A vo tom to celý je: nesnažit se o něco, co je z fyzikálního hlediska nemožné!Pedro píše:... se disly nesnazily sekundovat benzinu...
Benzin nebo naftu ??
Moderátor: Colommbo
Re: Benzin nebo naftu ??
Re: Benzin nebo naftu ??
Trefná věta. Ale stejně ji mohu vyslovit i k zarezlému majiteli benzínu. Já problém s dieselem nemám a neměl jsem ani se starým atmosférickým nafťákem. Proto nevím o co přesně ti jde ?Pitris píše:Jsi-li o tom přesvědčen, co bych Ti to vyvracel Nemá to cenu bo seš v těch naftovejch kamnech zal(r)ezlej a jak řekl pan Švejk, na člověka někdy přijde takovej moment, kdy je ke všemu hluchej a slepej jako pařez.... Ale ať s Tebou nepřiloží.
Naopak moje stará benzínová jedna osmina - ze spodu mrtvá a snědla i trávu při cestě
Re: Benzin nebo naftu ??
Značka ? Výkon ? Krouťák ? Rok výroby ?VAG píše:....moje stará benzínová jedna osmina....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Benzin nebo naftu ??
Z mého pohledu nafťákům v osobácích odzvonilo. Další ekologické normy již nerozchodí. Oni by nerozchodili i ty stávající, kdyby se udělal poctivý rozbor spalin.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Benzin nebo naftu ??
Myslim, ze se jedna zas o koncern.
1.8 20v
Ten motor nebyl vylozene spatny, jen se mu museli prijit na chut, vyhovet mu. Jel jsem s nim jen parkrat a docela mi sedel. Takova seda mys, co si tak nejak fungovala a na nic si nehrala. Kdo to nepochopil, nebo se nenaucil ho pouzivat,...
1.8 20v
Ten motor nebyl vylozene spatny, jen se mu museli prijit na chut, vyhovet mu. Jel jsem s nim jen parkrat a docela mi sedel. Takova seda mys, co si tak nejak fungovala a na nic si nehrala. Kdo to nepochopil, nebo se nenaucil ho pouzivat,...
Re: Benzin nebo naftu ??
Escort 85kw 165 1998Pitris píše:Značka ? Výkon ? Krouťák ? Rok výroby ?
Dědictví po tátovi. Jako student vydělávající si po brigádách jsem všechny koruny minul u Benziny Později jsem si našetřil na Golfíka a udělal jsem dobře.
Ale co se týče jízdních vlastností na Escorta nemohu říct nic špatného
Re: Benzin nebo naftu ??
Tak Ford měl podvozky lepší motorů (a možná i Golfů). On ale i podle parametrů ten motor (i na tehdejší dobu) nebyl nic moc a považovat ho za bernou minci benzinových motorů moc nejde. Ale srovnávat ho s VTEC-ovým nejde vůbec....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Benzin nebo naftu ??
Jasně. Nedá se podle jednoho motoru soudit ostatní, ale i vy to stejně děláte s nafťákmi. Já jsem s TDi spokojen (stejně tak tchán s P406 2.0 HDi 66kw) a pokud by tomu tak nebylo nebudu ho určitě vychvalovat a pravděpodobně mám zase benzín.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Benzin nebo naftu ??
Jo, s tím se dá souhlasit. Málokdo asi bude takový masochista, že bude jezdit něčím, co mu zgruntu nevyhovuje, nesedí. Odhlédnouc od míry "škodlivosti" toho či onoho je proto tohle či podobné vzájemné přesvědčování, co je lepčí, o ničom. Přesnější by asi bylo "co mi víc vyhovuje (a proč), na co jsem zvyklý a neměnil bych"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Benzin nebo naftu ??
Tak já rozhodně podle jednoho motoru nesoudím, této chyby se dopouštíš ty! A pokud jde o TDI, zejména pak ve verzi PD, dosud jsem nepochopil, jak se mohl stát nejoblíbenějším jeden z nejhorších (z hlediska charakteristik pro účely použití v osobním voze) turbodieselových motorů vůbec. Holt snad jedině ta spotřeba...VAG píše:Jasně. Nedá se podle jednoho motoru soudit ostatní, ale i vy to stejně děláte s nafťákmi. Já jsem s TDi spokojen ...
A zde musím zopakovat: Je s podivem, s čím vším dokáží lidé jezdit a ještě s tím být spokojeni.
Re: Benzin nebo naftu ??
Buď si jist že 1.9TDI nebyl zdaleka jediný motor baštící naftu který mě kdy vezl.... Fakt netuším co na nich vydíte ? Na volnoběh hlučný, někde mezi 1500 - 2000 to zatlačí a po 3500 zvadne jak lilie Teda černá - bo to co letí z výfuku.... Ale chápu že když někdo obrací korunu v ruce tak pro něj úspora 30-ti korun na 100 km může být zajímavá. Ale CELKOVÉ náklady už tak příznivě nevyznívají; a kromě toho projev naftáku mi absolutně nesedí (to je ale na vkusu každého soudruha)....VAG píše:Jasně. Nedá se podle jednoho motoru soudit ostatní, ale i vy to stejně děláte s nafťákmi....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Benzin nebo naftu ??
Jen tak pro zajímavost: když se objevila rotačka s 81kW, ve velkém se kradla čerpadla; pořizovací náklady nového totiž dosahovaly 96 tis. Kč
Re: Benzin nebo naftu ??
To je stejná pravda, jako když se objevili benzinové Š 120, tak se ve velkém kradly stěrače.Jerry3 píše:Jen tak pro zajímavost: když se objevila rotačka s 81kW, ve velkém se kradla čerpadla; pořizovací náklady nového totiž dosahovaly 96 tis. Kč
Re: Benzin nebo naftu ??
Rozdíl tu je, a to dost podstatný: stěrače byly nesehnatelné, ale čerpadla byla k mání. Akorát ukrást to čerpadlo z auta na parkovišti bylo složitější - zato ale výnosnější. Jinak mizelo obojí...
- BigBang
- Příspěvky: 1869
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzin nebo naftu ??
A k čemu ti bude čerpadlo? Když si nebyl jemen a nenatankoval benzín, nebylo ho potřeba. Jo po 300 tis. km možná má vůle a následně hůř staruje...Jerry3 píše:Jen tak pro zajímavost: když se objevila rotačka s 81kW, ve velkém se kradla čerpadla; pořizovací náklady nového totiž dosahovaly 96 tis. Kč
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40