Je to tak. Po iné príklady ani netreba chodiť ďaleko. Trebárs istý priemerný olej za vysoko nadpriemernú cenu. Značku ani netreba uvádzať.modelář píše:Akorát že některým výrobcům se to daří, jiným ne. Pro pořádek podotýkám, že o úspěchu dnes snad už ani trochu nerozhoduje reálná kvalita předmětného výrobku!Itall píše:Přesně tak, sám jsem chtěl něco podobného podotknout, ale pak jsem to vynechal. A to "koncernu" vůbec nefandím a sám bych si už od nich nic nekoupil.Anonymous píše: A presne o toto usilujú všetci výrobcovia bez ohľadu na to, či predávajú autá, lode, alebo cukrovú vatu.
Aké máte auto
Moderátor: Colommbo
Ano, další důvody pro autoItall píše:.....Není možno zastavit, kde chci, podívat se, kam chci, v místě dovolené nejsem mobilní, nemohu si k moři zajet kam chci, na výlet, kam chci...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
No, ono když si to spočítáš - cesta na letiště, než vůbec odletíš, vlastní let, než se dostaneš z letiště, a než tam, kde budeš ubytovaný není o moc míň, než když večer vyjedeš autem, a ráno seš na místě.....skodovkar píše:.....Auto může konkurovat autobusu, ale ne letadlu. V Řecku za 4 hodiny? O tom jsem si při vlnění se přes Karpaty mohl nechat jen zdát
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
No, já to "risknul" s Favoritem jednou do Chorvatska před Omiš (v roce 2003), a podruhé (v roce 2005) až do Budvy v Černé Hoře. A určitě jsem nebyl "brzda provozu"......téměř 140 udělal na čtverku, a se spotřebou (vezl 2dospělé, a 2děti) 6,5litru/100km - v motoru MaxLife 10w40......Stano píše:....V tom čase som totiž vlastnil Favorita, s ktorým som cestu riskovať nemienil.....
P.S. a v minulém tisíciletí se jezdilo k moři i se stovkami, tisícovkami; a "dederóni" jezdili i do Bulharska s Trabantem.....
P.S.2. Sakryš, to už jsme zase od tématu "Aké máte auto" nějak daleko
Naposledy upravil(a) Pitris dne úte úno 08, 2011 9:24, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Já jsem sice všemi deseti za auto, nicméně mne docela štve, že dnes je často už pod 1000km vzdálenosti výhodnější doletět na místo letadlem a tam si to auto event. půjčit - pokud samozřejmě není mým cílem poznávací dovolená a necestuje zrovna plné auto lidí. Tím chci pouze naznačit, do jaké míry jsou motoristé oškubáváni...Pitris píše:Ano, další důvody pro autoItall píše:.....Není možno zastavit, kde chci, podívat se, kam chci, v místě dovolené nejsem mobilní, nemohu si k moři zajet kam chci, na výlet, kam chci...
modelář: Je fakt, že se bavíme víceméně o Chorvatsku nebo Evropě. Do Thajska se asi autem nepojede. Já bych nejel autem ani do Řecka, ale tam jsem byl letecky a už bych tam nemusel. Zrovna tak do Španělska, ale tam se mi líbilo více. Pokud jde o to oškubávání motoristů, mám za to, že myslíš hlavně dálniční poplatky. Při cestě do Chorvatska (někam na sever) to jde vyřešit dobře. Od nás z jižních Čech je dálniční známka v Rakousku za přiměřený peníz a ostatní je věc priorit, jestli tam musím být rychle, pohodlně a draho nebo pomaleji a bez poplatků. Přes tunely v Rakousku nejezdíme (směr Klagenfurt), tunel u Spittalu se dá objet dobře a je to celkem hezké. Ve Slovinsku je poplatek zlodějský, ale pokud se někdo rozhodne, že jim to prostě nedá (jako já), může jet mimo dálnici. Z Podljubelj do Ljubljany je to nedaleko. Pak se dá pokračovat už nikoliv podél dálnice, je to celkem dobrá cesta. V takové pidizemi, jako Slovinsko to ještě jde. Napoprvé je to jen věc pěčlivější přípravy. Ale je mi jasné, že to nikdo dělat nebude, to radši zaplatí. A vo.. vo... vo tom to je . A Slovinci to vědí. V Chorvatsku se směrem na jih jet po dálnici musí, jinak se v sezóně člověk nikam nedostane. Naštěstí tam nejezdím, i když na ukázku v Makarské jsem byl, ale už mě to neláká. Navíc je tam studená voda. Brr! Tak asi tolik.
Ještě mě napadá, že v posledních letech rakouské tunely cestování rozhodně neurychlí, páč jsou tam fronty. V Chorvatsku na mýtě někdy platí totéž. Tak mnou popsaná trasa může být i rychlejší (určitě je kratší). Jen jsem napsal s chybou název města - opravuji na Spital am Pyhrn. Také stoupák od Triebenu už upravili, což asi dost se.e motorkáře . Je to hezká cesta, ale nejezděte tam, radši plaťte. Čím menší provoz tam bude, tím lépe .
Do Řecka autem.. no to je už hodně daleko. Za jeden den tomu opravdu nevěřím, i když se dnes dá jet přímo.
U Ostravy je Mošnov, autem tam jsi za 20 min, 4hodiny letadlem a pak lokální doprava. To celkem ujde. Kdysi jsme jeli skoro 48hodin (to se ještě objížděla bývalá Jugoslávie). A to je potom 14 dní na pláži a 4 dny v autobuse!
U Ostravy je Mošnov, autem tam jsi za 20 min, 4hodiny letadlem a pak lokální doprava. To celkem ujde. Kdysi jsme jeli skoro 48hodin (to se ještě objížděla bývalá Jugoslávie). A to je potom 14 dní na pláži a 4 dny v autobuse!
Tak to si můžeme podat ruce,bo mám naprosto stejný názorrunda píše:
-skoda 110R r.v.'77
-fiat ritmo 1,7D r.v.'85
-vw golf II 1,6D-2ks r.v.'85 a '87
-renault magane 1,9D r.v.'95
-suzuki samuraj SJ 413 r.v.90
-renault clio 1,4i r.v.'01
-skoda 105L r.v.'81
-vw golf III 1,9TDI variant r.v.'98
-subaru justy 1,2i 9V 4WD-2ks r.v.'91 a '92
-vw golf II 1,6D r.v.'88
-vw golf III 1,9SDI r.v.'96
...teraz mam uz len cervene... ale zase rozmyslam nad GII(stara laska)-ale 1,6GTD v povodnom stave.auta s rokom vyroby nad 1998 pre mna neexistuju...
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
NOVON píše:Tak to si můžeme podat ruce,bo mám naprosto stejný názorrunda píše:
-skoda 110R r.v.'77
-fiat ritmo 1,7D r.v.'85
-vw golf II 1,6D-2ks r.v.'85 a '87
-renault magane 1,9D r.v.'95
-suzuki samuraj SJ 413 r.v.90
-renault clio 1,4i r.v.'01
-skoda 105L r.v.'81
-vw golf III 1,9TDI variant r.v.'98
-subaru justy 1,2i 9V 4WD-2ks r.v.'91 a '92
-vw golf II 1,6D r.v.'88
-vw golf III 1,9SDI r.v.'96
...teraz mam uz len cervene... ale zase rozmyslam nad GII(stara laska)-ale 1,6GTD v povodnom stave.auta s rokom vyroby nad 1998 pre mna neexistuju...
Jestli si dobře pamatuji, tak ta Prima měla už "rychlej" difec. A měla už některé součástky (brzd) made in VW (což v té době byla spíš výhoda).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Fáva s motorem 135 měly všechny kratší převod..Vzhledem k tomu,že akční model PRIMA se dělal v roce 1992..Co se týče komponentů VW,tak ty se začaly dávat při modernizaci v roce 93 v rámci "495 zlepšení" Měl jsem několik fáček různých roků výroby,tak todle autí mám zmáklé dokonale,včetně komplet předělávky interiéru z feldy..Jj,to byly časy..Pitris píše:Jestli si dobře pamatuji, tak ta Prima měla už "rychlej" difec. A měla už některé součástky (brzd) made in VW (což v té době byla spíš výhoda).
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw