Oleje.cz

 

aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod airwaves » čtv říj 18, 2018 12:56

Tak VIF je v nádrži dávkování podle návodu 1:1000. Zatím tedy 1:500, ale po pár kilometrech dotankuji doplna a tím to naředím. Díky za rady uvidíme ucítíme zda bude změna!
airwaves
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 26, 2018 9:54

z MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI,RE:aditivum VIFbenzin-zkušenosti

Příspěvekod bloke » stř říj 31, 2018 12:12

Dám sem, lebo k MA sa už nevyjadrujem a pôvodný príspevok je zaujímavý aj pre Vifonové vlákno;

VIF mi po dlhšej dobe v spolu-súčinnosti s ďalšími krokmi splnil, čo som od neho o.i. očakával - (zrejme) vyčistenie motora, badatelné na jeho bezchybnej odozve na pedál pri akcelerácii.
Teraz som však prešiel na červené STP pre benzín/Petrol treatment, malo by ísť v podstate o príbuznéhot VIFa (hoci píšu, že po použití do nádrže opakovať až po 1600 km, čistenie už nie je tak zdôraznené; viac udržiavanie už čistého, prevencia pred usadeninami...). Som totiž zvedavý, či v jeho prípade nastane deklarované zníženie spotreby (pri VIFe som ho na krátke trasy príliš nepostrehol).

Prvú zmenu som si všimol, že motor má oproti prídavku VIF, teraz s STP stále trocha ostrejší nemäkčený zvuk (raw), rovnako ako na neaditivovaný OMV benzín (ktorý už dlhšie tankujem dovezený z AT na čerpačku Gulf). Pri ráznejšom pridávaní paliva.
karola píše:Honda Jazz 1.2 idsi, r.v.2007, najeto 80000
Benzíny bez mojí dodatečné aditivace čmudili výfuk výrazně již po cca 200km
Nejvíc od Benziny.
S Vifem ze očazení zvýšilo a lehce se zhoršil pocitový výkon do 3000 ot. Poloviční/doporučená/dvojitá dávka bez rozeznatelného vlivu.

MO: očazení výrazněji lepší, tak o 60% +-
V nízkých otáčkách výkon shodně jako s čistým benzínem, spotřeba stejná, možná trochu lepší dle pp o 0,1l
Zlepšení zdáse být ve vyšších otáčkách, neboť pouze s MO lze dosáhnout maximální rychlosti (samozřejmě na německé dálnici). Testováno na shodném úseku a víceméně podobných podmínek.

Běžně tankuji 95N:
Papoil/Ono-prostě benzín. Jen jednou horší
Globus- levný benzín- trvale špetku slabší dynamika
Mol- dobrý benzín, bez pozorování čehokoliv významného. Dobrá káva...
Nezkoušel: Shell, Omv
V rámci testu jsem zkoušel benzíny 98/100, ale jsou pro daný motor zřejmě zbytečné a chová se to stejně jako 95
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1140
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod airwaves » pon lis 05, 2018 6:30

Ahoj, hloupej dotaz :D . Máme doma benzínové i naftové auto a tudíž vedle sebe benzínovej a naftovej VIF. Co se stane, pokud by náhodou došlo k jejich záměně? Co když do benzínu dám v předepsaném poměru naftový VIF a nebo opačně? Máte někdo tušení?
airwaves
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 26, 2018 9:54

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod lefort » pon lis 05, 2018 11:17

Počkej, podívám se do své křišťálové koule...
Ne, vážně, nestane se ASI vůbec nic. :-D
Ford Fiesta ST200 1.6 EcoBoost, Millers CFS 5w40 NT+
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT, Millers EE ECO 5w30
project Octopussy: Alfa Romeo GTV6 2.5, bude Elf Evolution 5W50
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary; that's what gets you.
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 1496
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod bloke » pon lis 05, 2018 17:48

Majú na stránke akciu položenia akéhokolvek dotazu, v prípade vylosovania bude uverejnený pod číslom ČKO 11. http://www.vif.cz/pro-motoristy/casto-kladene-otazky-1/
http://www.vif.cz/pro-motoristy/zeptejte-se-1/
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1140
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod korkmaz » stř lis 07, 2018 15:46

Leta dávám VIF do benzínu a spokojenost. Jestli to čístí nebo ne, tak to nevím, stejně jako efekt na spotřebu nerozeznám. Nicméně na současném 1.4TSI EA211 pozoruji, že bez VIFu to jede trochu lépe, hlavně v nízkých otáčkách, ale zase je to znatelně hlučnější. Takže pro i proti...tak ze setrvačnosti pořád dávám, ale spíš by mě zajímalo, zda existuje nějaké jiné aditivum, po kterém by to nebylo tak chcíplé a hlučné?
korkmaz
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte říj 10, 2017 9:27

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod Pitris » stř lis 07, 2018 17:58

Můžeš zkusit Millers oils Petrol Power Ecomax nebo Wynn's Supremium Petrol. TŘEBA....
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21381
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod bloke » čtv lis 08, 2018 1:00

Sú to také jelenie sféry, i na jednom aute iné prejavy; teraz som si spomenul že tiež som bol s VIFonom 1:1000 dlho motoricky chcíplejší, s predávkovaním živý. Po výmene sviečok tuším už žiadna pridusenosť nebola (myslím, že som medziiným vyskúšal aj odporúčané dávkovanie).
Teraz sa červené STP zatial správa OK, motor je pri normálnom chode stále pomerne tichý, pri ráznom pridávaní nie je zvuk nepríjemný, utlmenosť odozvy žiadna.
Trebárs aj toto vyskúšať, a možno aj iné sviečky.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1140
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod Libor » sob lis 10, 2018 15:14

Ze stránek výrobce...

