Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
dany01
Příspěvky: 359
Registrován: pon čer 26, 2017 14:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od dany01 »

ja teda velmi skusenosť s ITAL autami nemám - ak neratam ešte Fiat Regata, Croma....z dôb minulých, ale čo môžem povedať - kolega mal 159 jtd a to auto vydržalo pri bežnej údržbe do 450 tis. km. vtedy odišlo snad všetko - prevodovka 5-6 stupen, vstreky, neskutočne začalo žrať olej-odpálilo DPF, podbehy by sa dali so šrobovakom prepichnuť. Ale bola to talianska Audina,mercedes, BMW: jazdilo to super-tuším v predu lichobežník , vybava, vypracovanie-žiadny lacak, masívne spracované, o kráse sa baviť nemusíme :wink:
je ale pravdou že diely-spotrebný materiál ,boli drahšie ako na bežné auto. ale nelutoval , lebo aj vydržali
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

rosso píše: Skálopevná značkofilní tvrdohlavost je něco, co třebas ty nikdy nepochopíš :D
Přeji Ti pěkný večer :wink: Ale ještě Ti řeknu, že jsem velmi rád, že když si mne žádal o....
rosso píše:Pěkný Accord :wink: Až budeš seznámen, natoč nám, jak si 2.4 sviští v akceleraci. Jeden z mála novějších motorů bez turba, co by se mi zamlouval, díky :wink:
....že jsem se na Tebe vys*al :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Nic si nepochopil. :?
Už ti to tu psal onehdá i Colommbo, že je zde tak trošku "přejaponcováno" Přeber si to, jak je libo (tvrdohlavost je swiňa)
Pěkný večer i tobě :wink:
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 110
Registrován: úte kvě 09, 2017 20:38

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Zajda »

lefort píše:
Zajda píše:Prosímtě, o jaké to platformě mluvíš? Myslíš snad 75, která měla koncepci transaxle?
Platforma byla modernizace Fiatu Tipo.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Jenže to tvoje Tipo v názvu platformy znamená v italštině Typ, s Fiatem Tipo nemá opravdu nic společného. :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 110
Registrován: úte kvě 09, 2017 20:38

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Zajda »

To je sice strašně vtipné, ale byla to platforma Tipo Due, společná krom Fiatu Tipo pro Alfu 145, 146, GTV a určitě ještě pro něco příbuzného. 156 používala revizi této platformy. Tak či tak se 156ka i 147ka při crash testech bortila jak papír, konstrukce byla pohledem přelomu milénia zaostalá.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Bramborak3 »

rosso píše:Nic si nepochopil. :?
Už ti to tu psal onehdá i Colommbo, že je zde tak trošku "přejaponcováno" Přeber si to, jak je libo (tvrdohlavost je swiňa)
Pěkný večer i tobě :wink:
Tvrdohlavost netvrdohlavost...bych si místo 3litra BMW koupil e39 540i...nebo novší 335i. Prostě spíš láska...kazdemu vyhovuje něco jiného, tak nech každého být. Člověk si nekoupí neco jen proto, že to je rozumné, ale protože co cítí a je to jeho život. Nesnaží se zavděčit druhým a tak to ma byt.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Zajda píše:To je sice strašně vtipné, ale byla to platforma Tipo Due, společná krom Fiatu Tipo pro Alfu 145, 146, GTV a určitě ještě pro něco příbuzného. 156 používala revizi této platformy. Tak či tak se 156ka i 147ka při crash testech bortila jak papír, konstrukce byla pohledem přelomu milénia zaostalá.
Vzhledem k tomu, že 156 byla komplet nová konstrukce, několikátá revize oné Tipo Due, s prodlouženým rozvorem a úplně jinou konstrukcí podvozku vpředu i vzadu, je to tvoje přirovnání k Tipu přinejmenším úsměvné. Co vím, tak co se týče tuhosti karoserie a ovládání na tom byla 156 velmi dobře. Výsledky crash testů neznám, ale tehdy rozhodně neby dvou - nebo tříhvězdičkové výsledky ničím neobvyklým. Stejně se nedávno zjistilo, že auta se záměrně staví pevnější na té straně, na které se provádí crash-test. Navíc ta torzní tuhost kastle je podle mě při nehodě daleko důležitější, než nějaký výsledek laboratorního euro-testu...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 110
Registrován: úte kvě 09, 2017 20:38

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Zajda »

lefort píše:Vzhledem k tomu, že 156 byla komplet nová konstrukce, několikátá revize oné Tipo Due, s prodlouženým rozvorem a úplně jinou konstrukcí podvozku vpředu i vzadu, je to tvoje přirovnání k Tipu přinejmenším úsměvné. Co vím, tak co se týče tuhosti karoserie a ovládání na tom byla 156 velmi dobře
Prostě to je platforma z 80. let a při nárazu se bortí jak auto z 80.let, nejde o hvězdičky, je to youngtimer, jen nově vyhlížející. I když se na to navěsily nápravy jaké chtěly, pořád to byla z nouze ctnost. Ta auta mají své kouzlo, za volantem 156ky ovládajícím ostré řízení, s vykukujícíma kulatýma budíkama, krásně profilovanou kůží kolem sebe a Bussem na povel si člověk připadal jak v malém Ferrari. V některých ohledech byly ty stroje napřed, v některých průměrné a v jiných totálně zastaralé. Pokud to chceš nějak zlehčovat a jedním dechem tvrdit jak nejsi zaslepený, to přijde zase úsměvné mě.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Jasně, máš svou pravdu. Tohle opravdu nemá cenu.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Nejtvrdohlavější jsou (asi logicky) berani a hned po nich býci (já :). ) Na opačném konci plavou ryby.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

lefort píše:Jasně, máš svou pravdu. Tohle opravdu nemá cenu.
Tondo, mě je tady vyčítáno že upřednostňuji Hondu. A dost lidí tady popouzela i Jardova náklonnost k Mitsubishi. Ale Ty se taky držiš Forda a Alfy jako ho*no košile.... Asi to fakt nemá cenu, každý máme (rádi) to svoje....:P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Dle mého soudu nejde o to, máme-li cos rádi a nadmíru nám to vyhovuje, to je v pořádku a napuosto noumáuní, Úďo(vé.) Mně osobně spíš někdy dörre, když je ta láska prezentována světu při sebemenší příležitosti. Možná jsem málo náročnej (= moc obyčejnej), ale co jsem kdy měl auto, byl jsem s ním na tu kterou dobu spokojenej. Každej chlap je ješitnej a potěší ho, když mu někdo jeho auto pochválí, nejsem v tomto ohledu výjimkou, avšak užívám si to tak nějak vnitřně a možná byste všichni čuměli, jak moc... :oops: Ale nebudu nikoho soudit, je to každého věc a třeba takováto pro mě není důvodem, abych se na lidi, s nimiž mám společné zájmy a rád je vidím, koukal skrz prsty. Jen mi prostě občas cukne v oku... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

A já ve vší počestnosti, na mou duši, na psí uši a na kočičí svědomí slibuji, že se zdržím dalších komentářú nějako zde vyzdvihovati značku ze země slunce vycházejícího :) Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

To ne Jarku, úplně stejně bych bránil třeba Saaba. Mě vytáčí takový ty hospodský kecy mudrců, co to auto viděli maximálně na obrázku v Blesku a už ví, že se to se.e protože je to italský, protože je to Ford nebo Francouz, atd.
Ale dost, nebudeme to tu plevelit. Probereme to u moku na Vysočině. Snad... :-/
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Odpovědět