Ano,to je pravda a funguje to.Podmínkou je "zaslepeny" EGR ventil.BigBang píše:U nafty někteří kaskadéři nahrazují MAF diodou. Není nezbytně nutný, nicméně pro správné řízení motoru je více než vhodný.
Aditiva do nafty a DPF
Moderátor: Colommbo
Re: Aditiva do nafty a DPF
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
Opravujem,malo to byt MAP-preklep. Takže moj príspevok sa týkal MAP senzoru. MAF je tzv váha vzduchu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Aditiva do nafty a DPF
Jj..nevim jak je to s prednosti obou,ale MAP mi prijde spolehlivejsi,resp. neodchazi tak casto.Brembo píše:Opravujem,malo to byt MAP-preklep. Takže moj príspevok sa týkal MAP senzoru. MAF je tzv váha vzduchu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
No, pokud posuzuješ spolehlivost MAF podle německých a italských ( i tam je od Bosche) aut, pak to sedí.
- BigBang
- Příspěvky: 1869
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva do nafty a DPF
Ani Pierburg neexceloval kdo ví jakou výdrží
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Aditiva do nafty a DPF
Ono je to kus od kusu,i Bosch najede 320 tis km,sice je uz unaveny,ale majitel vozu jej menit nechce..Ja si dal do sve okty (po odchodu Bosche) prave Pierburg,"dava vice" v nizkych otackach nez Bosch,je to docela i znat na pruznosti.Nicmene pokud odejde,necham MAF vypnout v ECU a upravou softu (ne chip) bude rizeni motoru dle polohy plynoveho pedalu a cidla tlaku v sacim potrubi..Bavim se tedy o TDI.BigBang píše:Ani Pierburg neexceloval kdo ví jakou výdrží
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
Jde taky o konstrukci MAF senzoru,ty co maji "vyhrivane" dratky,ci plisky odchazeji casteji.Ty jsou dost citlive na vymenu filtru a vlhkost vzduchu.Starsi provedeni s klapkou a potenciometrem vydrzi dele,nez se vydre draha potenciometru,ale i to lze vyresit.Na to prisli kluci v ruskuJerry3 píše:No, pokud posuzuješ spolehlivost MAF podle německých a italských ( i tam je od Bosche) aut, pak to sedí.
V mazde je vaha DENSO a uz taky menena...Nevyberes si.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
U japonských aut jsem nikdy s MAF neměl ani sebemenší problém. A na řádově tuctu japonských aut v mém okolí dtto.
Re: Aditiva do nafty a DPF
na edc15 ti zarucene vahu vzduchu nevypne korekne nikto,myslim ze upravia maximalne smog mapu ale to nieje koser
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
Ale jo,musi se vypajet eprom,prehrat soft a eprom napajet zpatky..Vlastne jako pri chipovani.U edc15 to "jen" po kabelu nejde.bjukemen píše:na edc15 ti zarucene vahu vzduchu nevypne korekne nikto,myslim ze upravia maximalne smog mapu ale to nieje koser
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
ja som nepisal o kabli ale o uprave mapy v tej RJ, u EDC 15 iba u prvych to cez kabel nejde, potom uz hej,ale to nic nemeni na veci ze maf ti vypnu ale nie korekne, upravia smog mapu narubu do nej hodnoty zvaca max pretoku vahy a odchod, auto sa sice zbiera lepsie od spodu lebo tam ide ovela viacej paliva,ale dymivost a emisie su fuc, ale to zase je zvacsa koncernakom jedno
rozhodne je lepsie kupit novu vahu vzduchu ( odporucam Pierburg, Bosch zvaca dava menej)
rozhodne je lepsie kupit novu vahu vzduchu ( odporucam Pierburg, Bosch zvaca dava menej)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Aditiva do nafty a DPF
Váha od Bosche? Ano, to je něco, co je postaveno na pochybném principu meření, co je špatně zkonstruované a ještě hůře vyrobené, k tomu navíc extrémně citlivé na povrchové znečištění. Může být něco pos.anějšího?
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditiva do nafty a DPF
Když jsem tuhle Omču pořídil, měla, jak později vyšlo najevo, vadnou váhu vzduchu Bosch ("houpal" volnoběh a po studeném startu jsem musel minutku-dvě počkat, než se motor "probudil", jinak při rozjezdu cukal, s plynem jsem musel narábať ozaj citlivo, zahřátý už fungoval odpovídajícím způsobem, jen ten volnoběh...) Nová tatáž pracuje už šest a půl roku a 110tis.km k mé spokojenosti. Předchozí Omča měla klasickou mechanickou klapku s potenciometrem (na obr. dole u vzduch. filtru), to bývaly časy... http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/11/113 ... .jpg?ver=0
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1869
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva do nafty a DPF
když váha byla opravdou vahou
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Aditiva do nafty a DPF
Oživím téma - mám otázku do pranice..
Když už jsem teď černá ovce koncernu , co mám lít do nafty? Přemýšlím buď od Millera nebo zůstat u BG? Do VIFu se mi moc nechce...
http://namazat.cz/index.php/bg-care-dek ... fty-detail
Budu tankovat buď v PL tu aditivovanou naftu (Circle K Miles Plus Diesel) nebo v ČR na PapOil (MOL) naftu..(tady se taky ještě nemůžu rozhodnout )
Hlavně nechci, aby se mi to aditivum hádalo s tím co už je v naftě. A tež nepotřebuju, aby mi to sežralo prachy jak rez ofce Takže chápeme - nechci levnou věc, ale ani za to dávat zbytečně moc, když to není nutné..
Když už jsem teď černá ovce koncernu , co mám lít do nafty? Přemýšlím buď od Millera nebo zůstat u BG? Do VIFu se mi moc nechce...
http://namazat.cz/index.php/bg-care-dek ... fty-detail
Budu tankovat buď v PL tu aditivovanou naftu (Circle K Miles Plus Diesel) nebo v ČR na PapOil (MOL) naftu..(tady se taky ještě nemůžu rozhodnout )
Hlavně nechci, aby se mi to aditivum hádalo s tím co už je v naftě. A tež nepotřebuju, aby mi to sežralo prachy jak rez ofce Takže chápeme - nechci levnou věc, ale ani za to dávat zbytečně moc, když to není nutné..