Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: motorový olej RAVENOL
Tak ten "šestkovej" Civic byl coupé, třídvířko, sedan, pětidveřový fastback i kombi. A 1.5-ka měla i variantu 66 kW (motory D15Z3 a D15Z8). A jestli si dobře pamatuji tak dvé výkonnové varianty měla i 1.6-ka. Bylo jich víc jen pro Civic, než kolik má dnes motorů lecjaká značka pro všechny svoje modely. To je ale teď vina někoho jiného > zeleného.
A ano, je to vlastnost většiny VTEC-ových motorů Honda, že si to nad 6 t/ot olej pápne, byť do 4 tisíc jsou bez patrné spotřeby.
Ale že i nové motory "superznaček" z Evropy si vezmou dva, tři, i víc litrů oleje za interval, a v otáčkách mrcasících se někde do třech tisíc, tak to je asi normální a v pořádku, že ??
Ale ono je to TADY vlastně jedno !!
A ano, je to vlastnost většiny VTEC-ových motorů Honda, že si to nad 6 t/ot olej pápne, byť do 4 tisíc jsou bez patrné spotřeby.
Ale že i nové motory "superznaček" z Evropy si vezmou dva, tři, i víc litrů oleje za interval, a v otáčkách mrcasících se někde do třech tisíc, tak to je asi normální a v pořádku, že ??
Ale ono je to TADY vlastně jedno !!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: motorový olej RAVENOL
Niekto má rád vysokootáčkové atmosféry niekto uprednostní brbľajúceho amíka a iný dajú prednosť chrochtákovy s fúkačkou ... rád by som sa zviezol a zablbol v svalnatom amíkovi a rovnako rád by som sa zviezol s" nadupaným " turbo motorom ale ak by som si mal vybrať auto na trvalo bola by to práve tá točiaca atmo hold každý podľa gusta...a za mňa čo sa týka motorov nie je pre mňa nič krajšie ako vysoké otáčky nepreplňovaného benzíňaka samozrejme že mu musí prúdiť v krvi ravenol aby som sa držal vlákna
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: motorový olej RAVENOL
Vystřelím od boku - AR 145/146, velmi zajímavé motory boxer z předchozí 33, poté TwinSparky od 1.4 do 2.0 se 114kW. V té době to nebylo nic vzácného...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: motorový olej RAVENOL
Admin by mohl vědět, že bez krouťáku je mu i 15000ot k hounu.Pitris píše:Na houno....Pedro píše:A k cemu je dobre 6-9000?
Re: motorový olej RAVENOL
Jo ale 1,6 se 118 kw a 2,0 s 114 kw je trochu rozdíl, že ? O spolehlivosti se asi nemusíme bavit i když AR mám rád.lefort píše:Vystřelím od boku - AR 145/146, velmi zajímavé motory boxer z předchozí 33, poté TwinSparky od 1.4 do 2.0 se 114kW. V té době to nebylo nic vzácného...
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: motorový olej RAVENOL
lefort:
Jo, ale to dvoulitrové Type-R má z atmosféry 147 kW. A S2000 měla 176 kW. V roce 1999.
rosso:
Admin ví že krouťák potřeba. Neboj se. Když vynechám ten Type-R, tak Accord 2.0 měl krouťák 194 Nm a 2.4-ka má 234 Nm. Řekl bych, že jak jiné atmosféry stejného obsahu.
abc:
Alfa ví co je to spolehlivost? https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... aktual_fdv
Jo, ale to dvoulitrové Type-R má z atmosféry 147 kW. A S2000 měla 176 kW. V roce 1999.
rosso:
Admin ví že krouťák potřeba. Neboj se. Když vynechám ten Type-R, tak Accord 2.0 měl krouťák 194 Nm a 2.4-ka má 234 Nm. Řekl bych, že jak jiné atmosféry stejného obsahu.
abc:
Alfa ví co je to spolehlivost? https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... aktual_fdv
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: motorový olej RAVENOL
Na velkém okruhu bude asi každé auto s 200 koňma na 1200+ kg poněkud postrádat výkon.dany01 píše:Jazdil som na Type-R ešte bez turba na Slovakiaringu- mali ich tam na požičanie, chápem že som to musel točiť, lebo by to vôbec nešlo - samo že zažitok to bol, ale na bežnom aute?
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Reagoval jsem na nabídku motorů a rozptyl výkonů u hatchbacku z roku 1996. Toť vše.
Mimochodem spoustu věcí, kterou tu u Hondy píšete, vymysleli právě ti Italové. Jinak o spolehlivosti Alfy víte úplný houno, tak se tu s tím radši neohánějte. To už je tak trapná poznámka, jako měkčený plasty a velikost kufru v českejch autotestech...Zrovna ta 156 bylo skvěle jezdící auto, na kterým český vychcánkové šetřili na servisu a pak se nestačili divit.
Mimochodem spoustu věcí, kterou tu u Hondy píšete, vymysleli právě ti Italové. Jinak o spolehlivosti Alfy víte úplný houno, tak se tu s tím radši neohánějte. To už je tak trapná poznámka, jako měkčený plasty a velikost kufru v českejch autotestech...Zrovna ta 156 bylo skvěle jezdící auto, na kterým český vychcánkové šetřili na servisu a pak se nestačili divit.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: motorový olej RAVENOL
tak ja som si to ohromne užíval .... , vykon nechybal-viac na super povozenie s lahkým upraveným autom nieje treba (to boli komplet vykuchané autá, s rámom, slicky, určite aj podvozok zavodný), a to že to musím točiť do nepríčetna som vedel - mne nevadia vysoké otáčky, aj na motorke je to super zvuk ked ju podržím...., len na bežné jazdenie nie. Kolegovi som tiež poradil aby to točil, ostatní zvyknuti z Turbo aut na krutak od spodu s tým jazdili uplné zlé časy. vtedy som mal v robote (staral som sa o autopark)Turbo 911 a to bolo tak premotorované, až nechutne sa s tým jazdilo. To isté bolo Cayanne turbo S - 500 PS , uplná hovadina - to chcelo lietať..... Najlepšia pre mna na pobavenie bola 911 carerra 4s bez turba.Zajda píše:Na velkém okruhu bude asi každé auto s 200 koňma na 1200+ kg poněkud postrádat výkon.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já jsem tu zaslepenost nikdy nechápal. Nábožesntví Alfy mi není o nic lepší než náboženství Hondy nebo Tesly. Alfa 156 byla jedno z mála aut, do kterého jsem sedl a hned mi padla do ruky. Auto se skvělýma jízdníma vlastnostma díky úžasně vymakané přední nápravě, která ale jaksi nemohla snášet české cesty. Platforma s kořeny v 80. letech znamenala naprosto zoufalou pasivní bezpečnost. 2,5 litr Busso měl úžasný charakter a byl robustní, z dnešního pohledu s nesmyslnou spotřebou. JTD na špičce třídy, Twinsparky velký omyl, naprosto bez diskusí. Motory, které vyžadovaly specifickou údržbu a oleje jen aby nabídly mírně vyšší výkon než standard své objemové třídy byly možná dobrým nápadem v hlavách italských konstruktérů, ne pro běžného spotřebitele. Kdo to koupil jeté po x přechozích majitelích hrál ruskou ruletu.lefort píše:Jinak o spolehlivosti Alfy víte úplný houno, tak se tu s tím radši neohánějte. To už je tak trapná poznámka, jako měkčený plasty a velikost kufru v českejch autotestech...Zrovna ta 156 bylo skvěle jezdící auto, na kterým český vychcánkové šetřili na servisu a pak se nestačili divit.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jako celoživotní ortodoxní ateista tvrdím, že vynášení jakékoli automobilové značky do nebe(s) je... Nechť si každý doplní podle svého názoru, přesvědčení, mínění...Zajda píše:Já jsem tu zaslepenost nikdy nechápal. Nábožesntví Alfy mi není o nic lepší než náboženství Hondy nebo Tesly...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Amen....
A když jsem tuto diskuzi započal já reakcí na rossa, dovolím si onu nikam nevedoucí při i ukončit (alespoň ze své strany). Alfa je Alfa, Honda je Honda, Evropa je Evropa a Japonsko je Japonsko.
Stejně příznivci jednoho "tábora" ty druhé nepřesvědčí ani tentokrát bo tvrdohlavost
A když jsem tuto diskuzi započal já reakcí na rossa, dovolím si onu nikam nevedoucí při i ukončit (alespoň ze své strany). Alfa je Alfa, Honda je Honda, Evropa je Evropa a Japonsko je Japonsko.
Stejně příznivci jednoho "tábora" ty druhé nepřesvědčí ani tentokrát bo tvrdohlavost
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zaslepenej nejsem, to fakt ne. Jen nesnáším takový to hospodský kydání na auta, který jsou jiný než běžná nudná konfekce. Prosímtě, o jaké to platformě mluvíš? Myslíš snad 75, která měla koncepci transaxle? Jinak TwinSparky byly a jsou opravdu dobré motory, velký průser přišel teprve s dobou GM a jejich JTS...Zajda píše:Já jsem tu zaslepenost nikdy nechápal. Nábožesntví Alfy mi není o nic lepší než náboženství Hondy nebo Tesly. Alfa 156 byla jedno z mála aut, do kterého jsem sedl a hned mi padla do ruky. Auto se skvělýma jízdníma vlastnostma díky úžasně vymakané přední nápravě, která ale jaksi nemohla snášet české cesty. Platforma s kořeny v 80. letech znamenala naprosto zoufalou pasivní bezpečnost. 2,5 litr Busso měl úžasný charakter a byl robustní, z dnešního pohledu s nesmyslnou spotřebou. JTD na špičce třídy, Twinsparky velký omyl, naprosto bez diskusí. Motory, které vyžadovaly specifickou údržbu a oleje jen aby nabídly mírně vyšší výkon než standard své objemové třídy byly možná dobrým nápadem v hlavách italských konstruktérů, ne pro běžného spotřebitele. Kdo to koupil jeté po x přechozích majitelích hrál ruskou ruletu.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
to som cital castolefort píše: velký průser přišel teprve s dobou GM a jejich JTS...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Skálopevná značkofilní tvrdohlavost je něco, co třebas ty nikdy nepochopíšPitris píše:Amen....
A když jsem tuto diskuzi započal já reakcí na rossa, dovolím si onu nikam nevedoucí při i ukončit (alespoň ze své strany). Alfa je Alfa, Honda je Honda, Evropa je Evropa a Japonsko je Japonsko.
Stejně příznivci jednoho "tábora" ty druhé nepřesvědčí ani tentokrát bo tvrdohlavost