Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Me se pristrojovka libi,zadny dotykace displej misto budiku. Knofliky cvaknes ani na ne nemusis koukat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo, taky se mi to líbí. Akorát že je to nafta...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nafta?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Soudím tak podle otáčkoměru, bjuku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To prave,otackomer, na naftu nevypada. Co vim,dava se jen 1.7i.
Navleky , tvar,na pedalech,mela i moje 2103 z r. 1973
Navleky , tvar,na pedalech,mela i moje 2103 z r. 1973
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo, o 1.7i motorech vím. Mno, možná mě zmátla ta bílá pětka, že je poslední a šestka už červená...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Je to benzin 1,7i, naftu tam vraj zatial nebudu davat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S nivou som chvilku jazdil, neviem ci bolo nieco zle ale pod 10l spotreba neklesla nikdy
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Asi od každého něco, možná i víc. Osobně jezdím na olej C2/C3 sedm let. Necelých 70 000 km.lengy60 píše:6/takže buď to nebude s tou škodlivostí olejů C3 pro benzínové motory tak horké nebo dělá DAS AUTO super bomba pecka šlágr motory,vyberte si.
Žádná zkáza se zatím nekoná. Motor 1,4i se vesele točí dál. Už s tohoto lze usoudit, že nepotřebuji
nájezd půl milionu km. Na můj nájezd kilometrů mě stačí i C2. To za prvé.
A za druhé, Syn se zbavil Megana a pořídil si novou škodovku Rapid 1.0 TSI. Mně osobně
trápí dlouhé převody, ale ten motor má zátah, že by se za něj nemusel stydět ani dvoulitr.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moment - chtělo by to specifikovat Pokud vím tak si psal že jezdíš Mobil1 ESP Formula 5w30, což je TOP olej v této kategorii, a oleje C2 mu "nesahají ani ke kolenům". A neměníš ho po 20-ti 30-ti tkmsvara@ píše:Osobně jezdím na olej C2/C3 sedm let.
Zátah do kolika Do 80-ti Anebo si nejel ve slušným dvoulitrusvara@ píše:Syn se zbavil Megana a pořídil si novou škodovku Rapid 1.0 TSI....ale ten motor má zátah, že by se za něj nemusel stydět ani dvoulitr.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jo.. nafúkne sa to pri 2200-2500ot. ako zdutá koza, aby to do 3500-4000ot. vygradovalo a ďalej podľa očakávania sa nič viac nedeje. Z hľadiska regulácie prívalu sily, pre mňa maximálne užívateľsky nepríjemné a nepohodlné. Môj názor a postreh z jázd s maloobjemovými turbomotorčekmi objemu 1,4 a menej.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, však uvádím C2/C3
Taky mě trvalo než jsem tomu VW 1.0 TSI přišel trochu na chuť. Jistě dvoulitr TDi je jiný level. Nic méně 0- 100km za 9,7; 0- 160 km naměřené - 30,1. Mám výhrady, ale tohle není vůbec špatný. Krouťák tam prostě je. 205,6 Nm při 3355 min.
Honda Civic 1.8i - VTEC max. točivý moment 174 Nm - docela skromný. A to je fakt dobrej
motor.
Taky mě trvalo než jsem tomu VW 1.0 TSI přišel trochu na chuť. Jistě dvoulitr TDi je jiný level. Nic méně 0- 100km za 9,7; 0- 160 km naměřené - 30,1. Mám výhrady, ale tohle není vůbec špatný. Krouťák tam prostě je. 205,6 Nm při 3355 min.
Honda Civic 1.8i - VTEC max. točivý moment 174 Nm - docela skromný. A to je fakt dobrej
motor.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Leč se to některým zdejším vyznavačům japan techniky nebude líbit, pružnost má šicí stroj od koncernu lehce lepší, viz například toto video: https://www.youtube.com/watch?v=2MDOLFPvg0M
Adminův dvoulitr by šicí stroj tak maximálně vyrovnal
Adminův dvoulitr by šicí stroj tak maximálně vyrovnal
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
100kw atmosfera je pri bezne jizde srovnatelna s cca 80 kw autem s turbem. To neni zadne prekvapko. U atmosfery se kdyz tak musi pouzit radici paka.
70 az 140 je trochu zvlastni rozsah. Normalne by clovek v Civikovi 1.8 nekde mezi 90 a 100 km pouzil radici paku 2 -> 3 a pak by to srovnani mozna dopadlo jinak, protoze v reale takhle nikdo, kdo chce rychle zrychlit, nebude auto pouzivat takto nesmyslne.
Ferove by bylo kdyz tak srovnat 1.0 tsi a 1.0 turbo vtec, jenomze to by japonec mel zhruba stejny kroutak, ale vykonove o 10 kw vic a to by se taky asi nehodilo.
70 az 140 je trochu zvlastni rozsah. Normalne by clovek v Civikovi 1.8 nekde mezi 90 a 100 km pouzil radici paku 2 -> 3 a pak by to srovnani mozna dopadlo jinak, protoze v reale takhle nikdo, kdo chce rychle zrychlit, nebude auto pouzivat takto nesmyslne.
Ferove by bylo kdyz tak srovnat 1.0 tsi a 1.0 turbo vtec, jenomze to by japonec mel zhruba stejny kroutak, ale vykonove o 10 kw vic a to by se taky asi nehodilo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Při běžné jízdě možná, při porovnání dvou skutečně zdatných řidičů za volanty každého z těchto vozů však ne. Protože platí, že 100 kW se nerovná 80 kW, a to bez ohledu na přeplňování toho méně výkonného.Shi píše:100kw atmosfera je pri bezne jizde srovnatelna s cca 80 kw autem s turbem.