze su to dobre filtre a naozaj uz kontrolka nepreblikuje takze problem vyrieseny :-)

No este by som sa chcel spytat na inu vec... isiel som okolo predajne FIAT a videl som velky putač na FIAT DUCATO 2,3 MULTIJET ze prehliadky su az po 45 000km... ja som takto do motorom viac menej laik.. no neviem ci je prave najvhodnejsie menit olej po 45 000km lebo ja osobne si myslim ze talianske motory a zvlast MULTIJET su dost narocne na kvalitu nie len oleja ale cohokolvek :-)
DonSalieri
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 12, 2008 9:23

Příspěvek od DonSalieri »

45000km je blbost...Max 15 tis km vic ani tuk..
Odpovědět