Automatická převodovka a servo "japan" - olej
Moderátor: Colommbo
Re: Automatická převodovka "japan" - olej
Napsal jsem tady:modelář píše:V každém případě tam musí přijít ATF SP II nebo SP III, třeba Valvoline MaxLife ATF, který tuto klasifikaci splňuje. Při "prosté" výměně vypuštěním se tam vejde cca 4,2 l. Zároveň je třeba vyměnit filtr!micra píše:... jinak návod píše DIN QUEEN ATF-SPII nebo podobný, eTECH doporučuje olej pro automatické převodovky(ATF)-SP co doporučíte vy?
v manuálu jsem našel množství 7,8l, myslíte, že půjde vyměnit jen půlka?
......"klasický" olej do "evropského" automatu tam nepatří - dřív nebo později pošle převodovku do kytek. Jinak je velmi vhodné dodržet předepsaný interval jeho výměny, protože právě proto, že nelze vyměnit všechen, zbytek toho starého "naředí" novou náplň......Pitris píše:Použít "obyčejný" převoďák do "automatu" se v japonských, nebo korejských automatických převodovkách nevyplácí - tam by se mělo použít (pokud není k dispozici - z jakéhokoliv důvodu - ORIGO olej) třeba http://www.millersoils.cz/283--millerma ... p-iii.html nebo http://e-panolin.cz/?1,panolin-atf-spmh nebo, pokud už má převodovka "něco za sebou", tak http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1089
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Tohle už zní lépe!micra píše:...pak ještě píšou že se musí vyšroubovat šroubek (the drain plug) na spodku převodovky a vytečou další dva litry. Tak že celkem 5,5l.
Dá se použít jeden typ od firmy ALCO, ale ranou jistoty je originál!micra píše:Výměna zas tak složitá není, ale stejně jsem nikde nenašel prodávat oil filtr.
Využiji odkaz, který sem dal jeden anonymní přispěvatel na jiném vlákně, protože to patří
(a dobře) i sem, neb je to jedna z mála (jediná) alternativa k origo oleji PSF do "japonců".
http://www.eoil.cz/ravenol-hydraulik-ps ... p-144.html - olej do posilovače řízení
(a dobře) i sem, neb je to jedna z mála (jediná) alternativa k origo oleji PSF do "japonců".
http://www.eoil.cz/ravenol-hydraulik-ps ... p-144.html - olej do posilovače řízení
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF