....."ANEB TOYOTA V USA A ZVYŠKU SVĚTA"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
FF

Příspěvek od FF »

...to vieš...
...BSc. - bronzový diplom za plávanie (v Plzni) a SSc. - strieborný diplom za plávanie (v Trenčíne)...
...a hneď sa v našich/vašich končinách uchytíš v štátnej správe... :twisted:
Naposledy upravil(a) FF dne úte bře 30, 2010 8:46, celkem upraveno 1 x.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

:lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Na Toyotu se valí další problémy, svolává půl miliónu aut kvůli brzdám

Japonská automobilka Toyota prožívá asi jedno z nejsmolnějších období své existence. Po problémech s plynovými pedály se nyní objevily závady i na brzdách, a to u luxusních vozů Prius. Informovala o tom BBC.
Zvětšit obrázek

Toyota Prius byla loni v Japonsku nejprodávanějším modelem.


úterý 9. února 2010, 9:58

Nejprve automobilka musela kvůli plynovým pedálům svolat několik miliónů vozů po celém světě. Nyní přiznala poruchu na modelu Prius. Těchto hybridních vozů svolá na 436 tisíc kvůli špatným brzdám.

„Rozhodli jsme se auta svolat, protože bezpečnost našich zákazníků považujeme za nejdůležitější,“ citovala BBC firmu.

Ta již začíná ztrácet mezi zákazníky kredit. Například v lednových prodejích na americkém trhu se Toyota propadla na nejhorší výsledek za posledních deset let.

Prezident automobilky Akio Toyoda již uvedl, že z problémů si vezme osobní zodpovědnost. „Osobně povedu snahu o obnovení důvěry v naši značku,“ sdělil.

Například Prius byl loni v Japonsku nejprodávanějším vozem. Navíc tento hybridní vůz dosáhl velké obliby po celém světě.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Pověstí japonského výrobce "těch nejspolehlivějších" vozů a dokonce průkopníka hybridních technologií, nedávno otřásl skandál, kdy se vyskytl problém se zasekávajícím se pedálem plynu hned u několika vozů značky Toyota. Po celém světě tak muselo být do servisů svoláno kolem 8 miliónů vozů. Americké regulační orgány nyní vyšetřují možnou souvislost mezi kosmickým zářením a těmito problémy.
Zdroj z amerického úřadu NHTSA, který se zabývá bezpečností provozu, řekl, že je tu jistá možnost ovlivnění mikroprocesorů a softwaru paměťových čipů v automobilech značky Toyota kosmickým zářením. I přesto, že takovéto informace mohou znít poněkud bláznivě, je potřeba si uvědomit, že s tímto problémem se musejí potýkat například satelity a dopravní letadla.
Mohou za problémy Toyoty marťani?

Po celá léta je vědcům znám problém, který může způsobovat kosmické záření na výpočetní technice. Prozatím se ale neobjevila žádná souvislost mezi tímto zářením a automobilovým průmyslem. Pokrok jde kupředu, a proto tuto možnost nelze vyloučit, jelikož technika je stále dokonalejší, což v konečném důsledku nemusí vždy znamenat to nejlepší pro uživatele. :wink:
modelář

Příspěvek od modelář »

bjukemen píše:
skodovkar píše:Modeláři s tou Čínou jsi to trefil, právě koupila Volvo.
..a prave nad tým uvažujem čo je to chyba alebo nie.. :roll:
To se teprve uvidí. V každém případě se nejedná o první významnou a tradiční evropskou značku, kterou Číňani koupili, a určitě jde o nejsnadnější způsob, jak právě prostřednictvím takovýchto akvizicí proniknout na evropský trh. Kromě toho to svědčí i o tom, že rovněž evropský Ford má velké ekonomické problémy.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Čínani se tak dostanou ke špičkovým technologiím za hubičku, ale Volvo to asi odskáče.
Ještě si pamatuji tu paniku, když rusové chtěli koupit Opel. :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

FF píše:Normálne si už nespomínam o čom toto vlákno pôvodne malo byť!?... :?

"Nachystejte uzenáče, na snídani jsem zpátky!" :wink:
Zvrhlo se to na str. 3 u příspěvku jednoho z anonymů, který sem byl vložen v "so březen 27, 2010 19:45". A zvrhlo se to na Tvém oblíbeném tématu, a sice syntetičnosti/polo/minerálnosti... :)
FF

Příspěvek od FF »

...áno, to je moja obľúbená, ale vidím, že aj bez môjho zásahu sa tu celkom "zminerálňuje" a "z15W-uje"... :lol:

"...čo si predstavujete pod takým slovom: absurdné?!"
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

modelář píše:.....Zvrhlo se to na str. 3 u příspěvku jednoho z anonymů, který sem byl vložen v "so březen 27, 2010 19:45". A zvrhlo se to na Tvém oblíbeném tématu, a sice syntetičnosti/polo/minerálnosti... :)
.....jo, od oleje pro feldu přes pravdivost popisu na kanystrech, zaseklý plyn na Toyotě, Volvo do Číny, uzenáče k snídani, a závody v plavání.....
.....i kdybych to chtěl "nějak" rozdělit, tak ani nevím na co, a jak (téma).....
.....třeba to zas nakonec nějak "přejde" k těm olejům :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

FF píše:...to vieš...
...bronzový diplom za plávanie (v Plzni) a strieborný diplom za plávanie (v Trenčíne)...
...a hneď sa v našich/vašich končinách uchytíš v štátnej správe... :twisted:
Jo, někdy si holt připadám jako úplný blbec (či spíše vůl), že jsem ztratil v součtu 19,5 roku svého kdysi mladého života navštěvováním různých škol (jesle v to nepočítám, tehdy snad ještě ani neexistovaly, a školku jsem jaksi stačil vynechat, tak dobrý jsem byl totiž student :D ), když se to dnes dá zařídit (pardon, stihnout) - no, schválně, za kolik...? Teď se samozřejmě ptám na časovou lhůtu, nikoli na výši bakšišného.

A uchytit se ve státní správě samo o sobě nestačí, nutno mít totiž želízka v ohni na obou stranách, tj. i v podnikatelské sféře, a rovněž právní krytí (advokacie atd.), jinak by ten tunel prostě nemohl fungovat tím správným směrem. :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

modelář píše:.....když se to dnes dá zařídit (pardon, stihnout) - no, schválně, za kolik...? Teď se samozřejmě ptám na časovou lhůtu, nikoli na výši bakšišného.....
V Plzni práva za 2měsíce :lol: ale někde to "pomalíci" studují 6let :oops: :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

Ještě k tomu výroku jednoho z anonymů, že

(cit.) "Přirovnáváš novou Toyotu k 50 let staré škodovce 1000 mb ,to je myslím dosti ubohé." (konec cit.)

jsem si dodatečně uvědomil, že jsem nejspíše nebyl správně pochopen, poněvadž mně nešlo o srovnávání "vozů", ale srovnání "reakce řidičů" na zasekávající se plyn, což mi připadá jako docela férové, nikoli "ubohé" srovnání. Nějak si totiž nepamatuji, že by z toho tehdy někdo dělal vědu: prostě se ten plynový pedál čas od čas promazal, a když ani to nepomohlo, tak se holt plynová kulisa vymontovala, šoupla do petroleje, rozhýbala, promazala a zase se nějaký čas (obvykle do příští zimy) jezdilo. Hlavně si nepamatuji, že by se kvůli tomu někdo naboural či alespoň že by na to svou bouračku svaloval.

V dané souvislosti mne však napadá poněkud jiné srovnání, a sice porovnání konstrukce přední nápravy Těch starých škodovek počínaje řadou 1000MB a dnešních vozů: Tak schválně, kolik vozů z dnešní produkce má vpředu dvojitý lichoběžníkový závěs, což je považováno za konstrukčně nejdokonalejší, resp. nejčistší řešení?
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Na Toyotu se valí další problémy, svolává půl miliónu aut kvůli brzdám

Japonská automobilka Toyota prožívá asi jedno z nejsmolnějších období své existence. Po problémech s plynovými pedály se nyní objevily závady i na brzdách, a to u luxusních vozů Prius. Informovala o tom BBC.
Nějak mi uniká, co je Priusu "luxusního". Že by snad luxusní předvědčení jeho majitele o tom, jak moc ekologicky uvědoměle se chová? Je to však stejně mylné přesvědčení, jako např. celá hysterie kolem biopaliv!
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Pověstí japonského výrobce "těch nejspolehlivějších" vozů a dokonce průkopníka hybridních technologií, nedávno otřásl skandál, kdy se vyskytl problém se zasekávajícím se pedálem plynu hned u několika vozů značky Toyota. Po celém světě tak muselo být do servisů svoláno kolem 8 miliónů vozů. Americké regulační orgány nyní vyšetřují možnou souvislost mezi kosmickým zářením a těmito problémy.
Zdroj z amerického úřadu NHTSA, který se zabývá bezpečností provozu, řekl, že je tu jistá možnost ovlivnění mikroprocesorů a softwaru paměťových čipů v automobilech značky Toyota kosmickým zářením. I přesto, že takovéto informace mohou znít poněkud bláznivě, je potřeba si uvědomit, že s tímto problémem se musejí potýkat například satelity a dopravní letadla.
Mohou za problémy Toyoty marťani?

Po celá léta je vědcům znám problém, který může způsobovat kosmické záření na výpočetní technice. Prozatím se ale neobjevila žádná souvislost mezi tímto zářením a automobilovým průmyslem. Pokrok jde kupředu, a proto tuto možnost nelze vyloučit, jelikož technika je stále dokonalejší, což v konečném důsledku nemusí vždy znamenat to nejlepší pro uživatele. :wink:
Ten problém Toyoty je ale v daném případě čistě mechanické povahy a s řídící elektronikou vozu nemá nic společného. Ovšem konkrétně Američané už mají své vlastní neblahé zkušenosti např. se "sebevražednými" vozy na železničních přejezdech. Po důkladném zkoumání nehod se přišlo na to, že jev samovolného rozjetí vozů s automaty těsně pod přijíždějící vlak způsobovala elektomagneticky špatně odstíněná řídící elektronika určitých typů vozů, která se následkem "indukčního" vlivu přijíždějícího vlaku rozhodla sama zařadit "D" a rozjet. Sice mi není jasné hlavně to, jak přijíždějící vlak elektromagneticky ovlivňuje na přejezdu stojící vozidla, když snad všechny vlaky v USA jsou dieselelektrické, tedy nepotřebují trolej, ale budiž, třeba to byly jen tramvaje... I zde ovšem selhal lidský činitel, tedy řidič: mrtví už sice vypovídat nemohli, ale ti, které to postihlo a vypovídat i poté ještě mohli, prostě jen šlápli na brzdu. :wink:
modelář

Příspěvek od modelář »

FF píše:"...čo si predstavujete pod takým slovom: absurdné?!"
Např. toto (ze sousedního vlákna):

(cit.) "Ze vraj turbo diesel obsahuje viac aditiv a preto je lepsi pre dieslove motory? Vela ludi s benzinom dava prave turbo diesl olej kvoli aditivam." (konec cit.)
Odpovědět