aditiva do oleja
Moderátor: Colommbo
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1838
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: aditiva do oleja
Dokonce 27%? To je nějaká vylepšená receptura ne?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9982
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditiva do oleja
V odkazovaném článku zmiňují (a rovněž odkazují na) aditivum k regeneraci ventilových gufírek od LM, tudíž mi článek přijde jako reklamní záležitost. Mimochodem, když mi Omča, slunce naše, brala olej a vše nasvědčovalo právě ventilovým gufírkům, použil jsem takové aditivum několikráte a různých značek včetně LM. A co se stalo? NIC, náprava stavu popisovaná v článku ani náhodou. A že byla příčinou spotřeby oleje jen a pouze ta gufírka, se potvrdilo po jejich výměně. Tak ti nevim, Maruš...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1838
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: aditiva do oleja
Ono taky jde o to jak moc ty gufera byly chycený. Jasně, může to být reklamní článek co tam ale je správně napsané, hlavně včasné výměny, pak aditivum není potřeba
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9982
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditiva do oleja
Richtig, v případě doporučení výměnného intervalu oleje zaslouží autor článku pochvalu!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditiva do oleja
ja som zase v minulosti bol svedkom toho, ze podobny pripravok na gufera ventilov pomohol k znizeniu spotreby oleja na mazde 3 1.8 ,nepamatam si konkretnu znacku, ale k oziveniu gufier muselo dojst lebo spotreba klesla
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: aditiva do oleja
Protec Easygear naliaty do povodného oleja pred mesiacom (170tis km). Miešací pomer vychádza na naliatie 31ml (plechovka má 50ml), nalial som 25ml.
Dáka zmena v radení nie je pozorovateľná, je to ovplyvnené asi aj zvyšujúcimi vonkajšími teplotami, takže radenie ide ľahšie ako v zime , prirodzene, ťažko povedať čo ide na vrub teplotám a čo aditívu. Možno každé piate zaradenie hocktorého stupňa zapadne peknejšie, tak gumovejšie a nie ‘kovovo’, znova môže to byť vyššími okolnými teplotami. Dáke veľké problémy s radením predtým neboli, pridané skôr preventívne.
Definitívny záver uvidím v lete pri teplotách nad 30stC a prudkých rozbehoch a rýchlych preradeniach, či napr. z 1.do 2. stupňa nepôjde cez zuby. A následne v zime pri mrazoch.
OctaviaIII Combi 1.6TDI 81KW 2016, Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30, Wynns Supremium
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40