Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ja teda velmi skusenosť s ITAL autami nemám - ak neratam ešte Fiat Regata, Croma....z dôb minulých, ale čo môžem povedať - kolega mal 159 jtd a to auto vydržalo pri bežnej údržbe do 450 tis. km. vtedy odišlo snad všetko - prevodovka 5-6 stupen, vstreky, neskutočne začalo žrať olej-odpálilo DPF, podbehy by sa dali so šrobovakom prepichnuť. Ale bola to talianska Audina,mercedes, BMW: jazdilo to super-tuším v predu lichobežník , vybava, vypracovanie-žiadny lacak, masívne spracované, o kráse sa baviť nemusíme
je ale pravdou že diely-spotrebný materiál ,boli drahšie ako na bežné auto. ale nelutoval , lebo aj vydržali
je ale pravdou že diely-spotrebný materiál ,boli drahšie ako na bežné auto. ale nelutoval , lebo aj vydržali
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Přeji Ti pěkný večer Ale ještě Ti řeknu, že jsem velmi rád, že když si mne žádal o....rosso píše: Skálopevná značkofilní tvrdohlavost je něco, co třebas ty nikdy nepochopíš
....že jsem se na Tebe vys*alrosso píše:Pěkný Accord Až budeš seznámen, natoč nám, jak si 2.4 sviští v akceleraci. Jeden z mála novějších motorů bez turba, co by se mi zamlouval, díky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nic si nepochopil.
Už ti to tu psal onehdá i Colommbo, že je zde tak trošku "přejaponcováno" Přeber si to, jak je libo (tvrdohlavost je swiňa)
Pěkný večer i tobě
Už ti to tu psal onehdá i Colommbo, že je zde tak trošku "přejaponcováno" Přeber si to, jak je libo (tvrdohlavost je swiňa)
Pěkný večer i tobě
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Platforma byla modernizace Fiatu Tipo.lefort píše:Zajda píše:Prosímtě, o jaké to platformě mluvíš? Myslíš snad 75, která měla koncepci transaxle?
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jenže to tvoje Tipo v názvu platformy znamená v italštině Typ, s Fiatem Tipo nemá opravdu nic společného.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To je sice strašně vtipné, ale byla to platforma Tipo Due, společná krom Fiatu Tipo pro Alfu 145, 146, GTV a určitě ještě pro něco příbuzného. 156 používala revizi této platformy. Tak či tak se 156ka i 147ka při crash testech bortila jak papír, konstrukce byla pohledem přelomu milénia zaostalá.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tvrdohlavost netvrdohlavost...bych si místo 3litra BMW koupil e39 540i...nebo novší 335i. Prostě spíš láska...kazdemu vyhovuje něco jiného, tak nech každého být. Člověk si nekoupí neco jen proto, že to je rozumné, ale protože co cítí a je to jeho život. Nesnaží se zavděčit druhým a tak to ma byt.rosso píše:Nic si nepochopil.
Už ti to tu psal onehdá i Colommbo, že je zde tak trošku "přejaponcováno" Přeber si to, jak je libo (tvrdohlavost je swiňa)
Pěkný večer i tobě
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vzhledem k tomu, že 156 byla komplet nová konstrukce, několikátá revize oné Tipo Due, s prodlouženým rozvorem a úplně jinou konstrukcí podvozku vpředu i vzadu, je to tvoje přirovnání k Tipu přinejmenším úsměvné. Co vím, tak co se týče tuhosti karoserie a ovládání na tom byla 156 velmi dobře. Výsledky crash testů neznám, ale tehdy rozhodně neby dvou - nebo tříhvězdičkové výsledky ničím neobvyklým. Stejně se nedávno zjistilo, že auta se záměrně staví pevnější na té straně, na které se provádí crash-test. Navíc ta torzní tuhost kastle je podle mě při nehodě daleko důležitější, než nějaký výsledek laboratorního euro-testu...Zajda píše:To je sice strašně vtipné, ale byla to platforma Tipo Due, společná krom Fiatu Tipo pro Alfu 145, 146, GTV a určitě ještě pro něco příbuzného. 156 používala revizi této platformy. Tak či tak se 156ka i 147ka při crash testech bortila jak papír, konstrukce byla pohledem přelomu milénia zaostalá.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Prostě to je platforma z 80. let a při nárazu se bortí jak auto z 80.let, nejde o hvězdičky, je to youngtimer, jen nově vyhlížející. I když se na to navěsily nápravy jaké chtěly, pořád to byla z nouze ctnost. Ta auta mají své kouzlo, za volantem 156ky ovládajícím ostré řízení, s vykukujícíma kulatýma budíkama, krásně profilovanou kůží kolem sebe a Bussem na povel si člověk připadal jak v malém Ferrari. V některých ohledech byly ty stroje napřed, v některých průměrné a v jiných totálně zastaralé. Pokud to chceš nějak zlehčovat a jedním dechem tvrdit jak nejsi zaslepený, to přijde zase úsměvné mě.lefort píše:Vzhledem k tomu, že 156 byla komplet nová konstrukce, několikátá revize oné Tipo Due, s prodlouženým rozvorem a úplně jinou konstrukcí podvozku vpředu i vzadu, je to tvoje přirovnání k Tipu přinejmenším úsměvné. Co vím, tak co se týče tuhosti karoserie a ovládání na tom byla 156 velmi dobře
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jasně, máš svou pravdu. Tohle opravdu nemá cenu.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejtvrdohlavější jsou (asi logicky) berani a hned po nich býci (já . ) Na opačném konci plavou ryby.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tondo, mě je tady vyčítáno že upřednostňuji Hondu. A dost lidí tady popouzela i Jardova náklonnost k Mitsubishi. Ale Ty se taky držiš Forda a Alfy jako ho*no košile.... Asi to fakt nemá cenu, každý máme (rádi) to svoje....lefort píše:Jasně, máš svou pravdu. Tohle opravdu nemá cenu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dle mého soudu nejde o to, máme-li cos rádi a nadmíru nám to vyhovuje, to je v pořádku a napuosto noumáuní, Úďo(vé.) Mně osobně spíš někdy dörre, když je ta láska prezentována světu při sebemenší příležitosti. Možná jsem málo náročnej (= moc obyčejnej), ale co jsem kdy měl auto, byl jsem s ním na tu kterou dobu spokojenej. Každej chlap je ješitnej a potěší ho, když mu někdo jeho auto pochválí, nejsem v tomto ohledu výjimkou, avšak užívám si to tak nějak vnitřně a možná byste všichni čuměli, jak moc... Ale nebudu nikoho soudit, je to každého věc a třeba takováto pro mě není důvodem, abych se na lidi, s nimiž mám společné zájmy a rád je vidím, koukal skrz prsty. Jen mi prostě občas cukne v oku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A já ve vší počestnosti, na mou duši, na psí uši a na kočičí svědomí slibuji, že se zdržím dalších komentářú nějako zde vyzdvihovati značku ze země slunce vycházejícího
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To ne Jarku, úplně stejně bych bránil třeba Saaba. Mě vytáčí takový ty hospodský kecy mudrců, co to auto viděli maximálně na obrázku v Blesku a už ví, že se to se.e protože je to italský, protože je to Ford nebo Francouz, atd.
Ale dost, nebudeme to tu plevelit. Probereme to u moku na Vysočině. Snad... :-/
Ale dost, nebudeme to tu plevelit. Probereme to u moku na Vysočině. Snad... :-/
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16