Aditivum Protec Oxicat
Moderátor: Colommbo
Re: Aditivum Protec Oxicat
Ja som aceton skusil len tak okrajovo
Púšťam si v CD v aute s oblubou "Aceton blues" od Spáleného ...ale nemyslím, že by to malo nejaký vplyv na emisie a tak.
Inak práve som dotankoval prvú plnu do hondy po použití Oxycatu a musím skonštatovať asi tolko , čo na začiatku. Nestalo sa nič. Teda okrem toho, že si posledných 130km urobil zo mna palubák srandu s tými 5,5/100. Asi som ho nemal vynulovat...no to je jedno.Aspoň som sa pobavil. Po dotankovaní vychádza skutočná spotreba na nádrž ošetrenu Oxicatom 6,23. Prejdené bolo 757km, z toho ale posledných 130km v klobúkovom štýle a na benzín bez tohoto ( ako som napisal vyssie). Obe cesty v režime skrz dve republiky , na SK aj dialnice, v CR len 2x krátky neplatený usek Holubice- Rosice , inak tie vaše uzke preplnené cestičky po Vysočine , automat klima na plné gule , 4 ludia a kufor full ( teda kufríček popravde povedané). A okrem tých posledných 130km "na klobúka" sa jazdilo normálne. Teda otáčky 3000+/- podla situacie a možností premávky.
Pre zaujmavost nádrž pred tým 6,28. Čo znamená de facto rozdiel nula celá nula nič.
Jedine čo mi z toho vychádza je , že ak sa chceme dopátrat nejakého relavantného výstupu z týchto pokusov, teda Oxicat ano alebo nie, musí niekto urobit fakt to meranie na emisie. A idealne aj u týchto dalších "konkurentov" Oxicatu.
Zatial totiž vieme len tolko , že nevieme nič
Púšťam si v CD v aute s oblubou "Aceton blues" od Spáleného ...ale nemyslím, že by to malo nejaký vplyv na emisie a tak.
Inak práve som dotankoval prvú plnu do hondy po použití Oxycatu a musím skonštatovať asi tolko , čo na začiatku. Nestalo sa nič. Teda okrem toho, že si posledných 130km urobil zo mna palubák srandu s tými 5,5/100. Asi som ho nemal vynulovat...no to je jedno.Aspoň som sa pobavil. Po dotankovaní vychádza skutočná spotreba na nádrž ošetrenu Oxicatom 6,23. Prejdené bolo 757km, z toho ale posledných 130km v klobúkovom štýle a na benzín bez tohoto ( ako som napisal vyssie). Obe cesty v režime skrz dve republiky , na SK aj dialnice, v CR len 2x krátky neplatený usek Holubice- Rosice , inak tie vaše uzke preplnené cestičky po Vysočine , automat klima na plné gule , 4 ludia a kufor full ( teda kufríček popravde povedané). A okrem tých posledných 130km "na klobúka" sa jazdilo normálne. Teda otáčky 3000+/- podla situacie a možností premávky.
Pre zaujmavost nádrž pred tým 6,28. Čo znamená de facto rozdiel nula celá nula nič.
Jedine čo mi z toho vychádza je , že ak sa chceme dopátrat nejakého relavantného výstupu z týchto pokusov, teda Oxicat ano alebo nie, musí niekto urobit fakt to meranie na emisie. A idealne aj u týchto dalších "konkurentov" Oxicatu.
Zatial totiž vieme len tolko , že nevieme nič
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Aditivum Protec Oxicat
S tím tady byl už Sokratesjarson1 píše:Zatial totiž vieme len tolko , že nevieme nič
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Tož krátké resumé ve věci čističe katu a lambdy od Wynn's. Před časem jsem napsal, že
z čehož poslední výpočet byl s dvojitou dávkou lektvaru. S další dvojitou dávkou 7,63, s už jen jedním balením 7,54 a dnes poslední dotankování opět po jednom balení a ecce 8,72... K vysvětlením by člověk asi došel několikerým, já už na to se*u, to by člověk musel fakt nechat udělat objektivní měření emisí. Výpočet spotřeby při tankování do plné cosi říká, avšak směroplatnost je taky diskutabilní. Auto pocitově jezdí pořád stejně (dobře), nepředpokládám, že bych přípravkem motoru ublížil, za vyhozené peníze to nepovažuju a prostě budu jezdit dál. Děkuju za pozornost, konec hlášení!Colommbo píše:...Za třináct tankování (a cca 9tis.km) vždy do plné průměrná spotřeba osciluje mezi 8,77 a 7,51 (7,91 - 8,24 - 8,57 - 8,77 - 7,80 - 7,75 - 8,21 - 7,55 - 8,03 - 8,25 - 8,05 - 8,27 - 7,51) při vpodstatě stále stejném režimu jízd...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
Asi tak.
Ale je to vlastne takto v poriadku. Ja ked sa umyjem , tiež nie som ani krajší , ani mladší, ani neprestanem kvoli tomu jesť...ale cítim sa lepšie. A takto nejak , si myslím , to budú mať aj tie naše motory
Ale je to vlastne takto v poriadku. Ja ked sa umyjem , tiež nie som ani krajší , ani mladší, ani neprestanem kvoli tomu jesť...ale cítim sa lepšie. A takto nejak , si myslím , to budú mať aj tie naše motory
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Napsals to moc hezky, příteli, palec hore!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
Dumam, ze bych behem dovci zkusil nejaky experiment.