DĚLÁME VŠE PROTO, ABY NETEKLY
Mrzí nás, kolik z vás je nespokojeno s 500 ml plechovkami, v nichž individuálním zákazníkům prodáváme převážnou část produkce. Neexistuje v tuto chvíli jiný obal, který by byl vhodný pro dlouhodobé skladování našeho Super Diesel Aditivu. I přes třívrstvé plastové obaly pronikají aromáty obsažené v naší přísadě, takže dochází k neestetickém scvrkávání balení a ztrátě objemu.
Děláme vše proto, aby uzávěry našich plechovek těsnily. Například náhodně vybrané plechovky necháváme i několik dní ležet na boku, což vidíte na těchto fotkách.
V minulosti jsme se potýkali s vystouplým svarem na uzávěru od německého výrobce a iniciovali jsme technologickou úpravu. Od té doby jsme naprosto přesvědčeni, že při správné manipulaci naše 500 ml obaly těsní. A že opakovaným otevřením se na tom nic nemění.
Dovolíme si pár rad:
- Při otevírání pořádně zmáčkněte boky uzávěru v naznačeném místě tak, aby zoubky dětské pojistky uhnuly zarážkám.
- Pokud se vám dětská pojistka zasekne, otočete uzávěrem kousek zpět a znovu (víc) zmáčkněte. Otevírání silou vede k protočení celého uzávěru v plechovce.
- Při zavírání si dejte pozor, ať víčko nenasadíte přes závit. Musí jít zašroubovat zcela lehce.
- Nedotahujte silou. To opět může vést k protožení celého uzávěru v plechovce s potenciální ztrátě těsnosti.
Na závěr uznáváme, že manipulace s 500 ml obaly není uživatelsky přívětivá. Jsou to balení pro profesionály. Pro všechny, kdo nechtějí při dávkování aditiva trénovat svou šikovnost, jsou k dispozici jednorázové 125 ml lahvičky.
V každém případě za způsobené nepříjemnosti s netěsnostmi se velice omlouváme a děláme vše proto, aby se neopakovaly.
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1497
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod Pitris » sob lis 10, 2018 18:49

Tak minimálně půl roku VIF přelitý do dávkovacího obalu od Millerse vydrží zcela v pohodě. A pak další VIF do něj přelitý, a pak další, a další, a....přelívám to už asi dva roky do jednoho jediného obalu "made in miler". Vše O.K.
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21381
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod Libor » sob lis 10, 2018 19:12

Tak, tak... až vycucám Millerse, taky to budu praktikovat, good idea ;-).
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1497
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod airwaves » pon lis 12, 2018 11:29

Ptal jsem se na důsledky záměny vifů benzín nafta. Položil jsem dotaz na odkaz který jsem zde dostal. Volal mi pán, záměnou se nic nestane, pouze se sníží účinky čistících a mazacích schopností. Fungovat to částečně bude.
airwaves
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 26, 2018 9:54

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod pepoh » pon lis 12, 2018 16:05

cetan a oktan su ideologicky opacne veci, predpokladal by som ze znizenie "cisiel" pri nafte/benzine bude mat zly efekt.
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total Quartz 9000 5W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 934
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod Hlavik » ned lis 18, 2018 20:06

Jedna opačna zkušenost.
Cca 2 roky jsem daval Vif při každém tankování. Poslední dobou mi zacal zlobit motor následujícím zpusobem (popisoval jsem i zde na foru). Při akceleraci me auto skubalo presne v rozmezi 2700-3000 ot. Žádný mechanik závadu nevyresim (měnil jsem svicky, filtry, cistil klapku,jezdil jsem na ruzne benziny,i s povolen vikem nadrze (prý podtlak) apod. Pak jsem se naštval vybod se na to a zároveň přestal kupovat vif. A ted auto jezdí jak má. Žádné skubani. Jestli to souvisí s nepoužíváním vif nevím ani netvrdím. Tož moje zkušenost :-)
Hlavik
 
Příspěvky: 13
Registrován: pon kvě 28, 2018 18:59

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvekod Pitris » pon lis 26, 2018 6:01

A teď tedy jezdíš - a škubalo Ti to s VIFem - na jaký benzin :?: Ptám se proto že jsou k dispozici u pump benzin jak čistý (ONO, Eurooil), tak i již aditivovaný (Benzina, MOL, Shell). A jestli si do aditivovaného přidal ještě i VIF, tak taky mohlo být přeaditivováno....

PS: Vím že i ten čistý je aditivovaný - ale jen minimálně; aby plnil ČSN.
PS2: Ty značky jsou samozřejmě i jiné. A třeba OMV nebo Eurooil prodává benziny oba.
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21381
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků