Při cestě na sraz (tam i zpět 450Km) jsem se rozhodl dolít již 2 roky starý VIF do nádrže HTPéčka.
Dávkování jsem odhadem asi trojnásobně překročil oproti doporučení.
Tento motor mívá problém jet do kopce (byť mírného) s otáčkami kolem 2200-2300RPM,
celý se rozvibruje a už se to nedá "vytáhnout" a je nutné podřadit.
Nestačil jsem se divit co to začalo dělat. Motor nejen zvládal i lehce strmější stoupání než předtím,
ale i při 2000RPM se pořád nerozvibroval a táhnul do kopce a po přidání plynu reagoval zvýšením RPM.
V podstatě mi to připadalo, jako by narostl krouťák a motor se uklidnil.
Navíc mi přišlo, že motor má větší a tvrdší zátah po přidání plynu.
Neměřil jsem to, ale troufám si tvrdit (z palivoměru), že to mělo i výrazně pozitivní vliv na spotřebu.
Za mě má opět VIF palec nahoru