No bylo toho napsáno mnoho. Já taky opovrhoval naftou a vlastně i u malých motorů stále opovrhuji
Nebudu tady vyzobávat citace,ale rovnou napíšu:
Někdy se povede (povedlo) vyrobit dobrý ropákový motor,který je spolehlivý,servisně oproti benzínu není nákladnější,spotřeba se při delších jízdách drží v rozmezí od 30% do 50% menší v porovnání se stejným objemem a počtem válců v benzínu a navrch ještě kontruje o 150 Nm větším krouťákem,který leží podstatně níž,než u benzínová verze. A zvuk motoru taky není špatný – co se nafťáků týká
Ano,mám rád svou řadovou 320
Ale nebudu zastírat,že kdybych opravdu neřešil spotřebu (jezdím s tím každý den do práce – i když teda teď beru kolo) a chtěl si vychutnat zvuk motoru,tak si pořídím benzínovou verzi a užil si vytáčení motoru. Ale na druhou stranu mi to k autu typu MB E nějak nesedí a ta nafta se k němu prostě hodí … A pak taky ten dojezd,když má 80l nádrž a na delší cestě si nárokuje jen 5,8l
Jedinou pihou na kráse zůstává fakt,že když nastartuju studený auto někde v garáži,tak to prostě smrdí,což se o dobře fungujícím benzínu říct nedá.
A dál už asi nemám co napsat
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis