Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdyz se jedna o Hondu ,vlastne jen staci ten nazev,nedejboze ze by v negativach,vyskoci Jarek jako certik z krabicky
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejspolehlivější auta pro rok 2019 podle CR jsou ódou na jedinou zemi.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
najma dneska uz su chladene s elektr.vodocerpadlomShi píše:
Turbo by mi vadilo méně, než přímý vstřik s nejasnou odolností vůči tvorbě karbonu v sání.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale prdlajs I když vlastně jo. Vadí mě že při testech je jedna strana (a když si vezmeš třeba Svět motorů nebo AutoBild je jasně vidět která) nějak zvýhodněnaPedro píše:Kdyz se jedna o Hondu ,vlastne jen staci ten nazev,nedejboze ze by v negativach,vyskoci Jarek jako certik z krabicky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S tím se nedá nic jiného než souhlasit. Kdo je pravidelným čtenářem Světa motorů, jako třeba jáPitris píše:Ale prdlajs I když vlastně jo. Vadí mě že při testech je jedna strana (a když si vezmeš třeba Svět motorů nebo AutoBild je jasně vidět která) nějak zvýhodněna
ví která. Vždy si tipuji který auto test vyhraje, to se nedá splést. Až poslední dobou
jsem dvakrát chyboval. A to když 508 Peugeot porazil VW Passat. A Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi
udolal WV Caddy 2.0 TDi. Nevím co se v redakci děje, ale i ty testy litrových tříválců turbo
mně přijdou celkem férové.
Jestli je to v rozporu s pravidly, tak prosím smazat nebo upravit.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nedělal náhodou tyhle testy Martin Vaculík?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Řekni mi, kdo to testoval, a ti povím, jak to dopadlo.
Zrovna tuhle ve srovnávacím testu velmi chválili konkurenta škodovky za vnitřní prostor a pohodlí, ovšem v bodovém ohodnocení se to nijak neodrazilo (na body dostaly vozy v těchto parametrech stejně), díky čemuž škodovka opět zvítězila.
Zrovna tuhle ve srovnávacím testu velmi chválili konkurenta škodovky za vnitřní prostor a pohodlí, ovšem v bodovém ohodnocení se to nijak neodrazilo (na body dostaly vozy v těchto parametrech stejně), díky čemuž škodovka opět zvítězila.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Rifter a Caddy, psal text Martin Jeník. Speciál tříválců Vaculík. Jsou tam, ale hodně data ze zkušeben, to se moc ošidit nedá. Vaculík je hodně, nebo alespoň byl vždy pro VW.
Scala bude zase neporazitelná. O to strach nemám.
Scala bude zase neporazitelná. O to strach nemám.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To až uslyší, tak radost mít nebudesvara@ píše:Vaculík je hodně, nebo alespoň byl vždy pro VW.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. Prostě "Sado-Maso" na český způsob.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nič sa nedeje. Akurát,že Peugeot ubehal VW a poslal o niečo skôr všimnésvara@ píše: Až poslední doboujsem dvakrát chyboval. A to když 508 Peugeot porazil VW Passat. A Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi zdolal WV Caddy 2.0 TDi. Nevím co se v redakci děje...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Občas si taky SM koupím a co sem zatím měl srovnání s Autotipem,tak ve SM mi to přišlo o trochu méně VAGovsky zaměřeno. resp tam byla větší šance soupeřů
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Proto Autotip nekupuji.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V menší míře se tohle objevovalo už na záčatku nového tisíciletí. Vím, že nejsilnější verze 1.8T 165 kW, která byla např. v Audi TT měla elektrické vodní čerpadlo, které dochlazovalo turbo po vypnutí motoru za určitých podmínek.pepoh píše: najma dneska uz su chladene s elektr.vodocerpadlom
Ale samospásný to podle mě není. Když vezmu extrémní situaci, kdy budu využívat maximální výkon, turbo bude rozpálené, zastavím a vypnu motor...
Sice mi bude cirkulovat chladící kapalina, ale nereší to vstupní mazací kanál turbodmychadla. Olej cirkulovat nebude a v rozpáleném turbu se zpeče....
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324