Behem necelych dvou tydnu najedu cca 2500tkm.
Z toho 500 v kuse, za dva dny prejezd 700.
Pri navratu 500 a po trech dnech dalsich 700.
Behem toho naky, mozna, poskakovacky.
Co vyzkouset, leta pouzivam jen Vifinu.
J1-
Behem necelych dvou tydnu najedu cca 2500tkm.
Z toho 500 v kuse, za dva dny prejezd 700.
Pri navratu 500 a po trech dnech dalsich 700.
Behem toho naky, mozna, poskakovacky.
Co vyzkouset, leta pouzivam jen Vifinu.
J1-
Re: Aditivum Protec Oxicat
Když dáváš roky VIFinu, osobně bych řekl že nic dalšího tam netřeba. Ale jestki si chceš zaexperimentovat, zkus taky onen Wynn's Oxygen. To, že ty přídavky čistí a přimazávají palivovou soustavu uvádějí snad všichni, zmínka o čištění lambdy se už tak často nevyskytuje. Uvidíš k čemu doj(e)deš Ty.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditivum Protec Oxicat
No do Yi ji davam od rijna. Driv to nejak neslo bo bych musel k pani majitelce dojíždět do OV.
Myslel jsem to na auta tak nejak celkove. Benzin i diesel. Tedy jsem to špatně napsal.
Jestli teda vyse popsany produkt sezenu, vysadim Vifinu a zkusim.
Slo mi o to, ze bude motor v behu delsi useky.
Taky pro Yi musim dojet, to bude asi potreba
Ale to az před cestou, bo tam necham skutraka.
Myslel jsem to na auta tak nejak celkove. Benzin i diesel. Tedy jsem to špatně napsal.
Jestli teda vyse popsany produkt sezenu, vysadim Vifinu a zkusim.
Slo mi o to, ze bude motor v behu delsi useky.
Taky pro Yi musim dojet, to bude asi potreba
Ale to az před cestou, bo tam necham skutraka.
Re: Aditivum Protec Oxicat
Jestli je něco jedno 'obojetné' nevím, ale pro benzin jsem kdysi dával i od Millerse PPE; a ti mají (snad dobrá) aditiva i do nafty.Pedro píše:Benzin i diesel....
A ten Wynn's Oxygen mají v Pemě....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditivum Protec Oxicat
Oxicat je pre 80l paliva. Mozem to vsetko dat naraz alebo radsej presne odmerat davku? Mam 60l nadrz.
Toyota Avensis 1,8 108kW
Shell Helix Ultra 5W30
Shell Helix Ultra 5W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Neblbni, člověče, a nalej to tam všecko...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
puko - cital si , čo sa mi stalo ked som ja tento elixír rozlieval na dve dávky?
"...Idem preliat ten zvyšok späť do plechovky zo skleneného pohára . OK. Zavriem plechovku, odložím. Vzal som sklenený pohár a nálievku v ktorých bola tá vec, že to umyjem a vrátim do kuchyne.... Pohár samozrejme prežil. Ale plastová nálievka sa ROZPUSTILA! a to tam bola tá tekutina max 5 sekúnd, čo som odmeral množstvo a prelial do skla."
Ale nie, aj ked toto ma trochu vydesilo, moja toyotka to prežila a nič zlé som nespozoroval.
"...Idem preliat ten zvyšok späť do plechovky zo skleneného pohára . OK. Zavriem plechovku, odložím. Vzal som sklenený pohár a nálievku v ktorých bola tá vec, že to umyjem a vrátim do kuchyne.... Pohár samozrejme prežil. Ale plastová nálievka sa ROZPUSTILA! a to tam bola tá tekutina max 5 sekúnd, čo som odmeral množstvo a prelial do skla."
Ale nie, aj ked toto ma trochu vydesilo, moja toyotka to prežila a nič zlé som nespozoroval.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Aditivum Protec Oxicat
Soudruzi z NDR udělali někde chybujarson1 píše:Ale plastová nálievka sa ROZPUSTILA!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditivum Protec Oxicat
Objednáno. Zaroven i oil na vymenu po navratu. Bude pres 5500km. Uz zas klasiku Valy syn.
Naleju pred tankovanim do plny, v den odjezdu.
Dotankovani do plne, vyjmecne OMV, (aby srovnani co nejpresnejsi) bude v Inn, na ,, moji OMV,,. Ale az v den odjezdu na jih.
Z nadrze by melo ubej za tech 560 km necelych 30L. Tam zas davku Vifiny + - 1000.
Naleju pred tankovanim do plny, v den odjezdu.
Dotankovani do plne, vyjmecne OMV, (aby srovnani co nejpresnejsi) bude v Inn, na ,, moji OMV,,. Ale az v den odjezdu na jih.
Z nadrze by melo ubej za tech 560 km necelych 30L. Tam zas davku Vifiny + - 1000.
Re: Aditivum Protec Oxicat
@jarson ani cital preto som sa pytal
Toyota Avensis 1,8 108kW
Shell Helix Ultra 5W30
Shell Helix Ultra 5W30