ADITIVA DO BENZINU
Moderátor: Colommbo
Re: ADITIVA DO BENZINU
Myslíte, že má smysl aditivovat Vervu 100 VIFem nebo Wynn'sem?
Re: ADITIVA DO BENZINU
Asi tím nic nepokazíš, ale v tomto benzinu by už mělo býti mazivo-čistící aditivum. A není tam bio
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: ADITIVA DO BENZINU
Je fakt, že Verva vyhrala v testu 100 oktanovych benzinu minuly rok. Par měsícu předtím, zase v jiném testu na N95, si v SM vychvalovali N95 od Benziny - pry premiove palivo bez příplatku.
Jak to dopadlo už asi víme http://byznys.lidovky.cz/lepsi-natural- ... oprava_ele
jak dukaz slouží asi i to, že v tomto testu http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-p ... isti-88481 se bral jako neaditivovaný N95 k testu právě od Benziny. Cili benzín, který "zasvinil" motor a Vif ho pak čistil:)
Slovo Benzina však v testu nedajdete, ale v papírové verzi byla fotka, jak odebiraji bezín k testu a dle ni bylo jasne patrné, že se jedna o Benzinu.
Clovek ma dnes pouze jistotu, že si aditiva prida sam
Jak to dopadlo už asi víme http://byznys.lidovky.cz/lepsi-natural- ... oprava_ele
jak dukaz slouží asi i to, že v tomto testu http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-p ... isti-88481 se bral jako neaditivovaný N95 k testu právě od Benziny. Cili benzín, který "zasvinil" motor a Vif ho pak čistil:)
Slovo Benzina však v testu nedajdete, ale v papírové verzi byla fotka, jak odebiraji bezín k testu a dle ni bylo jasne patrné, že se jedna o Benzinu.
Clovek ma dnes pouze jistotu, že si aditiva prida sam
Re: ADITIVA DO BENZINU
Když jsem se bavil se starýma chlapama, ti aditiva zatracovali. Začali vyprávět jak za komunistů jezdili na olej z traktora, etanol z bůhví čeho. Prý když použili aditivum do starýho motoru, uvolnil se z něho nějaký "bordel" a začal klapat. Prý bordel vyplňoval mezery. Pročítal jsem si pár testů např ze Světa motorů http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html (diesel), mělo aditivum naopak zlepšující účinky.
Re: ADITIVA DO BENZINU
Ano, tohle je pravda. Ovšem dnes, pokud zrovna nepoužíváš oleje hodně starých specifikací, by v tom motoru až tolik onoho "těsnícího" bordelu být nemělo. A pokud už ano, pak je lepší motor napřed postupně vyčistit novým olejem, než použít aditiva.Michal123 píše:... Prý když použili aditivum do starýho motoru, uvolnil se z něho nějaký "bordel" a začal klapat. Prý bordel vyplňoval mezery. ...
Re: ADITIVA DO BENZINU
A krom toho je rozdíl mezi přidanými aditivy do oleje a do paliva
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Fotky z poslední dvoustrany - hrůza. To jsem nečekal, že benzín (jakožto spíše rozpouštědlo) dokáže nést látky, které pak při zapečení tvoří centimetry silné úsady, obzvláště na ventilech, které cvaknou 2-4tisíckrát za min. Testík každopádně užitečný (i když zase jeho vypovídající hodnota...) - jen aby to nemělo efekt všichni hrr na aditiva. Osobně jsem poprvé zažil onen efekt klepání po startu - zatím není na seznamu věcí, co by se měly řešit (vstřiky, filtr,...), zatím jsem to přisoudil palivu, pak koupil N95E Optimal a víc nepozoroval. Nikdy předtím k tomu na stejný benzín nedošlo (často s vifem). Auto jezdí už jen delší trasy a občas ho protáhnu, obvykle řadím výš než při obvyklých 2200-2400 ot/min. Spotřeba dobrá.Michal123 píše:Když jsem se bavil se starýma chlapama, ti aditiva zatracovali. Začali vyprávět jak za komunistů jezdili na olej z traktora, etanol z bůhví čeho. Prý když použili aditivum do starýho motoru, uvolnil se z něho nějaký "bordel" a začal klapat. Prý bordel vyplňoval mezery. Pročítal jsem si pár testů např ze Světa motorů http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html (diesel), mělo aditivum naopak zlepšující účinky.
Sice jsem viděl pár (starších) motorů, jejich hlav i válců na fotkách po rozebrání, ale takový mess jako v SM tam nebyl, i když podtáčené, na obyčejné palivo atd. - sice s olejovými úsadami, ale ve spalovacím prostoru nic hrozného. Zvláštní. Jak je to s tvorbou úsad při brzdění motorem (vyšší otáčky, palivo ne)? Spíš snížení, nebo zvýšení? Druhá věc - ten karbon uvolněný vifem musí zákonitě prolítnout výfukem - co na to katalyzátor, lambdy a další moderní fíčurky? Krom toho, u nepřímých vstřiků (chtělo by to seznam motorů, kde je přímé a kde je nepřímé) jsem považoval přítomnost směsi benzínu v sání a na s. ventilech spíše za výhodu... a EGR je to poslední, na co bych si vzpomněl při výběru auta..
Re: ADITIVA DO BENZINU
Jenže právě on za tohle může.bouchy píše:...a EGR je to poslední, na co bych si vzpomněl při výběru auta..
