Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Tak pod toto se podepíši taky. Pokud je řidič/majitel (s prominutím) bordelář a dlabe na údržbu, tak mu auto (jakékoliv) dlouho nevydrží - ale je fakt, že některé značky vydrží víc, některé míňAnonymous píše:Mám zkušenost že i ojetá udržovaná škodovka za 30 k najede bez problémů a bez větších oprav dalších 150 tisíc km a to se vyplatí ale musel být technický typ ten před tebou a ty taky ,jestli je to tech analfabet tak se před ním třese strachy i nové auto z jiné planety,a za tím si stojím.
Jsi zhýčkaný a romazlený ,škodovkáři raději jezdí na tomto světě než na onom ale nikdo ti nebere to tvoje pohodlíčko ,seděl jsem i v lepších autech a nijak jsem z nich neučurával ,dokonce nemám rád auta kde neslyčím motor a nevím že jedu protože jezdím většinou jen do práce a z práce a měl bych problémy abych za volantem neusnul ,klimu vyloženě nesnáším mám raději 5 cestnou což jsou čtyři okna plus střešní okno je to celkem bezporuchový a hlavně nemusím doplňovat ušlý plyn. Znám i z aut z jiného světa problémy s abs , váhou vzduchu atd jsem rád že je nemusím řešit na svém voze.
Jenže já jsem v těch autech "z jiného světa" pouze neseděl, já jsem s nimi nejezdil statisíce km a s věcmi v nich "jaksi navíc" (ve srovnání s tím, co uvádíš - to jsou ostatně problémy hlavně opět škodovek, byť těch už tzv. "lepších" ) jsem nikdy neměl sebemenší problém. A docela bych tě chtěl vidět, jak bys např. větral "pěticestně", když venku je sluneční výheň a zároveň vlhkost na úrovni prádelny ve špičce.
..trepeš sprostosti a ani sam nevieš poriadne že čo..nemam rad týpkov ktorí sa zastavaju zasratej 15 ročnej škodovky v ktorej nieje žaidna vybava a ešte druhych sa snažia presvedčiť o tom že všetko ´kvázi´ navyše (dnes uplne bežný štandard a u značkovych aut ani nehovorim ) je nepotrebne..isto nebudem otvarať ako demet okna a strešak ked to aj tak hovno pomože,akurat tak prievanu v ušiach...Anonymous píše:Jsi zhýčkaný a romazlený ,škodovkáři raději jezdí na tomto světě než na onom ale nikdo ti nebere to tvoje pohodlíčko ,seděl jsem i v lepších autech a nijak jsem z nich neučurával ,dokonce nemám rád auta kde neslyčím motor a nevím že jedu protože jezdím většinou jen do práce a z práce a měl bych problémy abych za volantem neusnul ,klimu vyloženě nesnáším mám raději 5 cestnou což jsou čtyři okna plus střešní okno je to celkem bezporuchový a hlavně nemusím doplňovat ušlý plyn. Znám i z aut z jiného světa problémy s abs , váhou vzduchu atd jsem rád že je nemusím řešit na svém voze.
..škoda ako taka je good ale bez koncernu bybola davno zabudnuta...ale poznam kvantum zahraničnych aut v ktorých ešte aj po 10 rokoch je kvalita svezenia lepšia ako v nejakej plečke
Spoza volantu vozu "z jiného světa" i ten domácí marasmus vypadá o něco lépe... Přinejmenším člověk vnímá, že to jde i lépe, než tvrdí koncern, že právě tak a ne jinak je to určitě nejlépe - čemuž většina bohužel uvěřila.Anonymous píše:Vždyť to říkáš sám že máš auto z jiného světa tak asi i jezdíš v jiném světě.
bjukemen píše:..trepeš sprostosti a ani sam nevieš poriadne že čo..nemam rad týpkov ktorí sa zastavaju zasratej 15 ročnej škodovky v ktorej nieje žaidna vybava a ešte druhych sa snažia presvedčiť o tom že všetko ´kvázi´ navyše (dnes uplne bežný štandard a u značkovych aut ani nehovorim ) je nepotrebne..isto nebudem otvarať ako demet okna a strešak ked to aj tak hovno pomože,akurat tak prievanu v ušiach...
..škoda ako taka je good ale bez koncernu bybola davno zabudnuta...ale poznam kvantum zahraničnych aut v ktorých ešte aj po 10 rokoch je kvalita svezenia lepšia ako v nejakej plečke
Nemám rád týpkov čo si myslia že sů lepší ludia keď majů lepšiu plečku a vytiahujů sa na tých čo majů staršiu.Kdo trepe sprostoty si prečíta každý sám.
Ani já ne - to mi věř, ale nechceš snad tvrdit, že Škoda je vrchol kvality. Neříkám, že je špatná - to vůbec ne, ale patří do koncernu VW, který - byť je tam škodovka v mnoha ohledech ta lepší - se moc na vrcholu spolehlivosti nepohybuje. A stačí se podívat třeba jen na výsledky časopisu JD POWER http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejs ... power-2010 nebo na výsledky z německých statistik poruchovosti TÜV, kde sice celkově (ze všech tříd, a ve všech hodnocených kilometrových kategoriích "na procenta" ) vyhrálo Audi A6, ale v třídách !!jednotlivých!! nejsou ty výsledky pro koncern VW "příliš růžové" (viz. tabulky v článku níže).Anonymous píše:Nemám rád týpkov čo si myslia že sů lepší ludia keď majů lepšiu plečku a vytiahujů sa na tých čo majů staršiu.Kdo trepe sprostoty si prečíta každý sám.
http://auto.idnes.cz/nemecka-stk-seradi ... tomoto_fdv
Rád bych připomenul, jak tahle debata začala a kterým směrem se poté vyvinula (volně interpretováno):
- Prapůvodně šlo o to, jak špatně vypadá vozový park v ČR, na což poukázal anonym (který, to nejsem schopen určit).
- Někdo namítl, že nejde ani tak o jeho průměrné stáří, jako spíše o bídnou strukturu.
- Další dodal, že příčinou neutěšeného stavu je nízká technická úroveň už nových vozů, které v převážné většině případů předstvují úplný spodek nabídky domácího výrobce.
- Jiný rozpoutal diskusi kolem iracionální "recyklace pleček", když zákazník rád a ochotně v bazaru přeplatí starou, nevybavenou a už jako novou silně zaostalou škodovku, namísto nákupu skutečného kusu auta stojícího hned vedle a nabízeného třeba za polovic ceny.
- Načež ten původní poukazovatel na špatný stav vozového parku zpochybnil vše, co k normálnímu autu už dávno patří, jelikož jediné správné je podle něj to nevybavené, hlučné atd. atd.
- Dotyčný se navíc marně snažil dokázat, že existuje nepřímá úměra mezi technickou pokrokovostí a spolehlivostí.
- Přitom všem si však jaksi neuvědomil, že právě jeho přístup k věci způsobuje to, co původně kritizoval a co vlastně odstartovalo tuto debatu.
- Prapůvodně šlo o to, jak špatně vypadá vozový park v ČR, na což poukázal anonym (který, to nejsem schopen určit).
- Někdo namítl, že nejde ani tak o jeho průměrné stáří, jako spíše o bídnou strukturu.
- Další dodal, že příčinou neutěšeného stavu je nízká technická úroveň už nových vozů, které v převážné většině případů předstvují úplný spodek nabídky domácího výrobce.
- Jiný rozpoutal diskusi kolem iracionální "recyklace pleček", když zákazník rád a ochotně v bazaru přeplatí starou, nevybavenou a už jako novou silně zaostalou škodovku, namísto nákupu skutečného kusu auta stojícího hned vedle a nabízeného třeba za polovic ceny.
- Načež ten původní poukazovatel na špatný stav vozového parku zpochybnil vše, co k normálnímu autu už dávno patří, jelikož jediné správné je podle něj to nevybavené, hlučné atd. atd.
- Dotyčný se navíc marně snažil dokázat, že existuje nepřímá úměra mezi technickou pokrokovostí a spolehlivostí.
- Přitom všem si však jaksi neuvědomil, že právě jeho přístup k věci způsobuje to, co původně kritizoval a co vlastně odstartovalo tuto debatu.
Ano, toto vlákno začalo úplně jinak - životnost oleje při provozu na LPG - ale "otočilo se to jinam", ale ještě si dovolím poznámku.....modelář píše:Rád bych připomenul, jak tahle debata začala a kterým směrem se poté vyvinula......
......Ty třeba jezdíš většinou jen do práce a z práce, ale jsou i takový, co jsou v práci právě za tím volantem, a například k té klimatizaci - ono jde třeba i o bezpečnost, protože si neumím představit, že by se mi v autě při tom "pěticestném" větrání motal průvan v autě třeba 200km po dálnici ve stotřiceti - to se špatně udržuje pozornost; když pojedeš pomalu, může Ti tam vlétnout cokoliv (třeba taková vosa pod košilí - to je "sranda"), a když stojíš, tak to "pěticestné" větrání nějak nefunguje, musíš pustit ventilátor, ale v létě je to spíš fén......takže například klima není vůbec špatná věc, a třeba to tvé další.....Anonymous píše:.......jezdím většinou jen do práce a z práce a měl bych problémy abych za volantem neusnul ,klimu vyloženě nesnáším mám raději 5 cestnou což jsou čtyři okna plus střešní okno je to celkem bezporuchový......
.....tak třeba ta váha vzduchu je problém aut nikoliv z "jiného světa", ale hlavně motorů VW.Anonymous píše:Znám i z aut z jiného světa problémy s abs, váhou vzduchu atd....
Nechci tu tvrdit, že Volkswagen, Audi, Škoda či Seat - nebo jiná evropská auta (i když dnes evropská třeba jen podle sídla vedení firmy) - jsou špatná auta, to vůbec ne, ale někteří si nechtějí připustit, že třeba ti "japončíci" jsou vyrobeni "tak jaksi" kvalitněji......
Naposledy upravil(a) Pitris dne stř čer 30, 2010 8:16, celkem upraveno 1 x.
..Ja isto nie,ide o to ako to borec napisal,všetci ktorí maju lepšie auto ako ja sú ču--ci..ja som si na auto zarobil vlastnými rukami a preo tvrdím to čo tvrdím,nemam ani bohatých rodičov ani nič...a ked niekto na to nema nech aspon netrepe blbosti...Anonymous píše:bjukemen píše:..trepeš sprostosti a ani sam nevieš poriadne že čo..nemam rad týpkov ktorí sa zastavaju zasratej 15 ročnej škodovky v ktorej nieje žaidna vybava a ešte druhych sa snažia presvedčiť o tom že všetko ´kvázi´ navyše (dnes uplne bežný štandard a u značkovych aut ani nehovorim ) je nepotrebne..isto nebudem otvarať ako demet okna a strešak ked to aj tak hovno pomože,akurat tak prievanu v ušiach...
..škoda ako taka je good ale bez koncernu bybola davno zabudnuta...ale poznam kvantum zahraničnych aut v ktorých ešte aj po 10 rokoch je kvalita svezenia lepšia ako v nejakej plečke
Nemám rád týpkov čo si myslia že sů lepší ludia keď majů lepšiu plečku a vytiahujů sa na tých čo majů staršiu.Kdo trepe sprostoty si prečíta každý sám.
Já neposuzuji člověka podle auta ,protože každý máme jiné priority a každý používá auto jinak ,někdo jen na 10km do práce a z práce a druhý s ním jezdí celý den a proto na něj klade jiné požadavky.Někdo vyloženě autem dokazuje že na to má a může bydlet třeba v zemljance ,druhý raději investuje do bydlení a stačí mu jen průměrné auto a dražší jsou pro něj vyhozené peníze .Protože když chcete nejrychleji prodělat kupte si nové auto, i když s ním nebudete jezdit tak si za rok odepište 30 000- 50 000 kč podle druhu auta,je to spotřební zboží jako každé jiné a jde rychle s cenou dolů.