....."ANEB TOYOTA V USA A ZVYŠKU SVĚTA"
Moderátor: Colommbo
Nechtěl jsem to moc "rozebírat", ale měl jsem ještě napsat, že je samozřejmě jasné,Anonymous píše:.....Co se týče toho včastného zabrždění ,pitrisi jsi trochu mimo na dálnici tyto vozy už nejezdí 90km v hodině ale jak si kdo troufne klidně i 150 a více a v této rychlosti rozhodují setiny sekundy a né že možná zabrzdím se zaseknutým plynem.....
že to auto zastaví "při brždění pod plynem" později, ale kolikrát se to už stalo?
Ano, je to problém Toyoty, (ale říkám - někdo udělal z komára velblouda),
a pokud se jedná o benziňák, či hybrid, tak stačí vypnout zapalování (ano, nějaká vteřinka se tím ztratí), a auto docela dobře zastaví.....a která automobilka neměla někdy problém, (a někdy i horší), a nesvolávala tisíce vozů do servisu?......
..... ale asi jsme už někde jinde, než u "Co je lepší pro fel 1,3 total quartz 10w-40 nebo Q8 10w-40"
Ja si myslím, že Toyote niekto zámerne škodí - ten komu sa to hodí!
Pozrite si "nezastaviteľnú" Toyotu Prius: http://tv.sme.sk/v/14550/skusali-sme-za ... dlahe.html
Pozrite si "nezastaviteľnú" Toyotu Prius: http://tv.sme.sk/v/14550/skusali-sme-za ... dlahe.html
To bych ti ani neradil tyhle japonský šmejdy tam nemaj zrovna v láscemodelář píše:V USA bych si nedovolil překročit rychlostní limit ani náhodou! Poněvadž se mám rád - nikoli proto, že bych se bál vysoké rychlosti...Anonymous píše:Ty taky dodržuješ rychlost ,a jsou ty zpropadené toyoty dodávány jen tam , to by znamenalo jen kolektivní sabotáž ,nejspíš alkaida.
Výkon brzd (tedy ten "opačný") bývá od konstruktérů nastaven vždy na cca desetinásobek výkonu motoru. Proto lze úplně každé auto s využitím provozní brzdy snadno ubrzdit i pod plným plynem, a to bez ohledu na to, jakou rychlostí se právě pohybuje. A jelikož u současné generace Toyoty Prius údajně (a opět nejde o nic prokázaného) selhávají i provozní brzdy, byl učiněn praktický pokus, zda to jde jen s využitím parkovací brzdy: a jde i to, sice blbě a z těch brzd oládaných ručkou (v daném případě na samostatném pedálu) se pěkně kouří, ale přesto jdePitris píše:Nechtěl jsem to moc "rozebírat", ale měl jsem ještě napsat, že je samozřejmě jasné,Anonymous píše:.....Co se týče toho včastného zabrždění ,pitrisi jsi trochu mimo na dálnici tyto vozy už nejezdí 90km v hodině ale jak si kdo troufne klidně i 150 a více a v této rychlosti rozhodují setiny sekundy a né že možná zabrzdím se zaseknutým plynem.....
že to auto zastaví "při brždění pod plynem" později, ale kolikrát se to už stalo?
Ano, je to problém Toyoty, (ale říkám - někdo udělal z komára velblouda),
a pokud se jedná o benziňák, či hybrid, tak stačí vypnout zapalování (ano, nějaká vteřinka se tím ztratí), a auto docela dobře zastaví.....a která automobilka neměla někdy problém, (a někdy i horší), a nesvolávala tisíce vozů do servisu?......
..... ale asi jsme už někde jinde, než u "Co je lepší pro fel 1,3 total quartz 10w-40 nebo Q8 10w-40"
A že si je tedy ve stále větší míře pořizují? Víš, jaké je nejoblíbenější auto v Americe? Toyota Camry!Anonymous píše:To bych ti ani neradil tyhle japonský šmejdy tam nemaj zrovna v láscemodelář píše:V USA bych si nedovolil překročit rychlostní limit ani náhodou! Poněvadž se mám rád - nikoli proto, že bych se bál vysoké rychlosti...Anonymous píše:Ty taky dodržuješ rychlost ,a jsou ty zpropadené toyoty dodávány jen tam , to by znamenalo jen kolektivní sabotáž ,nejspíš alkaida.
To snad není pravda ,když už je jasný že se plyn zasekává tak se to omluví tím že se dá auto zastavit i s plným plynem ,Jistě že se dá zastavit ale oproti 20 metrům zastavíte ne 150 metréch ,nebuďte směšní nebo jste kamikadze a chcete riskovat svoje životy ,tak si kupte Toyotu nebo Mitsubischi ,vždyť je to skoro to samý a dá se zastavit i se zaseknutým plynem.
No a viděl jsi ten pokus, na který sem dal odkaz FF? Kde jsi vzal ten rozdíl 15O m oproti 20 m? Měřil jsi to snad?
Kromě toho se ona "porucha" nevyskytuje zničehož nic, ale má jisté příznaky (vývoj), které se postupně zhoršují (i v tomhle je to úplně stejné, jako mnou uvedený příklad váznutí plynu u Š100MB a Š100 ), takže jen úplný tupec za volantem nepozná, že se něco děje, a nesnaží se to nějak řešit, nejlépe návštěvou záručního servisu.
Kromě toho se ona "porucha" nevyskytuje zničehož nic, ale má jisté příznaky (vývoj), které se postupně zhoršují (i v tomhle je to úplně stejné, jako mnou uvedený příklad váznutí plynu u Š100MB a Š100 ), takže jen úplný tupec za volantem nepozná, že se něco děje, a nesnaží se to nějak řešit, nejlépe návštěvou záručního servisu.