Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jestli se nepletu, byl to na svém počátku "Motor roku"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo. A ten v šolně z něho má dodnes opar
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Yes, 2012 (a ne-li dokonce i rok předtím)... http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mot ... -ecoboost/
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A teraz si napr. vezmite, že Ford pomerne dlho zvažoval pre nový Fucus ST použitie 1,5l trojvalca z Fiesty ST naladeného niekde k cca 200kw (pričom ten motor nemal byť nijako zvlášť prekopaný, práve naopak - aj z toho dôvodu od toho nakoniec upustili, reálna obava o výdrž "železa" bola už predsa len tak značná, že to nemohli riskovať ani tie choré hlavy).. Áno Focus nie je obor, no do vozidla takejto (hot-hatch) kategórie o takom cieľovom výkone použiť (resp. už len zvažovať) trojválcový potrat + objem nedosahujúci ani poondiatých 1,6 chorá doba.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
dojebat sa da aj viacvalec.
s tymi informaciami clovek v eu neprijde do styku, lebo tu take auta niesu bezne...
staci fakt malo, jeden to dojebe za rysovacim prknom, druhy aby sa zapacil fleetu (LL a EKO), a treti co tlaci na vsetkych - ziskovost.
sa musi uznat, ford dokazal v rekordnej dobe postrelit sa do nohy.
s tymi informaciami clovek v eu neprijde do styku, lebo tu take auta niesu bezne...
staci fakt malo, jeden to dojebe za rysovacim prknom, druhy aby sa zapacil fleetu (LL a EKO), a treti co tlaci na vsetkych - ziskovost.
sa musi uznat, ford dokazal v rekordnej dobe postrelit sa do nohy.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Trivalec v plechovce je k smichu. Nejen pro zvuk. Doporucuju dvouvalec. Kdyz moto jsou i jednovalce (i pubertvozik), tak by mohli delat i do aut i tri pulvalce.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dvouhrnky v pidiautech už jsou/byly, snad s tím měli cos společného (tví milovaní) Italové...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Keď sem niekedy minulý rok -pomerne po funuse voči ostatným- Honda mrskla novinku 1.0 v3 v predraženom Civicu, tak som sa pozastavil, že už inej cesty skutočne niet, takto sa musia všetci nasmerovať?
Emisie nútia vyrábať trojvalvec v turbe? Prečo nie štvor... Stále tam nevidím sedliacku logiku, ale budiš.
Na dva valce jazdia aj niektoré VW-koncernové, aj Mazda za 36000 euro CX-5, vypínajú aj ďalší až očakávane finálne k vyvinutému jednochodcovi.
To je ten pokrok, keď nebudeš jazdiť na elektro, tak pôjdeš na osobáku na 1 - 2 valce na oleji 5W-8, možno stále na nafte, lebo "sa zisťuje", že diesely sú čoraz čistejšie a poskytujú nám čerstvý vzduch k dýchaniu v metropolách.
Emisie nútia vyrábať trojvalvec v turbe? Prečo nie štvor... Stále tam nevidím sedliacku logiku, ale budiš.
Na dva valce jazdia aj niektoré VW-koncernové, aj Mazda za 36000 euro CX-5, vypínajú aj ďalší až očakávane finálne k vyvinutému jednochodcovi.
To je ten pokrok, keď nebudeš jazdiť na elektro, tak pôjdeš na osobáku na 1 - 2 valce na oleji 5W-8, možno stále na nafte, lebo "sa zisťuje", že diesely sú čoraz čistejšie a poskytujú nám čerstvý vzduch k dýchaniu v metropolách.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Platila si to sama redakce a náklady zveřejnila. Toto speciální číslo rozhodně doporučuji si zakoupit, zajímavé čtení!tonny píše:Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
3v motor sa pouziva davno v mechanizmoch a motorkach, bez problemov.
firmy vycerpali sposoby ako znizit spotrebu, tak im ostava uz len trenie motora.
3v- vacsi piest, ucinnost spalovani, tocivy moment. menej pohyblivych dielov, trenie.
pouziva sa aj dlc na piesty a valce aby trenie bolo minimum.
snaha o snizenie spotrebu, je tak zufalo silna .
3v zvuk- bmw snaha vysla, zvuk je podobny 6v . ostatni sa snazia vyfuk utlmit.
,,,,,,,,,,,,
3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.
aby to nevypadalo ze serem na japan, som majitelom stax hifi, vcelku rarita a kvalita
firmy vycerpali sposoby ako znizit spotrebu, tak im ostava uz len trenie motora.
3v- vacsi piest, ucinnost spalovani, tocivy moment. menej pohyblivych dielov, trenie.
pouziva sa aj dlc na piesty a valce aby trenie bolo minimum.
snaha o snizenie spotrebu, je tak zufalo silna .
3v zvuk- bmw snaha vysla, zvuk je podobny 6v . ostatni sa snazia vyfuk utlmit.
,,,,,,,,,,,,
3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.
aby to nevypadalo ze serem na japan, som majitelom stax hifi, vcelku rarita a kvalita
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně
Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.
Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Narovinu, tříválec v autě bych už nebral, pokud budou čtyřválce stále v nabídce, že... Kéž by alespoň 20 let
Na druhou stranu v Japonsku s nimi mají zkušenosti několik desetiletí a bez zásadních vad. Jak to asi dělají...
A jak tu padlo, tříválce Triumph 800 a Yamaha CP3 fungují skvěle
Na druhou stranu v Japonsku s nimi mají zkušenosti několik desetiletí a bez zásadních vad. Jak to asi dělají...
A jak tu padlo, tříválce Triumph 800 a Yamaha CP3 fungují skvěle
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tříválec ve Wartburgu (RempempemperempempemRempempem) taky nebyl špatný...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale dvoutakt. Na tu dobu dobrý autí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40