ADITIVA DO BENZINU
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: ADITIVA DO BENZINU
Cca půl deci do nádrže - má ta potvora nějakou odměrku...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1825
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: ADITIVA DO BENZINU
Má tam takovou stupnici naboku ála "vod voka". Půjde to ale do pixloj od Bishopa
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: ADITIVA DO BENZINU
Od milera
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1825
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: ADITIVA DO BENZINU
U tebe do Millera, u mě do Bishopa
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: ADITIVA DO BENZINU
Aj tu dám zvedavú otázku - na základe čoho sa rozhodujete, aké-ktoré aditívum?
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1825
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: ADITIVA DO BENZINU
Zde se tedy jedná jen o flašku ze které to budeme nalívat
Jinak, alespoň u mě jsou to recenze a pak vlastní zkušenost. Následně beru svůj pocit z auta jako primární
Jinak, alespoň u mě jsou to recenze a pak vlastní zkušenost. Následně beru svůj pocit z auta jako primární
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: ADITIVA DO BENZINU
Nějak tak. VIF jsem se kdysi dočetl tady že funguje a následně pak ještě podle testů společnosti SGS v motorové zkušebně v Kolíně. Millers Petrol Power Ecomax jsem si ověřil sám (psal jsem zde), a s Wynn'sem Supremium Petrol mám dobré dlouhodobé zkušenosti podobně jako s tím Millersem a potažmo i s VIFem. Tyto aditiva dávám při každém tankování už skoro 15 let. Bishop's 951 jsem měl jen 2 x 500ml (je docela drahý) a ten Mannol Benzin Ester chci vyzkoušet pak až doberu současný Millers.
Naposledy upravil(a) Pitris dne sob pro 09, 2023 19:14, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Rozumiem, na beznín už nemám ani zapaľovač no kým boli dve autá - vybral som si popri tom, čo dávam desaťročia na zimu aj VIF - nie podľa "recenzií" používateľov, ale odborných článkov, testov-porovnaní účinkov viacerých prísad a výsledkov testu: "VIF Super Benzin Aditiv - ověření čistících účinků" - "V motorové zkoušce CEC F-05-93 vyčistila přísada VIF Super Benzin Aditiv 96 procent úsad, které ve zkušebním motoru vznikly použitím standardního benzinu."
Re: ADITIVA DO BENZINU
Ano. Kdysi jsem to sem i psal.....
Pitris píše: ↑stř zář 14, 2016 7:23 V časopise AutoEXPERT 07+08/2016 byl článek mj. i o čistících schopnostech benzinů. Testován byl mj. Shell V-POWER Nitro 95, Eurooil Optimal 95E a - a proto to dávám sem - aditivum VIF....
Po 60-ti hodinách provozu odstranil benzin Optimal 49,5% úsad (z 206-ti mg na 104mg), V-POWER 34% (ze 145-ti na 95mg) a běžné palivo s VIFem 96% úsad (z 380-ti na 15mg).
Jinak běžný neaditivovaný benzin může "vytvořit" na ventilech po těch 60-ti hodinách až 4mg úsad.
Jo, a potřebnou akreditaci pro testování podle dokumentu WWFC má u nás společnost SGS a její motorová zkušebna v Kolíně, kde je nejen motor M102, ale i novější čtyřventilový M111 a i přímovstřikový 1.4 TSI 132kW. Cena zkoušky je 110.000Kč bez DPH a je potřeba 230l benzinu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Řekl bych že ty aditiva fakt něco dělají páč Civica 1.5 jsem měl od r. 2006 a jezdil za asi 6,8 / 100. Nékdy po třech čtyřech letech jsem začal dávat toho Millerse a prúběhem let dlouhodobá spotřeba spadla o skoro půl litru. Pak byl Accord 2.0 kde to bylo u jízd na dovolenou za 7 /100 a po městě cca 8 / 100, a teď s Accordem 2,4 jsem při dlouhých jízdách na spotřebě 7,5 na 100 a ve městě asi 8,6 - 8,7 na 100. Jízdy jsou za těch 17 let v podstatě totožné, a styl jízdy taky. A určitě nejezdím "na klobouka" páč jak ty honďácký VTEC motory, tak i já máme rádi otáčky a jak to prohřeju, tak nad 5- ti t.ot. jsem častěji než pod dvěma, běžně mám ručičku otáčkoměru mezi čísly 2 a 5 a občas ji nechám kouknout se i k / za 7 A NIKDY nebyl problém....
Na otáčky ale byla super Honda CBR 600 F4. Ta točila 14000 Pak 929 a "jen" 12
Na otáčky ale byla super Honda CBR 600 F4. Ta točila 14000 Pak 929 a "jen" 12
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Neviem aké skúsenosti s aditivami do benzínu majú majitelia motorov TSI. Ja mám 1.4 TSI a od začiatku, teda od roku 2015 som dával VIF a posledný rok Millers. Mám najazdených 114.000 km. Či to malo nejaký význam neviem. Keď som používal VIF tak sa mi motor zdal hlučnejší a trocha priškrtený. Posledný rok som prešiel na Millesrsa. Po spotrebovaní takmer celej fľaše som ráno pri naštartovaní cítil jemné trhania motora a štartovanie bolo o trocha dlhšie. Myslel som že je to tým, že sviečky majú do výmeny už iba cca 10.000 km. Potom som aditívum nedal a natankoval v Poľsku ich Vervu na Orlene a následne 2 nádrže nového Shell V-Power 100. Motor štartuje super a po naštartovaní bez akéhokoľvek šklbnutia, beží tichučko. Neviem čim to je, ale zatiaľ ide benzén do nádrže bez aditív. Pred tým som tankoval Slovnft, Shell, OMV, najčutejšie 95, sem tam 100.
Re: ADITIVA DO BENZINU
To môže súvisieť viacej s etanolom v benzíne, ako s aditívom.
Je treba tiež rátať s tým, že pri priamom vstrekovaní nie sú nasávacie ventily omývané a čistené benzínom (s aditívom). Im aditívum v benzíne nepomôže.
Je treba tiež rátať s tým, že pri priamom vstrekovaní nie sú nasávacie ventily omývané a čistené benzínom (s aditívom). Im aditívum v benzíne nepomôže.
Re: ADITIVA DO BENZINU
Z kama jsi kupoval? Moc obchodů jich nenese a když jo, tak nic jiného od mannolu než co bych vzal zároveň s tím.
polo 1.0 mpi LPG valvoline maxlife
106 1.0i: mannol 10w40
punto 1.3 jtd: Eurol Super Lite 5w-40
b6 2.0 tfsi mannol extreme 5w-40
106 1.0i: mannol 10w40
punto 1.3 jtd: Eurol Super Lite 5w-40
b6 2.0 tfsi mannol extreme 5w-40
Re: ADITIVA DO BENZINU
Urcite po prechode na e10 aditivujte. Ani to nie je uplne 100% ochrana pred problemom, ale bez toho by to pravdepodobne bolo este horsie.
Mam skusenost , ze ked som sa vratil z nemocnice a teda auto dlho (cca 2 1/2 mesiaca) stalo v garazi, tak pri prvej jazde po tom sa mi rozsvietila kontrolka motora. Po dotankovani cerstveho zmizla. Takze jasne....a to tam bol millers a islo o hondu, ktora inak zozerie akykolvek benzin bez reptania.
Mam skusenost , ze ked som sa vratil z nemocnice a teda auto dlho (cca 2 1/2 mesiaca) stalo v garazi, tak pri prvej jazde po tom sa mi rozsvietila kontrolka motora. Po dotankovani cerstveho zmizla. Takze jasne....a to tam bol millers a islo o hondu, ktora inak zozerie akykolvek benzin bez reptania.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey