Taky jsem měl pocit že to nefunguje, ale když jsem začal dávat větší dávkování - 100ml na 40l N95 - tak už to bylo znát. Zase tak moc nejezdím, týdně najedu cca 250km a to hlavně po dálnici, takže mi dávkování vyhovuje.mastnák píše:Už ho mám pár dní taky.Až odzimuju auto do kterého to půjde,jsem zvědav.Ale jsem realista,si myslim že se to nijak neprojeví.Jen to bude,snad k dobru vnitřnostem,čerpadlu atd. A hlavně vim,že tam něco je,neb jsem si to tam nalil sám
aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Pisou tohle:
Ja ho davam do V8 (bmw) motoru, davkovani 1:500 a spotreba sla dolu o 1,5 litra.Do nádrže vozidla nejdříve nalijte přípravek v poměru 1:1000, a poté natankujte potřebné množství benzinu. Tím dojde k rovnoměrnému promíchání přípravku.
Při silnějším dávkování se zvýší účinnost při odstraňování úsad ve starších karburátorových motorech.
AUTO ŠTANGL - http://www.autostangl.cz/prodejny/pardubice .
re
Hunter: Díky, kámo. Pravdu díš a cena je skvělá: http://autoprislusenstvi.autostangl.cz/ ... Vyrobce=22
Pri vyššej koncentrácii sa zvyšuje účinnosť čistenia. Vadiť by to určite nemalo.
Viď katalógový list:
http://www.41.cz/vif/katalog.php?kid=1
Viď katalógový list:
http://www.41.cz/vif/katalog.php?kid=1
re
Zdar,
nějak se mi ten VIF (benzín) nelíbí. Používám ho občas a už při nakouknutí dovnitř vidim hustou tekutinu asi tak jako olej. Jednou se mi rozlil okolo nádrže a za chvíli začal být lepkavý a ta skvrna vůbec nešla dolů (vodou s jarem). Až teď jsem to smyl technickým benzínem. Mám dojem, že STP aditiva jsou určena na totéž, ale jsou řiďounká, snad jak ředidlo (to poznám při nalévání i při špouchání je to slyšet). Navíc teď jsem řešil problém s neprůchodnými vstřikovači po 48tisících na Fabii II 1,4 16V.
Tak nevim-ta aditivace asi moc smysl neměla. Tankuju jen u slušnějších značek, občas V-power, nebo aspoň kde je pečeť kvality a hlvně kde se hodně prodá. Přestávám věřit v "psychologickou" sílu těch aditiv, přičemž u mě šlo o prevenci a nevytvoření svinstva, ne o zachraňování situace po předchozím kašlání na věc.
nějak se mi ten VIF (benzín) nelíbí. Používám ho občas a už při nakouknutí dovnitř vidim hustou tekutinu asi tak jako olej. Jednou se mi rozlil okolo nádrže a za chvíli začal být lepkavý a ta skvrna vůbec nešla dolů (vodou s jarem). Až teď jsem to smyl technickým benzínem. Mám dojem, že STP aditiva jsou určena na totéž, ale jsou řiďounká, snad jak ředidlo (to poznám při nalévání i při špouchání je to slyšet). Navíc teď jsem řešil problém s neprůchodnými vstřikovači po 48tisících na Fabii II 1,4 16V.
Tak nevim-ta aditivace asi moc smysl neměla. Tankuju jen u slušnějších značek, občas V-power, nebo aspoň kde je pečeť kvality a hlvně kde se hodně prodá. Přestávám věřit v "psychologickou" sílu těch aditiv, přičemž u mě šlo o prevenci a nevytvoření svinstva, ne o zachraňování situace po předchozím kašlání na věc.