aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Koupil jsem si v dobré víře levněji rozlívaný litr VIFu do benzínu ale pak jsem sledoval nějaký měsíc že výfuk je o dost černější a saze na kombíku zadních dveřích .( Ne olej v palivu není a dávkuji podle výrobce)
Vrátil jsem se zpět k Wynns aditivu a saze nikde , že by nějaký rozdíl???
Zůstanu u tohoto aditiva když s ním nebyl žádný problém jen pozitiva , teĎ navíc po VIFu jsem nalil Oxicat na pročištění palivové soustavy a hlavně výfuku s lambdou a katem (první pozitivum na volnoběh šla spotřeba z 0,8l na 0,7 někdy problikne 0,6 co jsem na autě nikdy neviděl)
Vrátil jsem se zpět k Wynns aditivu a saze nikde , že by nějaký rozdíl???
Zůstanu u tohoto aditiva když s ním nebyl žádný problém jen pozitiva , teĎ navíc po VIFu jsem nalil Oxicat na pročištění palivové soustavy a hlavně výfuku s lambdou a katem (první pozitivum na volnoběh šla spotřeba z 0,8l na 0,7 někdy problikne 0,6 co jsem na autě nikdy neviděl)
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Jaký je objem motoru...?jarod72pm píše:...na volnoběh šla spotřeba z 0,8l na 0,7 někdy problikne 0,6 co jsem na autě nikdy neviděl)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Tož to ano. Já u své 2.6 míval zahřátou volnoběžnou cca 1,2/hod. a po dvou postupných aplikacích Oxicatu mi taky klesla na cca 1,0 a někdy displej ukáže dokonce 0,9/hod. Níž se asi nedostanu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Taková klimatizace, rozsvícená světla, ale i rádio má vliv na spotřebu.jarod72pm píše:Focus II 1.6 Ti-VCT 16V
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Klima ano je to poznat ale tu nepoužívám . Světla teď používám denní ledky a tam myslím moc ne a rádio?Myslím že rádio papá z baterky a jinak z altíku protože toho moc zaplého nemám a dobíjí 14,3V bez spotřebičů tedy dostatečně.
Na diagnostice otáčky volnoběhu u zahřátého motoru kolísají někde kolem 750ot +- drobné u spotřeby 0,7l/h(s aditivem)
Na diagnostice otáčky volnoběhu u zahřátého motoru kolísají někde kolem 750ot +- drobné u spotřeby 0,7l/h(s aditivem)
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Rádio bude při běhu motoru "papat" též z altíku.
Jinak nevím, ale pokud má něco čistit motor, tak by to na výfuku mělo být vidět. Pokud je výfuk čistý, tak buď už není co čistit - což u nenového motoru asi ne - nebo to moc nečistí..... Ale je to jen a jen můj názor.... Já vyzkoušel MPPE, VIF i Wynn's a v koncovce výfuku bylo vždy trochu co utřít. A zlepšilo se to vždy jen po Chorvatsku a teď vloni na podzim, co jsem začal víc jezdit po dálnici a držet to delší dobu nad 4000ot.... S VIF
Jinak nevím, ale pokud má něco čistit motor, tak by to na výfuku mělo být vidět. Pokud je výfuk čistý, tak buď už není co čistit - což u nenového motoru asi ne - nebo to moc nečistí..... Ale je to jen a jen můj názor.... Já vyzkoušel MPPE, VIF i Wynn's a v koncovce výfuku bylo vždy trochu co utřít. A zlepšilo se to vždy jen po Chorvatsku a teď vloni na podzim, co jsem začal víc jezdit po dálnici a držet to delší dobu nad 4000ot.... S VIF
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Z altíku papá za běhu motoru všecko, akumulátor je jen sklad energetických přebytků. A že není koncovka výfuku čistá jak slovo Boží, není dle mého soudu nic proti ničemu, však na hajzlík musíš po sobě občas taky vzít štětku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Je pravda že s autem 90% mám popojížďky po městě do 5km což motor a spotřeba dostává záhul fest. Aditiva jsem zvolil pro zmírnění dopadů krátkých tras a výměnu oleje a filtru provádím každý rok bez ohledu na najeté km. I přesto saze od VIFu byly teda hodně viditelné proto se vracím k wynnsu který mi pocitově nezasírá tolik výfukový systém.
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Použitie zrelé tak na elektromobil Nevysmievam sa, sám mám takéto zloženie jázd a vidno ako ani benzínovému autu/spotrebe príliš neprospieva (oproti dávnejšiemu inému použitiu) a tiež len laborujem s prísadami + inými kombináciami.
Akú máš cca svoju mestskú spotrebu?
Ani ten elektromobil nie je finančne nereálny, keď nový sa dá už za 5000: http://www.novinky.cz/auto/400301-nemec ... obily.html
Akú máš cca svoju mestskú spotrebu?
Ani ten elektromobil nie je finančne nereálny, keď nový sa dá už za 5000: http://www.novinky.cz/auto/400301-nemec ... obily.html
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Tak rád šlapu na plyn ,ono to auto k tomu svádí je živější a žravější . Není problém ve městě držet spotřebu kolem 10,2l
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
No oproti šlapaniu na krk, prvých studených 5-10 km sa držím jazdy ohladuplnej k motoru+spol. (t.j. mierne šlapanie na plyn s 2000-3000 ot.), a po nich už auto väčšinou stojí . No s nedávnymi problémami (nedržanie otáčok, vysoká hlučnosť, slabý výkon,..) som mával aj dedovskú jazdu okolo 9 - 10 l, teraz po ich 90% odznení tak 8-8,5 (takmer všetko studené mestské jazdy na pricmrndávanie s 1.4i a allseason dezénom).
Ten Oxicat ti mal zlepšiť aj niečo iné ako spotrebu, podarilo sa ? -tiež som ho zvažoval kvôli naslepo podozrievaným lambda&kat-
Ty máš tvojich 5 km pod palbou asi už aj zahriatych -tzn. pokračuješ viacraz za deň trebárs po polhodine odstavenia- či ani nie?
Ten Oxicat ti mal zlepšiť aj niečo iné ako spotrebu, podarilo sa ? -tiež som ho zvažoval kvôli naslepo podozrievaným lambda&kat-
Ty máš tvojich 5 km pod palbou asi už aj zahriatych -tzn. pokračuješ viacraz za deň trebárs po polhodine odstavenia- či ani nie?
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
O tom Oxicat-u je to v "jeho" vlákně http://www.oleje.cz/forum/aditivum-prot ... 04-30.html Dík - ať to neplácáme dohromady.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
VIF se činiljarod72pm píše:Koupil jsem si v dobré víře levněji rozlívaný litr VIFu do benzínu ale pak jsem sledoval nějaký měsíc že výfuk je o dost černější a saze na kombíku zadních dveřích .( Ne olej v palivu není a dávkuji podle výrobce)...
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.
Ano. Asi ano. Pokud to v motoru čistilo tak by to na výfuku mělo býti znát.... A jedno jest zda-li VIF, Wynn's, MO, BG Care nebo třeba STP....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF