Benzin bez bio
Moderátor: Colommbo
Benzin bez bio
...dá se zjistit,který ještě vůbec je? Svého času se říkalo že prémiovky od 98 okt výše,ale nikde jsem to s určitostí nezjistil.
Mojim autům to neva,ale onehdy jsem vzal plnou Vervy,z nutnosti, a po pár km,aniž bych něco očekával,plynulejší zátah,a to asi nejen díky pár oktanům. Kompresi mám 12:1 a předepsáno N 95.
Rozdíl byl i v najetých km na bandu,o 45 více. Jo a jedná se o motorku ...
Mojim autům to neva,ale onehdy jsem vzal plnou Vervy,z nutnosti, a po pár km,aniž bych něco očekával,plynulejší zátah,a to asi nejen díky pár oktanům. Kompresi mám 12:1 a předepsáno N 95.
Rozdíl byl i v najetých km na bandu,o 45 více. Jo a jedná se o motorku ...
Re: Benzin bez bio
Údajně všechny 100 okt. Na 100% Maxxmotion, ale bacha pouze 100 okt. Maxx 95 je klasický kvašák.
Jinak se vrátím k té kompresi. Na nafťák málo, na benzín nějak moc. To bude asi měřená komprese a ne vypočtená. Už požadavek na N95 říká, že to asi nebude tak horké...
Jinak se vrátím k té kompresi. Na nafťák málo, na benzín nějak moc. To bude asi měřená komprese a ne vypočtená. Už požadavek na N95 říká, že to asi nebude tak horké...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Benzin bez bio
Současná Mazda 6 má kompresi 14:1 jak u benzíňáku, tak u dieselu. Přitom ten benzíňák jezdí na N95!
Re: Benzin bez bio
Rousini-
je to motorkový motor,
Ty některé mívaj větší kompresní poměry.
Nechce se mi vozit Vifinu,jako v autě a pokud u tohoto motoru bude spotřeba dlouhodobě nižší o cca 10-20 %,klidně na Maxxe budu jezdit furt.
U předcházejících motorek,to nebylo poznat na chodu ani spotřebě.
je to motorkový motor,
Ty některé mívaj větší kompresní poměry.
Nechce se mi vozit Vifinu,jako v autě a pokud u tohoto motoru bude spotřeba dlouhodobě nižší o cca 10-20 %,klidně na Maxxe budu jezdit furt.
U předcházejících motorek,to nebylo poznat na chodu ani spotřebě.
Re: Benzin bez bio
Pepe: Ono možná ani toho Maxxe nepoznáš rozdíl, pokud motor na to není konstruovaný. Já to beru do sekaček, pily... protože tam biosrágora dovede dělat neplechu (zalepený karbec, načatý těsnění). Těm motůrkům většinou stačí 89okt a já taky nepoznám rozdíl, ale dělám to, abych se vyhnul zbytečnému servisování a druhák je to při jejich spotřebě finančně zanedbatelné.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Benzin bez bio
Já se loni na podzim (teda jenom) ptal u pumpy Shell, a bylo mi řečeno že V-Power 100 Nitro+
Dal jsem ho před zimou do všech motorek, a já s mladým po čtyřech, otec po pěti a brácha po šesti měsících "na brnk". Nevím, snad, ale řekl bych, že s normálním beneli by to tak ochotně nechytlo....
Dal jsem ho před zimou do všech motorek, a já s mladým po čtyřech, otec po pěti a brácha po šesti měsících "na brnk". Nevím, snad, ale řekl bych, že s normálním beneli by to tak ochotně nechytlo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Benzin bez bio
Ve vyspělém zahraničí je Shell V-Power 100 zcela určitě bez bio, dokonce se jedná o z hlediska technologie výroby úplně jiný benzín, než jsou ty klasické. Ovšem zda to platí i v ČR, to si netroufám ani odhadnout...
Re: Benzin bez bio
Na nafťák málo, na benzín nějak moc. To bude asi měřená komprese a ne vypočtená. Už požadavek na N95 říká, že to asi nebude tak horké...
Re: Benzin bez bio
Tak pánové, víte který je bez srágory? Budu potřebovat to tam nechat přes zimu, tak už bych to rovnou bral
Re: Benzin bez bio
Včera jsem vzal 20 L Maxx Motion 100 do karnystru v Teplicích za 38,30 Kč pro zimní zazimování dvoutaktní a čtyřtaktní zahradní techniky. Dneska jsem jí nově natankoval vždy do prázdné nádrže a pak to nechal proběhnout. Budu ten 100 oktanovej benzín nadále používat v sezoní technice protože nechci mít problémy které se zde řešily okolo rozkladu benzínu se špiritusem. Čert aby vzal celou EU s její pseudo eko politikou, přináší to jen starosti.
Re: Benzin bez bio
Ještě jeden postřeh k Maxx Motionu 100. Všechna zahradní technika chytá studená na téměř první otočku a to třeba u motorový pily s normálním Naturalem s bio neplatilo. Takže čistej benzín je asi nejlepší volba.
Re: Benzin bez bio
V najnovsom slovenskom vydani casopisu Auto Bild 9/2013 je test standardnych a premiovych benzinov. Z testu vyplyva, ze popri 100 oktanovych benzinoch (Omv, Shell, Slovnaft), aj 98 oktanove benziny (Agip, Lukoil) s prehladom dosahuju hodnotu 100 oktanov. Bohuzial v teste sa nezamerali na obsah etanolu v benzine...
Re: Benzin bez bio
ja do moto pred ukončením sezony dám plnu Shell V Power 95 oktánku alebo Nitro+ a so štartom na jar nikdy nebol žiadny problém. Mám ale vstrekovanie,ako sa to správa u karburátorových verzíí neviem.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Benzin bez bio
Táta s VFR 750, já s bývalou CBR 600 a mladej s bývalou CBR 125, které jsou všechny s karbecama;
tak s V-Power 100 Nitro+ po zimě první start "no problem" / na brnk Do CBR 929 půjde taky
tak s V-Power 100 Nitro+ po zimě první start "no problem" / na brnk Do CBR 929 půjde taky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF