Aditivum Protec Oxicat
Moderátor: Colommbo
Re: Aditivum Protec Oxicat
skusil som aceton do benzinu. 2deci na 10l co je mozno vela.
pomohlo to, za studena slo na 2 valce. na korekciach som si vsimol vacsiu stabilitu.
cerstvy benzin funguje fajn mozno 3 tyzdne, potom dojde k zhorseniu. za tepla motor bez chyby...
mam dojem ze benzin uz neni co byval pred rokmi, ze je to nejaky kvazi petrolej.
akonahle dojde 30c a prepne na plyn, motor sa stabilizuje..holt bez biohoven.
kedysi cisty toluen na zavodoch, lebo oktany. ale musel byt ohrev....
https://slovnaft.sk/images/slovnaft/pdf ... 7.0_sk.pdf 8%
pomohlo to, za studena slo na 2 valce. na korekciach som si vsimol vacsiu stabilitu.
cerstvy benzin funguje fajn mozno 3 tyzdne, potom dojde k zhorseniu. za tepla motor bez chyby...
mam dojem ze benzin uz neni co byval pred rokmi, ze je to nejaky kvazi petrolej.
akonahle dojde 30c a prepne na plyn, motor sa stabilizuje..holt bez biohoven.
kedysi cisty toluen na zavodoch, lebo oktany. ale musel byt ohrev....
https://slovnaft.sk/images/slovnaft/pdf ... 7.0_sk.pdf 8%
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Aditivum Protec Oxicat
pepoh: Mám nastavenou teplotu přepnutí na 45 stupňů a do benzínu dávám aditivum na sedla od Liqui Molly.Motor na obě paliva šlape krásně.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Ač s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, řekl bych, že 45°C je lepší než obvyklých třicet...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
acetonovy mix som vyjazdil. mam par dni cerstvy 10l e5. uz ok.
(aj napriek aditivacii, stary benzin je asi problemovy..)
(aj napriek aditivacii, stary benzin je asi problemovy..)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Aditivum Protec Oxicat
Tak určitě a dal bych si nastavit i více.Colommbo píše:Ač s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, řekl bych, že 45°C je lepší než obvyklých třicet...
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditivum Protec Oxicat
A z jakého důvodu chcete vyšší teplotu vody? Kvůli tomu, aby to jelo déle na benzín a mělo to tím na motor blahodárné účinky? Jinak mě zplynovač v pohodě stíhá i při 30°C. Jak mi to zkušený plynař nastavil, tak to jezdí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Aditivum Protec Oxicat
chladne rano preplo pri 50°, asi rj meni podla okolitej teploty.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Šestihrnku zřejmě nižší teplota nemusí (tolik) vadit, Toníku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
Ano, přesně tak!Nechám nastavit 50 stupňů. 30 je minimum pro odpaření plynu a nezamrznuti reduktoru, což je pro ultra šetřilky ještě hodně.tonny píše:A z jakého důvodu chcete vyšší teplotu vody? Kvůli tomu, aby to jelo déle na benzín a mělo to tím na motor blahodárné účinky? Jinak mě zplynovač v pohodě stíhá i při 30°C. Jak mi to zkušený plynař nastavil, tak to jezdí.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditivum Protec Oxicat
Dnes som mal štreku na otočku do BA , teda cca.necelých 700km a kedže práve dnes končí honde stk/ek tak som tam rano pridal oxicat , tentokrat už ale v presnom pomere, nie ako minule.
Kedže sa islo pomerne dost po dialnici , teda dost rýchlo ...vsak vieme,tak som nejaku super spotrebu neocakaval . Palubak mi ukazoval 6 co nie je nic výnimočné. Každopadne som nevydržal až domov a v Rim.Sobote som dal pre istotu za 10€, lebo už bola holá nula. Doma som nasledne na mojej "domovskej" Olive dotankoval do plna.
Priemer za 690km vväčšina dialnica ,niečo po BA mesto a cca.300km okresky mi vysiel 6,35. To nie je nič neobvyklé. Ale co neobvyklé je , to bol udaj od RS po RV po tom dotankovaní, cca. 60km po okreskách v rýchlostiach od 50 obec do 120 mimo a to 5,3 . To som videl prvý krát. A kým som to drzal len tak okolo 100, tak dokonca dlho svietilo že 4,9. Tak ja teda neviem. Som zvedavý ako vyjde EK.
Kedže sa islo pomerne dost po dialnici , teda dost rýchlo ...vsak vieme,tak som nejaku super spotrebu neocakaval . Palubak mi ukazoval 6 co nie je nic výnimočné. Každopadne som nevydržal až domov a v Rim.Sobote som dal pre istotu za 10€, lebo už bola holá nula. Doma som nasledne na mojej "domovskej" Olive dotankoval do plna.
Priemer za 690km vväčšina dialnica ,niečo po BA mesto a cca.300km okresky mi vysiel 6,35. To nie je nič neobvyklé. Ale co neobvyklé je , to bol udaj od RS po RV po tom dotankovaní, cca. 60km po okreskách v rýchlostiach od 50 obec do 120 mimo a to 5,3 . To som videl prvý krát. A kým som to drzal len tak okolo 100, tak dokonca dlho svietilo že 4,9. Tak ja teda neviem. Som zvedavý ako vyjde EK.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Aditivum Protec Oxicat
Zdravím.
Mám na autě 50l nádrž. Balení Oxicat 375ml je až na 80l, ale zároveň je na pixle napsáno dodržovat poměr 1:200. Jestli dobře počítám, tak celý balení by mělo být na 75l max a na mých 50l by mělo být 250ml. Dotaz zní zda mám dodržet poměr a dát 250ml nebo se tím nezalamovat a nalít celé balení do mé 50l nádrže.
Mám na autě 50l nádrž. Balení Oxicat 375ml je až na 80l, ale zároveň je na pixle napsáno dodržovat poměr 1:200. Jestli dobře počítám, tak celý balení by mělo být na 75l max a na mých 50l by mělo být 250ml. Dotaz zní zda mám dodržet poměr a dát 250ml nebo se tím nezalamovat a nalít celé balení do mé 50l nádrže.
Re: Aditivum Protec Oxicat
Ja som dával v pomere.
Však zvyšok tiež vieš ešte použiť. Dáš teraz podľa pomeru, potom pozrieš kedy máš 1/2 nádrže prec , dotankujes plnu a chrstnes to tam. Keď aj celkom netrafis, furt to bude presnejšie ako dať to náraz do 50l.
Edit: klamem. Vlastne som nedával v pomere, resp.nie 1:200. Pomerom u mňa som myslel, že som dávku určenú pre 75litrov, čiže jedno celé balenie, rozdelil " pomerovo" ale v zmysle , že pre dve autá. A to s nádržami 60 a 50 litrov.
Teda reálne to bolo o dosť menej než predpísaných 1:200, lebo toto samozrejme dokopy nie je 75 ale 110 litrov.
Takže sa ospravedlňujem, uvedomil som si to až neskôr.
Však zvyšok tiež vieš ešte použiť. Dáš teraz podľa pomeru, potom pozrieš kedy máš 1/2 nádrže prec , dotankujes plnu a chrstnes to tam. Keď aj celkom netrafis, furt to bude presnejšie ako dať to náraz do 50l.
Edit: klamem. Vlastne som nedával v pomere, resp.nie 1:200. Pomerom u mňa som myslel, že som dávku určenú pre 75litrov, čiže jedno celé balenie, rozdelil " pomerovo" ale v zmysle , že pre dve autá. A to s nádržami 60 a 50 litrov.
Teda reálne to bolo o dosť menej než predpísaných 1:200, lebo toto samozrejme dokopy nie je 75 ale 110 litrov.
Takže sa ospravedlňujem, uvedomil som si to až neskôr.
Naposledy upravil(a) jarson1 dne stř kvě 11, 2022 17:15, celkem upraveno 2 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Aditivum Protec Oxicat
To je mi jasný, jak to takhle nadávkovat. Jen jestli to může nějak ublížit v silnější koncentraci (rozpustit moc bordelu naráz) nebo se radši držet návodu. Dám to 1:200.
Re: Aditivum Protec Oxicat
Ja ked som si to rozlieval prvýkrat , použil som k tomu priesvitnu plastovu kuchynskú odmerku. neprežila to. Normálne sa rozpustila. A bolo to v nech chvilku, len kým som to prelial do pripravenej flasticky ( sklenená). Popravde mal som obavy to naliat do 30 rocného auta, ci tam nieco neodíde.
Tolko moja skusenost.
Niekedy su vecu tak ako treba funkcne len ak dodržis pomer.
Napriklad chladiaca kvapalina. bez pridanej vody - teda cistý koncentrat - zamrzne.
Ani do polievky nedavam 10deka soli, ked mam otestovane, že treba jednu rovnu kavovu lyžicku vo viere, že bude lepše chutit. Lebo nebude.
Tolko moja skusenost.
Niekedy su vecu tak ako treba funkcne len ak dodržis pomer.
Napriklad chladiaca kvapalina. bez pridanej vody - teda cistý koncentrat - zamrzne.
Ani do polievky nedavam 10deka soli, ked mam otestovane, že treba jednu rovnu kavovu lyžicku vo viere, že bude lepše chutit. Lebo nebude.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Aditivum Protec Oxicat
Tak se solí víš, tu znáš. Plastovou laboratorní nádobu, co jsem chtěl mít jako odměrku, mi sežral obyč benzín před očima. Holt to na to není dělaný. Chladící kapalina má jasně daný poměr, kdy víš jaká koncentrace je do jaké teploty a dá se to změřit - doporučuju refraktometr. Tady víš prd jestli se výrobce třeba sichruje, že to není taková koncentrace, že to někomu pomůže, někomu ne, ale zároveň by to nemělo nic zničit. Navíc je výsledek takový, řekněme, velice subjektivní.
Trochu OT k jinému aditivu, které můžeš použít buď jako pomalý čistič, či atomovou bombu. A to máš v návodu napsáno 325 ml do maximálně 75 litrů paliva. A klidně ti řeknou nalij tam 3 zároveň.
Rady k jinému aditivu:
Pokud aplikaci provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu:
1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.
Ale abych to tu neplevelil, tak Oxicat použiju dle výrobce a buď se něco stane nebo ne. Hlavně, když to nebude horší. A tím bych to uzavřel.
Trochu OT k jinému aditivu, které můžeš použít buď jako pomalý čistič, či atomovou bombu. A to máš v návodu napsáno 325 ml do maximálně 75 litrů paliva. A klidně ti řeknou nalij tam 3 zároveň.
Rady k jinému aditivu:
Pokud aplikaci provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu:
1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.
Ale abych to tu neplevelil, tak Oxicat použiju dle výrobce a buď se něco stane nebo ne. Hlavně, když to nebude horší. A tím bych to uzavřel.