Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

BigBang píše: čtv srp 17, 2023 19:27 Ten benzínovej dvoulitr v ASX nebyl z jejich tvrdohlavosti, ale tím, že bylo Mitsu v totálním srabu...
Pokud je to takováto z nouze ctnost, tak jen houšť.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Toyota Century V12, 2003 - naprostá bomba! :wink: https://www.youtube.com/watch?v=5XNNY2CholY
Snímek obrazovky 2023-11-28 150552.png
Snímek obrazovky 2023-11-28 150552.png (133.94 KiB) Zobrazeno 1373 x
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Že by přece jen platilo
"S čím kdo zachází, tím také schází" :?:
https://www.autozive.cz/volkswagen-udel ... i-problem/
Aneb někdo mu provedl to co on sám dělal jiným. A já jen (na rozdíl od autora) doufám že mu to v článku zmíněné čelo pelotonu už (definitivně) ujelo protože už delší dobu se o to nebýt vepředu docela úspěšně snaží....
https://youtube.com/shorts/jZx9jKc-eXI? ... l_FNV42BGC nebo https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/n ... tisice-kc/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
1.9JTD

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od 1.9JTD »

Skvelé čítanie (ku kvalite áut) je na mnohých weboch, pre mňa dosť poučné aj na svolavacky.cz
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jak to dopadne, těžko předvídat. VW sem, VW tam, za vším musíme vidět v první řadě člověka, soudruzi, automotive jako celek v dnešní době zaměstnává obrovské množství lidí. A všechno souvisí se vším... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

Pozri, termín optimalizácia, efektivita, flexibilita.... som zažil aj na vlastnej kozi.
V preklade to znamená jediné. Asi tušiš.... Lenže to by v Európe, kde sú ľudia nastavení tak ako sú, zrejme nešlo. Echt v západnej. Nas tu na východe ešte zdierať môžu, lebo si to necháme. Ale Nemci ťažko na takéto niečo pristúpia.
Cesta je v inovácii. Otázka je ci na to Nemci majú potenciál.
Príliš dlho sa Európania považovali za skoro pánov sveta. Teraz proste musia akceptovať, že oni ( my) sú tí menej schopní. Pan Darwin a jeho evolúcia v praxi.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
1.9JTD

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od 1.9JTD »

Mám za to, že sa výrobky nerobia so zámernými kazítkami lebo ani nemusia. Šetrí sa v návrhu, vo výrobe na všetkom a tak je často životnosť = záruka+5%. Občas ani to.
Viackrát som na rôznych miestach (a od kamarátov, čo sa autám dlhé roky venujú), že sa terajšie autá vyrábajú na 5-6 rokov a 100-120 tisíc kilometrov. Choré...
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

Ono to nebude také hrozné. Aj škodovky 100, 120...sa robili iba na sto tisíc km a vidíš, niektoré stále idú a majú 30-40 rokov :D
Ja som optimista. Podľa mňa ak budeš mat šťastie tak aj nové auto ti vydrží aspoň 10rokov 8)
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
1.9JTD

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od 1.9JTD »

Pritrafí sa za istých okolností.
Pamätám rarity.
Susedovie Volga mala po desiatich rokoch prejdené 7500 km.
Zo sto sanitiek Š1203 raz prišli do Prahy po vlastnej osi 4.
Zato v Kubíne som mal možnosť pár dní jazdiť zo Škodovkou s nájazdom 420000 km s pôvodným motorom.

Pred časom sami Nemci priznali výrazne horšiu kvalitu svojich áut.
S japonskými nemám osobnú skúsenosť len mi prišlo divné tvrdenie našeho mechanika môjmu kolegovi: "Svišťa nebrať, nemá hydroštely a nik nenastavuje ventily po predpísaných kilometroch".

Tiež info z viacerých strán, že sa u niektorej motorizácie Okty časom vymačkajú.
No pokrok.
Naposledy upravil(a) 1.9JTD dne pon bře 11, 2024 18:49, celkem upraveno 1 x.
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

Swift ma presne také isté nastavovanie ventilov ako spomínaná škodovka. A mimochodom aj civic 8g. A tých stále jazdí hafo... A verím, že aj iné dnešné motory to stále majú. Teda sa to stále používa. Áno, interval kontroly napr. u hondy je 40tkm. Kontroly. Osobne som dal môj skontrolovať keď malo auto 250tkm a žiadne extra korekcie neboli potrebné. Povedali, že to bolo stále v norme, ale keď už to mali rozrobené, dali to na továrensku referenční hodnotu. Viacmenej som to dal skontrolovať iba preto, že mi už spinilo tesnenie okolo veka ventilov. Co je vlastne tiež dôkaz, že to dovtedy nikto neurobil. Po nastavení ( a teda demontáž veka) by sa totiž malo vždy dávať nové.
To, že na to ľudia seru, môže byt dane nevedomosť ou. Stretol som sa s mechanikmi, ktorí nemali šajnu a bud tvrdili, že hydrostel a netreba, alebo že podložky a je to pracne a drahé a on, že to nerobí... A keďže Japonec je blbovzdorny obvykle a stále proste ide, tak sa nečudujem majiteľom, že po takýchto onfo na to hodili bobek.
Inak je to robota pre srubovak, 10-ku očko a plechovú mierku. Presne ako v 70-tich rokoch.
Takže ja tento systém ventilov považujem práve za výhodu. Minimálne z pohľadu servisu. Mimochodom celá operácia v servise stojí 30€. Koľko berú u iných systémov ventilov neviem, ale tipujem, že určite viac.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
1.9JTD

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od 1.9JTD »

Jasan. Som elektromontér (ešte zatiaľ a dlhšie na PN teraz - aj zato tu straším), okolo áut sa dozvedám len od mechanikov a z netu. V ňom je často "všeličo" - tu a sem-tam na iných fórach sú však prevažne kvalitné informácie.
Zaujímavé by asi boli aj štatistiky "neprechádzania" emisnými konrtolami v porovnaní EU / Japan / Korea / (China) automobilov :)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Das Auto 🤣🤣🤣
https://www.facebook.com/share/r/NttyYVmsXjZnCS29/
Aneb jak naložit sníh do auta 👍
To si určitě koncern nechal patentovat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

Dalsi Simply clever ?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Odpovědět