A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Moderátor: Colommbo
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Colommbo:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Jinak to ani dopadnout nemohlo...
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pol ... &source=hp
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pol ... &source=hp
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Měl jsem dnes nepříjemnou zkušenost v kopcích na Vysočině. V protisměru stála auta v koloně a byla trochu při krajnici. Já jsem jel v rychlostních limitech po delším stání. Najednou se z levotočivé zatáčky vyrojilo hejno PČR s nějakýma širokýma dodávkama (hádám převoz cenin). Jeli s majáky, ale těžko odhadovat rychlost. Byl jsem moc rád, že jsem se jim poměrně těsně vyhnul a skončil s půlkou auta na trávě Kdyby jeli k zásahu, kdyby to byla sanitka, hasiči tak to pochopím, ale takto prasit s potištěnýma papírama, to mi přijde už přes čáru
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Jak by zněla jejich verze?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Ze zatáčky - byli dřív slyšet, nežs je uviděl, Lubo...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Dovolím si namítnout, že popsaný způsob jízdy je za určitých okolností (aniž bych je chtěl veřejně blíže specifikovat) zcela záměrný a vlastně jedině správný. Jenže to běžný člověk pochopí, až když ví, o co vlastně jde. A převoz peněz to rozhodně není...
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Rychlost kolony ,přepadové komando, převoz důležité osoby, co nesvěří vězeňské službě, je z důvodu odstřelovače, nástražného systému, atd ......
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
K tomu efekt překvapení a odstrašení atd. atd.
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Asi že mají majáky, pancéřované vozy a více je nezajímá. Ptal jsem se ještě dnes spolujezdce, ten odhadoval jejich rychlost až k 90.Pitris píše:Jak by zněla jejich verze?
Ne nebyli, nejsi ve městě, ale v otevřené krajině, navíc mám dojem, že ty repráky jsou značně směrové. Měli jsme potichu rádio a běžně se bavili. Oni se vyřítili z mé levotočivé zatáčky směrem do kopce na mě přičemž byli schovaní za vysokým břehem. Kdybych se zrovna nedíval přímo před sebe, ale třeba na přístrojový štít Zkrátka do zatáčky by měl přibrzdit, když za ni vůbec nemůže vidět, na rovince, kde je vidět na kilometry, ať si na to šlápne.Colommbo píše:Ze zatáčky - byli dřív slyšet, nežs je uviděl, Lubo...?
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Otázka zní, jeli ve svém pruhu?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Jsme jen Cesku.
Ohrozovat ostatni ucastniky provozu ?? Za jakou cenu?
Vychazim z Luboj textu.
Ohrozovat ostatni ucastniky provozu ?? Za jakou cenu?
Vychazim z Luboj textu.
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Míra vnímání ohrožení je silně individuální. Tím nechci nikoho obhajovat, jen na to upozorňuji.Pedro píše:Ohrozovat ostatni ucastniky provozu...
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
V žádném případě, byla to cesta s jedním pruhem každým směrem, přičemž protisměr stál trochu u své pravé čáry (ve stojicí koloně), určitě jsem do trávy najel více já než uličkotvorci. První autoborec jel alespoň půlkou auta v protisměru.Hombre píše:Otázka zní, jeli ve svém pruhu?
Chtělo by to asi fakt kameru do auta a ne kvůli Trpišovským, ale kvůli PČR
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Ano. Pohled ridice linkoveho autobusu s lidma na palube. Uhnu jen abych lidi neohrozil stretem. Neuhnu vsak tak aby SNBaci z jakehokoliv duvodu meli snazsi praseci prujezd. Protoze pak mi nikdo nic neda. A vina bude na me. Nasrat.
To same ted co jezdim ted vetsinou s nakladakama a busama uz min. Vzdy uhnu jen ohledne svoji bezpecnosti a ochrane nakladu. To plati o 150,155,158.
To same ted co jezdim ted vetsinou s nakladakama a busama uz min. Vzdy uhnu jen ohledne svoji bezpecnosti a ochrane nakladu. To plati o 150,155,158.
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
No comment....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF