Bishop's
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
RECEPTURA XLO-G 7 500 je dle mého soudu zbytečná, za to bych peníze nedával, a RECEPTURA 460-G je údajně totéž, co používám já, jen v jiném množství (a za jinou cenu.)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Bishop's
Pokud měníš olej po 10-ti tkm netřeba olej stabilizovat - a za sebe dodám že pokud použiješ správný a kvalitní motorový olej netřeba do něj nic přidávat. Ale toť jen můj soukromý názor....ezop píše: RECEPTURA XLO-G 7 500 – STABILIZÁTOR MOTOROVÝCH OLEJŮ Stabilizátor motorových olejů benzinových motorů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Naprosto s tebou souhlasím, Jarku - do kvalitního, správně zvoleného a v odpovídajících intervalech měněného motorového oleje je zcela zbytečné (ve vztahu k oleji samotnému) cokoli přidávat.
S výjimkou Bishop's 906 GDC, popř. 460-G...
S výjimkou Bishop's 906 GDC, popř. 460-G...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Bishop's
Pane Jiří
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Neboť motorový olej v tomto případě není cílem, nýbrž pouze transportním médiem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Bishop's
Kolega v práci měl u jedničkové Fabie problém s posilovačem řízení - ikdyž, problém.... při přiblížení se k úvratím to začalo jakoby vrčet.... Olej (nový) na spodní rysce, tak to dolil - resp. nádržku téměř vycucnul, nalil http://www.bishops-original.cz/index.ph ... b=65&od1=5 a vrátil olej. Po 100km klid....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Vida, další prodejce Bishop's, nevěděl jsem o něm, měl jsem uloženo jen totok:
http://www.bishopsoriginal.cz/?cat=11
http://www.bishopsoriginal.cz/?cat=11
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Bishop's
Je to jeden z regionálních zástupců.... mají jich celkem dost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bishop's
No vida, jak jsem se ptal jestli dát Lubrifilm i do řízení, tak jste mě řekli že radši ne. Dal jsem ho do převodovky a ok. Ale toto bych mohl nalít do řízení...Taky mě to při plným rejdu lehce vrní. Trochu odsaju stříkačkou a šup tam Bishopa. Pak ještě difec a 75w140 + lubrifilm a už mám od náplní převodovka, difec a řízení pokoj na pořád. Auto má životnost tak 3 roky max. Pak už asi Tk neprojduPitris píše:Kolega v práci měl u jedničkové Fabie problém s posilovačem řízení - ikdyž, problém.... při přiblížení se k úvratím to začalo jakoby vrčet.... Olej (nový) na spodní rysce, tak to dolil - resp. nádržku téměř vycucnul, nalil http://www.bishops-original.cz/index.ph ... b=65&od1=5 a vrátil olej. Po 100km klid....
Re: Bishop's
U hyder se muze ozyvat v drzeni plnyho rejdu specificky pazvuk. Jakmile se povoli tlak na volant,zmizi to. Cim to asi bude...?
Re: Bishop's
Ta Fabča vrněla při přiblížení se k úvratím, ne až v plném rejdu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Domnívám se, že hydraulické servo při vytočení do plného rejdu vrní každé. Mimochodem krátkým podržením v těchto polohách se taky po výměně náplně odvzdušňuje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Bishop's
Bishops 906 GDS je tedy plus minus stejný s 460 G. A co srovnání s 4601?
http://www.aditivujeme.cz/aditiva-do-mo ... 60107.html
Jde mi o to že když použiji 906 do aut, jestli se dá zbytek využít i v moto co má společný olej pro motor, převodovku i spojku
http://www.aditivujeme.cz/aditiva-do-mo ... 60107.html
Jde mi o to že když použiji 906 do aut, jestli se dá zbytek využít i v moto co má společný olej pro motor, převodovku i spojku
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Osobně nevím, ale chtěl-li bych se něco konkrétního dozvědět, napsal bych rovnou jim...
http://www.bishops-original.cz/index.php?page=dotazy
http://www.bishops-original.cz/index.php?page=dotazy
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Bishop's
Aditiva snižující tření (nebo to aspoň slibující) do mokré spojky, která je na tření v oleji závislá, přijít nesmí. A stejně tak třeba do automatické převodovky nesmí přijít nic jiného než jen to co tam výslovně patří....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF