Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Třeba ano (dost se jich prodalo - prodával se dlouho, ne jak 9G). A získal si fans i s ohledem techniky (poslední atmo TypeR, což u 9G padlo).
Vzhled se mi libil tak na půl. Ne, to je fakt těžké, design vnímá každý jinak, to se nedá měřit.
Vzhled se mi libil tak na půl. Ne, to je fakt těžké, design vnímá každý jinak, to se nedá měřit.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejsem odpůrce Hondy, to je omyl. On nakonec i ten komfort je subjektivní věc. Poslední TypeR mi prostě přijde přehnaný (ve všech směrech), toť vše. A souhlasím s BigBangem, ufo se mi taky celkem líbilo, jinak mi ostatní generace designově nic neříkají.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
První dvě generace nejsou vidět, byť známej má červenýho 2G. Třetí až šestá se mi líbí, sedmá byla divná, ale OK, osmá byla v době uvedení hodně napřed, ale správným směrem. Devátá bylo takový pokuněný ufo, špatnym směrem pokuněný. A poslední, to je hnus velebnosti
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Opět Mazda a její vize (drobné rýpnutí do přeplňovaných "malorážek")
http://www.autoforum.cz/technika/jedina ... mpaign=rss
http://www.autoforum.cz/technika/jedina ... mpaign=rss
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A nejlepší stejně je...velký přeplňovaný motor!
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jsou i velké motory, u nichž přeplňování není nutné. Přesněji 400 koní nebo 550 koní z téhož motoru je už vlastně jedno...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V podstatě osobní zkušenost se současným motorem o vysokém objemu válců a s přeplňováním nemám, ale Mazdí 2.5 SkyActive T bych rád vyzkoušel. Ale ne v mastodontu CX-9. V 6 by to bylo jiné kafíčko Ovšem tohle nemusí splňovat atribut vysokoobjemového motoru, pro někoho je i tento motor malorážka
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pokud je dobře přeplňovaný, na běžnou projížďku stačí i dvoulitr. Ovšem víceválcový motor o vyšším objemu je samozřejmě lepší.
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já jsem už docela starej, ale řekl bych, že výšeobjemový (a víceválcový) motor aj třeba přeplňovaný, ale pak buď na zadní nebo všechna čtyři kola. Mít to (jen) na předku bych nechtěl...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Svého času se mělo za to, že limitním výkonem předokolky je 200 PS, nad touto hranicí je vyšší výkon už nevyužitelný. Že by to dnes už neplatilo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nádherně napsáno Jen se obávám aby ti kluci z Mazdy nedostali přes prsty když se tak obuli do BMW a VW Takhle naplno říct pravdu o dopovaných litrových karikaturách motoru....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
"Nějaké ty kilometry" mám odjety v Golfu R MK6 a potvrzuji, že nebýt Haldexu, tak tohle auto bych na delší dobu nechtěl. Druhou věcí je pak váha, Haldex = 100 kg masy navic.
Na druhou stranu, třeba u Civiku TypeR jsem zásadní problém s torq steerengem neměl, a to ta potvora má 319 PS. Dalo se to uřídit.
Když už jsem "nechtěně" zabrousil na téma Golf, musím vzpomenout jednu veselou příhodu - docela jsme se na HC fóru nasmáli. Jeden motoristický portál zveřejnil losí test FL Jazze (My 2018), který tento testík zvládl při rychlosti 85 km/h, kdežto "modla" Golf GTI (MY 2017) se poroučel mimo kužely při 77 km/h. Mini MPV s torzkou deklasuje při tomto manévru hothatch Pánové z Volfsburgu, sorry jako
Pitris:
Hezky se to četlo. Opravdu moc jsem zvědavý na SkyActive X. Jestli produkční verze bude mít blízko k napsanému, hm, múže to být pecka. Mazda potřebuje pokročit dál, třeba v Mazdě 6 chybí výkonnější motor, skvělá 2.5 lze jen s automatem, což ne každému vyhovuje.
Na druhou stranu, třeba u Civiku TypeR jsem zásadní problém s torq steerengem neměl, a to ta potvora má 319 PS. Dalo se to uřídit.
Když už jsem "nechtěně" zabrousil na téma Golf, musím vzpomenout jednu veselou příhodu - docela jsme se na HC fóru nasmáli. Jeden motoristický portál zveřejnil losí test FL Jazze (My 2018), který tento testík zvládl při rychlosti 85 km/h, kdežto "modla" Golf GTI (MY 2017) se poroučel mimo kužely při 77 km/h. Mini MPV s torzkou deklasuje při tomto manévru hothatch Pánové z Volfsburgu, sorry jako
Pitris:
Hezky se to četlo. Opravdu moc jsem zvědavý na SkyActive X. Jestli produkční verze bude mít blízko k napsanému, hm, múže to být pecka. Mazda potřebuje pokročit dál, třeba v Mazdě 6 chybí výkonnější motor, skvělá 2.5 lze jen s automatem, což ne každému vyhovuje.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V Evropě. Kupodivu v Americe ji lze mít s tímto motorem i v manuálu.Libor píše:...v Mazdě 6 chybí výkonnější motor, skvělá 2.5 lze jen s automatem, což ne každému vyhovuje.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jerry3:
Máš pravdu. Co je příčinou? Nezájem motoristů to jistě nebude. Nevím, nižší emise? Na fórech popisovali svezení s M6 2.5 a AT jako "mdlé".
Máš pravdu. Co je příčinou? Nezájem motoristů to jistě nebude. Nevím, nižší emise? Na fórech popisovali svezení s M6 2.5 a AT jako "mdlé".
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Co je příčinou, to netuším. Motor sám o sobě je hodně povedený, AT ho bohužel kazí. Ale možná jen proto, že AT je tak zcela záměrně nastavena.