Re:
Tiez som nedavno objednal tento petrol-power-ecomax.Momentalne mam v nadrzi LIQUI MOLY.Pitris píše:Otevřu staré téma - hodí se nadpis vlákna
Dostal jsem přípravek Petrol Power ECOMAX http://www.millersoils.cz/255/petrol-power-ecomax/ - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později; kdyžtak dám vědět......Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.
http://www.liqui.sk/cistic-benzinovych- ... ine-500ml/ uz ho jazdim 3 nadrz a zatial spokojnost.Som zvedavy ci bude nejaka "zmena" ked tam nalejem petrol.
Re: Re:
U mě ta koruna navíc dobrou investicí byla a to počítám jen snížení spotřeby benzinu.Pitris píše:Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.
Ale funguje i VIF....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Začínám se přesvědčovat, že nejlepším aditivem je dobrý benzín, stejně jako nejlepším zesilovačem je dobrá anténa. Dával jsem Vif, teď dávám Wynn. Bral jsem dobu benzín u jisté noname levné pumpy. Pak před cestou jsem potřeboval plnou a protože noname nebere karty, zajel jsem k EO. A projevil se známý placebo efekt. Tak jsem zastříhal uchami a vzpomněl na ten efekt před časem a mám tušení, že ono to tím aditivem až tak nebude. Takže už to nepude do každé nádrže, ale jen v neděli nebo ve svátek mu trochu nadlepším.
Re: ADITIVA DO BENZINU
a koľko km treba aby sa prejavil neblahý efekt lacného benzínu? Môj ex - koejec má cca 200 000km na najlacnejšom benzíne a nič.... ševelí si ako nový... ono toho marketingu bude asi trošku viac než toho čistenia.. a prečo asi vypustili extra benzín? no asi predaj nebol taký ako čakali.... a už je z toho konšpirácia ako hrom.
Re: ADITIVA DO BENZINU
Donedávna jsem měl (a stále mám, jen s ním už nejezdím já) auto s motorem extrémně citlivým na vlastnosti paliva. V zahraničí, kde jsem dlouhodobě pobýval, jsem do něj z jistých důvodů (a nechci je rozvádět) lil výhradně Shell V-Power 100. Po návratu domů naopak obyčejnou 95-ku od ONO. A výsledek? Ano, na ten Shell šel lépe, ovšem s vyšší spotřebou, nu a na ONO benzín (a jenom na ten od ONO) jsem jezdil se spotřebou nižší, akorát jsem ho musel občas naaditivovat, neboť se někdy přiucpal některý ze vstřiků (přímý vstřik) a motor za studena vynechával. Aplikace aditiva na čištění vstřiků vyřešila tento problém vždy po pár ujetých km.
Re: Re:
Pitris píše:Takže další výsledek - spotřeba za celý loňský rok: napsal jsem dříve, že celoročně (za rok 2007, 2008 a 2009) spotřeba (+ - nějaká setina) asi 6,8l/100km, tak za rok 2010 s využitím již jednoho balení (na 500l) toho aditiva od Millera, a s využitím jednoho balení obdobného přípravku (na 250l) od fi. Wynn’s začátkem roku jsem se dopočítal výsledku 6,5l/100km. Budu počítat dál.....O "lepších" startech jsem už psal, a pocitově se motor (možná) "zklidnil".... Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7....
Pitris píše:Takže další výsledek - zhruba stejné jízdní podmínky jako vloni.... celoročně od ledna do ledna mě to za rok 2011 vyšlo průměrně na 6,4l/100km. Ale i tak "to šlo" s "Milerem" dolů o čtyři deci na sto. Uvidím zas za rok, ale vyplatí se to
Pitris píše:Rok 2012 za 6,36 na sto....
Tyto údaje spotřeby byly k (mé minulé) Hondě Civic 1.5 VTEC r.v.1998 84kWPitris píše:Rok 2013 za 6,31 na sto.... ale je pravděpodobné, že na to další snížení oproti loňsku má vliv asi i ta letošní mírná zima.
Teď v únoru budu mít k dispozici údaje za druhý rok s Accordem 2.0i-VTEC. Vloni 7a3/4 na 100 s VIFem
Ale hned se ani pejsek nevyčurá - chce to čas. Napoprvé, nebo když to dáš občas, tak nic nepoznáš.
Anebo na to postupné snižování spotřeby neměl vliv "miler" ale motor se ještě zajížděl a díly se teprve "usazovaly". Koncem roku 2013 měl motor najeto "jen" asi 240tkm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
http://latestfromtheworld.com/420/proengineultra/
Tajemství působení nové ochranné formule bylo odhaleno teprve po provedení hloubkových výzkumů v Institutu motorismu, ve Švýcarsku.
v tom Švýcarsku sa to akosi fakt kurvee
P.S síce si myslím, že česky rozumiem celkom dobre, ale toto nedám, preložte mi to niekto prosím
"Mechanici z Prahy se dívali na své klienty s ohromením. V životě nic takového neviděli. Automobily, které se dostávaly do servisů, z více než 500 najetými km, měly motory, které vypadaly a pracovaly jako nové."
Tajemství působení nové ochranné formule bylo odhaleno teprve po provedení hloubkových výzkumů v Institutu motorismu, ve Švýcarsku.
v tom Švýcarsku sa to akosi fakt kurvee
P.S síce si myslím, že česky rozumiem celkom dobre, ale toto nedám, preložte mi to niekto prosím
"Mechanici z Prahy se dívali na své klienty s ohromením. V životě nic takového neviděli. Automobily, které se dostávaly do servisů, z více než 500 najetými km, měly motory, které vypadaly a pracovaly jako nové."