aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Nežádám trest smrti pro VIF, ale jen se mi nepozdává ta konzistence a ta lepkavost. Páč nevim, co to udělá na dně nádrže,v trubkách, nota bene i v těch proklatejch vstřikovačích. STP má ty samý produkty (faktem je že flaška STP stojí stejně co VIF-+ ale je jen tak na 60litrů, kdežto VIF na mnohem víc). Lepkavost asi neni to co bych očekával.
Ad koncerny: hm, a co dnes není koncern?
Z hlavy:
VW-Škoda-Audi-Seat-(Lamborghini-Porsche)
Peugeot-Citroen
Fiat-GM-Ford-Chrysler
Renault-(Dacia)
Mercedes-McLaren
Tatra?
Tušimže i Ferrari, Bugatti, Aston Martin, Jaguar, BMW, Toyota jsou s kýmsi v koncernech,a když né přímo v koncernech, minimálně jsou různě vlastněný akcie, ten dodává motor tomu atp.
Ad předchozí otázka: Koenig-seeeggggggg (parodie z Top Gearu )
Ad koncerny: hm, a co dnes není koncern?
Z hlavy:
VW-Škoda-Audi-Seat-(Lamborghini-Porsche)
Peugeot-Citroen
Fiat-GM-Ford-Chrysler
Renault-(Dacia)
Mercedes-McLaren
Tatra?
Tušimže i Ferrari, Bugatti, Aston Martin, Jaguar, BMW, Toyota jsou s kýmsi v koncernech,a když né přímo v koncernech, minimálně jsou různě vlastněný akcie, ten dodává motor tomu atp.
Ad předchozí otázka: Koenig-seeeggggggg (parodie z Top Gearu )
Možná je to údiv z kategorie těch, kdy se lidé diví např. tomu, že některý typ nemrznoucí kapaliny v ještě nenaředěném stavu dokáže v pohodě zmrznout již při -5 st. C...PetrB píše:Nežádám trest smrti pro VIF, ale jen se mi nepozdává ta konzistence a ta lepkavost. Páč nevim, co to udělá na dně nádrže,v trubkách, nota bene i v těch proklatejch vstřikovačích.
Re: re
V minulosti som používal Castrol TBE a ten mal tiež podobné vlastnosti a bol tiež lepkavý. A s jeho preventívnym účinkom som bol spokojný.PetrB píše:nějak se mi ten VIF (benzín) nelíbí. Používám ho občas a už při nakouknutí dovnitř vidim hustou tekutinu asi tak jako olej. Jednou se mi rozlil okolo nádrže a za chvíli začal být lepkavý a ta skvrna vůbec nešla dolů (vodou s jarem). Až teď jsem to smyl technickým benzínem.
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7041399
Keď si vedel škvrnu od VIF vyčistiť technickým benzínom, tak to znamená, že v benzíne sa rozpúšťa. Takže si myslím, že Tvoje obavy sú zbytočné.
Vubec se nevyznam v motorech. Na tom vifu se pise, ze:
Přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory.
No ja jak jsem tu psal mam Citroen Xantia 1.6i Nic vic se nepise. Obycejna benzinova jednasestka. Nikde v prirucce se nepise co to je vlastne za motor, takze pokud tomu clovek nerozumi nevi. Co to je tedy za druh motoru prosim. Jaky je rozdil meho oproti tomu treba v zigulovi. Ten mel karburator ne? Ale ted je zas neco jinyho ne. Chapete co tim chci rict. Co proste bych o tom mel vedet. To je porad ja mam strikacku...., turbo. No to vim, ze to znamenas primym vstrikovanim, ale jestli je to muj pripad. Porad se to vyviji a nove a nove terminy. U dieseliu v tom mam uplnej bordel. TDI,hdi, TSI co ja vim. Ale hlavne pripominam ten muj motor co je to za princip, abych vedel jestli to ma smysl vubec kupovat. Zbytek je tak nejak na vic.
Přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory.
No ja jak jsem tu psal mam Citroen Xantia 1.6i Nic vic se nepise. Obycejna benzinova jednasestka. Nikde v prirucce se nepise co to je vlastne za motor, takze pokud tomu clovek nerozumi nevi. Co to je tedy za druh motoru prosim. Jaky je rozdil meho oproti tomu treba v zigulovi. Ten mel karburator ne? Ale ted je zas neco jinyho ne. Chapete co tim chci rict. Co proste bych o tom mel vedet. To je porad ja mam strikacku...., turbo. No to vim, ze to znamenas primym vstrikovanim, ale jestli je to muj pripad. Porad se to vyviji a nove a nove terminy. U dieseliu v tom mam uplnej bordel. TDI,hdi, TSI co ja vim. Ale hlavne pripominam ten muj motor co je to za princip, abych vedel jestli to ma smysl vubec kupovat. Zbytek je tak nejak na vic.
To Esprit: Předpokládám, že tam máš MPI, tj. vícebodové elektronické (nepřímé) vstřikování paliva. V tom případě je vhodné, zejména pokud nejezdíš na prémiový benzín, čas od času použít nějaké aditivum do benzínu, kde je výslovně uvedeno, že čistí vstřiky. Pokud "dělá" i něco jiného, OK, ale právě čistota těch vstřiků je pro chod motoru velmi důležitá! Cena takového přípravku se pohybuje od cca 170 Kč nahoru pro jednorázovou aplikaci.
diky. Pouzivam takovej prostredek. Akorat ja na delsi trasy jedu na LPG a benzin do zahrati motoru nebo po meste, protoze kdyz vim ze hned zas pojedu zak nez se plyn ztrati musim dyl tocit starterem. Tak pak ani plyn nezapinaam a jezdim po meste na benzin. Pisu to proto jestli taky nejak jinak zasira ty vstriky. Jinak jsem s tim max spokojen. Spotreba zadna 1,4Kc na km pri cene 16,9 za litr u takovyho motoru si myslim na plyn jde.
Jinak mpi se porad vyrabi nebo uz je zase neco slozitejsiho tedy min a min samodomo opravitelnyho.?
Ja se totiz ucim. Jeste pred prazdninama bylo auto uplna spanelska vesnice a podle internetu rad a navodu jsem si uz vymebńil oboje desticky, kotouce plus vsechno rozebral vycistil, vycistil slemy v trubkach motoru, neco malo pretesnil, vymenil lana rucni brzdy, vymenil a zjistli ze je spatny paliv cerpadlo, poradne ho vycistil a nakoukl jak vypada zespod- muzu si ho zvednout hec A vubec jsem pod tim lezel celej mesic ladil drobnosti. Ten majitel prej: Ja jsem si ho vymazlil. Kdyz si vzpomenu co me uz stal casu a prace a sbirani info atd tak bych tomu ufnukankovi dal par facek. Takovym lidem nemuze auto vydrzet v normal stavu i novy auto vic jak 100000 kilaku. Lidi na to serou.
No ted vymenim oleje v prevodovce a v motoru, necham dofouknout koulotlumice dusikem. A na coz se netesim si musim dat novej vyfuk. Toz takovy bezny veci, ale ja pred tim mel jen kolo a rodice cestovali vlakama a busama a letadlama, takze jsem z neautomobilni rodiny.
Mimochodem mi nezbyvaji prachy na katalyzator. Chci to resit tak, ze vylagruju bud starej, nebo bude dobrej, ale ja nevim jak to poznam. Trubka je k nemu navarena, takze ji fiknu a uvidim co?
A kdyz bude blbej, nevim zda je lepsi tam dat tam trubku nebo ho jen vybastlit. Ale jak. To bych ho musel urezat na dalsi strane a necim ten vnitrek vyndat? Nebo to pujde i jednostranne?
Mam jednu lambdu pred katem kdyby nekdo potreboval vedet. No slysel jsem neco o protitlaku ci protinevimco a prej se s tim katem u nekterych motoru pocita. Muze to byt muj pripad?
Neco jsem pocetl, ale vetsina je s odpojenim katu spokojena a nekterym narostl malilinko vykon. Asi nejvic tem, kdo ho meli ucpanej
No proste trubka nebo vylagrovat a jestli je to bez rizika. Bavime se o provedeni ne o vyhlasce stk atd. Kdyby treba, jak na vas koukam, tady je to samej odbornik, ze? Tak treba se zase od vas neco dozvim a proto to pisu sem. Sorry za ot, ale ja se rozepsal, a tak uz jsem to i dokoncil.
kde je preklep, chybi carka, tak si to tam domyslete. Ja po sobe strasne nerad ctu
Jinak mpi se porad vyrabi nebo uz je zase neco slozitejsiho tedy min a min samodomo opravitelnyho.?
Ja se totiz ucim. Jeste pred prazdninama bylo auto uplna spanelska vesnice a podle internetu rad a navodu jsem si uz vymebńil oboje desticky, kotouce plus vsechno rozebral vycistil, vycistil slemy v trubkach motoru, neco malo pretesnil, vymenil lana rucni brzdy, vymenil a zjistli ze je spatny paliv cerpadlo, poradne ho vycistil a nakoukl jak vypada zespod- muzu si ho zvednout hec A vubec jsem pod tim lezel celej mesic ladil drobnosti. Ten majitel prej: Ja jsem si ho vymazlil. Kdyz si vzpomenu co me uz stal casu a prace a sbirani info atd tak bych tomu ufnukankovi dal par facek. Takovym lidem nemuze auto vydrzet v normal stavu i novy auto vic jak 100000 kilaku. Lidi na to serou.
No ted vymenim oleje v prevodovce a v motoru, necham dofouknout koulotlumice dusikem. A na coz se netesim si musim dat novej vyfuk. Toz takovy bezny veci, ale ja pred tim mel jen kolo a rodice cestovali vlakama a busama a letadlama, takze jsem z neautomobilni rodiny.
Mimochodem mi nezbyvaji prachy na katalyzator. Chci to resit tak, ze vylagruju bud starej, nebo bude dobrej, ale ja nevim jak to poznam. Trubka je k nemu navarena, takze ji fiknu a uvidim co?
A kdyz bude blbej, nevim zda je lepsi tam dat tam trubku nebo ho jen vybastlit. Ale jak. To bych ho musel urezat na dalsi strane a necim ten vnitrek vyndat? Nebo to pujde i jednostranne?
Mam jednu lambdu pred katem kdyby nekdo potreboval vedet. No slysel jsem neco o protitlaku ci protinevimco a prej se s tim katem u nekterych motoru pocita. Muze to byt muj pripad?
Neco jsem pocetl, ale vetsina je s odpojenim katu spokojena a nekterym narostl malilinko vykon. Asi nejvic tem, kdo ho meli ucpanej
No proste trubka nebo vylagrovat a jestli je to bez rizika. Bavime se o provedeni ne o vyhlasce stk atd. Kdyby treba, jak na vas koukam, tady je to samej odbornik, ze? Tak treba se zase od vas neco dozvim a proto to pisu sem. Sorry za ot, ale ja se rozepsal, a tak uz jsem to i dokoncil.
kde je preklep, chybi carka, tak si to tam domyslete. Ja po sobe strasne nerad ctu
Jo, poslední výkřiku jsou TSI ev TFSI alespoň od VW
Sežeň si na auto katalog ND nebo něco z edice "Jak na to" k tvému vozu.
Proč se zbavuješ katíku? Výfukový systém je na něj odlazen (jako u každého vozu), výkon se může zvýšit ale taky si to můžeš celé rozhodit a na emisích ti to nepochválí.
Spíše naber kvalitní palivo a vymeť pavouky. Když bude blbej, tak buď rád, že ti to prochází, pokud nechceš kupovat nový. Opticky opravdu nevím jak to poznat, leda zajet na emise a změřit.
Sežeň si na auto katalog ND nebo něco z edice "Jak na to" k tvému vozu.
Proč se zbavuješ katíku? Výfukový systém je na něj odlazen (jako u každého vozu), výkon se může zvýšit ale taky si to můžeš celé rozhodit a na emisích ti to nepochválí.
Spíše naber kvalitní palivo a vymeť pavouky. Když bude blbej, tak buď rád, že ti to prochází, pokud nechceš kupovat nový. Opticky opravdu nevím jak to poznat, leda zajet na emise a změřit.