aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Proč by neměl být funkční, to auto má najeto půl mega? Pokud si nechceš "zadělat" na problémy, nech ho tam. A než pojedeš na emise a STK, tak vyjeď nádrž třeba s tímto http://www.millersoils.cz/256--petrol-p ... boost.html a když budeš mít motor opravdu dobře prohřátý, tak to pořádně "prožeň" v otáčkách blízkých maximu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
To Esprit: Pokud je na VIFu napsáno, že je "i na vstřiky", pak už nemusíš nic jiného/dalšího doplňovat.
Co se týče katu, tak stáří nemusí nijak souviset s funkčností, to spíše kilometráž a stav zapalovací a vstřikovací soustavy (po celou dobu, kdy se s tím jezdilo). A pokud už je skutečně nefunkční, zdaleka to neznamená, že musí být také nutně neprůchozí. Tohle zase souvisí s tím, v jakém stavu je mřížka uvnitř, zda nedostal "zástřel do výfuku", ránu o obrubník atd. Funkčnost poznáš snadno na emisích, průchodnost už podstatně hůře: i funkční kat může být částečně neprůchozí!
Pokud bys ho chtěl opravdu odstranit (což bych dělal až v krajním případě - i kvůli spotřebě), tak nejjednodušším způsobem je "vytlučení" jeho obsahu nějakou tyčí, ale k tomu ho musíš tak jako tak odmontovat, což nebude snadné (zarezlé příruby). Rozhodně ho nelze nahradit kusem trubky, poněvadž má skutečně za úkol mj. vytvářet protitlak, což je důležité z hlediska správného vyplachování válců. Lze to však obejít tím, že na jeho místo namontuješ rezonátor odpovídajících parametrů.
Co se týče katu, tak stáří nemusí nijak souviset s funkčností, to spíše kilometráž a stav zapalovací a vstřikovací soustavy (po celou dobu, kdy se s tím jezdilo). A pokud už je skutečně nefunkční, zdaleka to neznamená, že musí být také nutně neprůchozí. Tohle zase souvisí s tím, v jakém stavu je mřížka uvnitř, zda nedostal "zástřel do výfuku", ránu o obrubník atd. Funkčnost poznáš snadno na emisích, průchodnost už podstatně hůře: i funkční kat může být částečně neprůchozí!
Pokud bys ho chtěl opravdu odstranit (což bych dělal až v krajním případě - i kvůli spotřebě), tak nejjednodušším způsobem je "vytlučení" jeho obsahu nějakou tyčí, ale k tomu ho musíš tak jako tak odmontovat, což nebude snadné (zarezlé příruby). Rozhodně ho nelze nahradit kusem trubky, poněvadž má skutečně za úkol mj. vytvářet protitlak, což je důležité z hlediska správného vyplachování válců. Lze to však obejít tím, že na jeho místo namontuješ rezonátor odpovídajících parametrů.
no cte se to dobre. Dobrej pripravek. No ja vim, ze muj vyfuk je deravej jako krava a urcite i tlumice budou vevnitr hin takze jsem pocital, ze i kat.Prej se to deje bezne. tak nevim. Vizuelne vypada normalne. Taky nechapu ja se muze vysypat, ale deje se to.
tady jsou ruzny situace s katama a vyfukem
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.ph ... 31&p=57902
docela me zarazilo to jak vzal ten kat wapkou
to modelar- zastrelu par dostal. im, ze je ten vyfuk v háji to na plyn sem tam prdne. 1x100 km. Jde ale o to aby mi nebral vykon.
tady jsou ruzny situace s katama a vyfukem
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.ph ... 31&p=57902
docela me zarazilo to jak vzal ten kat wapkou
to modelar- zastrelu par dostal. im, ze je ten vyfuk v háji to na plyn sem tam prdne. 1x100 km. Jde ale o to aby mi nebral vykon.
Naposledy upravil(a) Esprit dne stř led 05, 2011 0:42, celkem upraveno 1 x.
Nevím, jestli jsem "trefil" přímo ten typ motoru, ale mrkni sem http://www.spei.cz/eshop/vyfuky/citroen ... -hatchback nebo http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? A ten kat, kdyby byl opravdu v háji, dá se za nějaký 2000,- použít univerzální.....
P.S. Jak daleko to máš do Brna ?
P.S. Jak daleko to máš do Brna ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
To je pak blbý! Ale s tím výkonem to není tak úplně jednoduché. Až budeš měnit ostatní díly výfuku, tak ho prostě vymontuj a podívej se skrz - proti obloze musí prosvítat velejemná struktura kanálků. Pokud nic neprosvítá, nejspíše je mechanicky/fyzicky hin...Esprit píše:... zastrelu par dostal. im, ze je ten vyfuk v háji to na plyn sem tam prdne. 1x10 km. Jde ale o to aby mi nebral vykon.
snad je ten vykon pridusenej kvuli zbytku. 'Mam na strednim 20 cm dlouhou a 1cm sirokou lochnu plus rez plus potlucene tlumice. No hnus. To musi mit vliv.
Kdyz ten vyfuk oddelam a projedu se jen s katem tak bych mel poznat jestli se to zlepsi ne? Pokud je dobrej, nerikam ucinnej, tak by se to snad melo zlepsit. Jinak se mi kouri vic zpod auta nez z koncovky. Jednoduse vyfuk bude novej a ja cekam zmenu
Kdyz ten vyfuk oddelam a projedu se jen s katem tak bych mel poznat jestli se to zlepsi ne? Pokud je dobrej, nerikam ucinnej, tak by se to snad melo zlepsit. Jinak se mi kouri vic zpod auta nez z koncovky. Jednoduse vyfuk bude novej a ja cekam zmenu
Esprite, abys neskončil jako "fiatekJTD", co nasypal do podvozku 40tKč, čímž bezmála přeplatil cenu vozu. Snad kdybys znal někoho s endoskopem nebo na měření emisí (což by bylo nejlepší).
Doporučuji nejdříve spravit to, co je durch prorezlé. Potom tomu dát plný kotel s kvalitním benzínem a eventuálně nějakým čističem katíku.
Jak sundáš tlumič, tak to bude opravdu velký rachot.
Proč brát katík wapkou? Spaliny do něj proudí rychlostí zvuku, takže wapka je jen šimrátko.
Doporučuji nejdříve spravit to, co je durch prorezlé. Potom tomu dát plný kotel s kvalitním benzínem a eventuálně nějakým čističem katíku.
Jak sundáš tlumič, tak to bude opravdu velký rachot.
Proč brát katík wapkou? Spaliny do něj proudí rychlostí zvuku, takže wapka je jen šimrátko.