Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod jarson1 » pát čer 12, 2020 16:41

Žial je to tak. Legendy z ktorých tu žijeme sa týkaju minulých generácíí.
...jedno toyotové príslovie hovorí, že ked toyotu tak z japonska a ak nie z japonska tak do roku 2000. Obávam sa že to platí nie len pre toyotu.
Europa dávno japoncov dobehla, aj ked treba povedať, že oni jej zase dost idú naproti.
Dôvody su každému jasné. Nastastie je tato situacia len v Europe.
Vo zvyšku sveta, kde este moc velkého Emisiáša nie je tak velká, sa stále vyskytujú , jazdia a predávajú také japonské autá na akých tieto legendy vyrástli.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 796
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pát čer 12, 2020 17:28

:|
Smazal jsem. Nema smysl tu prispivat.
SHáčko-Penr. 10w50. Citygrip
Yiaruša 3dv-MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4-Val. Drb. C3 5w40. Riken
SůVa 650-Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka-Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7507
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod lefort » stř čer 17, 2020 10:55

Nechci to tu zase rozdmýchávat, ale tohle je info od majitele MX-5 NC, kterému minulý týden vypověděla náhle službu spojka:
"Btw nový clutch kit a práce na MX-5 NC mě stála 22500 Kč. Jede to zas jak za mlada. Čekal sem teda že to bude míň, ale ono je to asi celkem jedno. To byla nejspíš poslední výměna spojky v mém vlastnictví toho auta. Tak snad dá na chvíli pokoj. Nedávno jsem měnil obě lambda sondy, odešly krátce po sobě a to taky nebylo úplně levný. Říkám si že bych se svými zkušenostmi už mohl sepsat článek o tom co stojí provoz MX-5 NB a NC."
To jen k té minulé debatě, prostě pokazit se umí všechno, i Mazda z Japonska.
4: Ford Fiesta ST200, M-Factory LSD, Remus, Millers CFS 5w40, Ravenol MTF-2
5: Lancia k Coupé 2.0 20V turbo, Selenia Racing 10w60, Tutela ZC 75, Denso IK20TT
6: Alfa Romeo GTV6 2.5 - renovace
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT, Millers EE ECO 5w30
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 2072
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod jarson1 » stř čer 17, 2020 11:04

tak, tak...ale najviac ma štve jedna vec , ktorú súdruhovia z Japanu absolutne nedotiahli. A to , že sa plechy po nehode nevracajú do pôvodného tvaru (ked už to vedeli urobiť u nárazníkov teda) :mrgreen:

Co sa cien týka , neviem sa velmi vyjadriť, dokopy som okrem občasných mininehôd , ktoré hradila poistovňa a niekolkých made in srnka, manželka..., ktoré som riešil dielmi z vrakáčov za drobné ...a bežného servisu, nič iné vlastne neriešil. Raz riadenie - najprv repas za necelých 300€, po par rokoch ale tieklo znova, takže vrakac za 50€+100€ práca a som vybavený . Odvtedy klid a pohoda. Celkovo je ale pravda , že budem asi v tých nákladoch svetlá výnimka, pretože moja prevádzka stojí so všetkými nákladmi ( ...ano, už som bol za túto úchylku napomenutý :? ) 0,13€/km. Neviem ako to majú iní , ale ja myslím , že som spokojný. A je pravda aj to, že nie som kompetentný porovnávať, nakolko naozaj nemám porovnanie s inými autami než japan ( s výnimkou Fiata z roku 68 a Skoda 105 - ale to by bolo aj tak zrejme irelevantné provnanie ) . Len co som jazdil na iných , najmä služobných, ovšem tam som samozrejme servis neriešil. takž sa maximálne viem vyjadrit, aj to silno subjektívne, akurát k tomu "jak to jede".
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 796
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod jerome » pát čer 19, 2020 20:51

Tak toto sú teda riadne odstrašujúce prípady na základe ktorých sú japonské autá uplné shity :lol:
Môj názor je zas taký,že aj v európe vyrobení japonci sú na tom ďaleko lepšie,jak ktorákoľvek európska značka ;) Bohužiaľ :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => Dynamax Turbo Plus 15W40
Uživatelský avatar
jerome
 
Příspěvky: 4807
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod jarson1 » sob čer 20, 2020 0:27

a to este nič nie je! včera som zistil , že mam deravý výfuk :? je to diera priemeru až takmer 1mm !!! v mieste zvaru , kde je navarený na rúru katalyzátora držiak s silentbloku.Raz darmo, už to nič nevydrží, teraz v marci mala 28 rokov a hle - už problem s výfukom :twisted:

...ale vážne. Neviem , dnes tomu až tak už neverím. Ale donedávna to bolo možno aj pravdou. Tvoj názor pomerne trefne vystihuje komentár k článku o toyotových motoroch z jednej ruskej stránky , kde sa podrobne popisujú jednotlivé motory a ich špecifické problémy:
" Tento prehľad sa zameriava na bežné motory Toyota od 90. rokov do 2010. Údaje sú založené na skúsenostiach, štatistikách, recenziách majiteľov a opravárov. Vydanie 5, revidované a doplnené.
Napriek kritickosti odhadov by sa malo pamätať na to, že aj relatívne neúspešný motor Toyota je spoľahlivejší ako väčšina stvorení miestneho automobilového priemyslu a je na úrovni svetových štandardov."
viac tu ( ak by to niekoho zaujalo):
https://toyota-club.net/files/faq/03-08-16_engine.htm
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 796
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pát črc 17, 2020 16:40

A safra :P Že by se zase něco nepovedlo? :twisted: https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23656
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » ned črc 26, 2020 21:41

A že by i u jejich domácí konkurence? https://www.autoforum.cz/zajimavosti/di ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23656
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron