Vypínání válců

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

Colommbo píše:e1H: Dle mého to Návštěvník myslel spíš tak, že ...
Ano, přesně tak jsem to myslel a lépe bych to nevyjádřil! :wink:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Durex »

Ono je to těžký. Dřív,když někdo měl auto nebo motorku,tak byl motorista a v podstatě mechanik. S tím jak doba postupovala,tak bylo třeba méně znalostí k řízení až to dospělo do dnešní doby,kdy jsou i někteří schopni zajet do servisu,protože jim chybí kapalina do ostřikovačů (nehledě na to,že je některé automobilky k tomu skoro nutí). A jelikož takových je většina,tak pro ně jsou tady auta. Tito lidé nespatřují žádné emoce při řízení auta (myslím auta,né dopravního prostředku – to jsou totiž 2 různé pojmy :D ) Pak je tady taky pár těch,kteří jsou v tranzu z mohutného turboefektu nafťáku od 1700 ot,který trvá někde ke 3000 ot a pak to zvadne. Ale to je vlastně jedno. Každý ať si jezdí v čem chce. Ale proč píšu. Proč vzniklo turbo nebo mechanický kompresor? Když se podíváme do historie,tak to rozhodně nebylo myšleno pro masovou produkci. Líbí se mi foukaný motor a i já bych si ho dokázal doma představit,ale né v autě na každodenní ježdění. Byla by to motorka na 4 kolech na občasné polítání a zkoušení mezí přilnavostí pneumatik :D a s pořádným Blow off ventilem,ať je slyšet,jak si odfukuje :D Jak asi dopadne motor,kterému se objemový hendicap dofoukne turbem a pro jistotu to ještě dáme do auta střední třídy,ať to tahá 1 500 kg … A aby toho nebylo málo,tak jelikož to má turbo,tak tomu ještě vypneme 2 hrnky :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

Durex píše:... motor,kterému se objemový hendicap dofoukne turbem a pro jistotu to ještě dáme do auta střední třídy,ať to tahá 1 500 kg … A aby toho nebylo málo,tak jelikož to má turbo,tak tomu ještě vypneme 2 hrnky :lol:
Krátce řečeno, svět se zbláznil :!: Jenže fyzika, sv.ňa jedna, platí stále stejně, bohužel...
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Colommbo »

Tak, bohužel. :( Jsem vlastně rád, že je mi už tolik, že ještě pamatuju doby, kdy svět byl celkem normální. Horší je, že mladší generace považují za běžnou dnešní (nejen automobilovou) vyšinutost a v souvislosti s tím pak dochází k vzájemnému neporozumění... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

Durex píše:... Dřív,když někdo měl auto nebo motorku,tak byl motorista a v podstatě mechanik. S tím jak doba postupovala,tak bylo třeba méně znalostí k řízení až to dospělo do dnešní doby,kdy jsou i někteří schopni zajet do servisu,protože jim chybí kapalina do ostřikovačů (nehledě na to,že je některé automobilky k tomu skoro nutí). A jelikož takových je většina,tak pro ně jsou tady auta. ...
Právě tohle je kamenem úrazu a zdrojem vzájemného neporozumění ve věcech kolem těch našich samohybů, což se odráží i v diskusi na tomto fóru.
Fantozzi

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Fantozzi »

Asi by ses divil,co mam za zkusenosti. Proto muzu napsat,ze konkretne 96kw motor bez vtec 2.0 16v byl pruznejsi v celem spektru,coz nekomu vyhovuje,nekomu ne,protoze nemel znatelny nastup v zadnejch ot,proste takova guma v praku. Ale nekdo radsi,kdyz to zacne zatahovat pred vrcholem znatelneji.
To same u R6 2.0 24v bez vanosu. Bohuzel emise a predhaneni se v pokroku za kazdou cenu,zastavit nelze.
A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

Fantozzi píše:... A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
:P :mrgreen: :twisted:
fantozzi

Re: Vypínání válců

Příspěvek od fantozzi »

Jj,je to pro usmání,zasmání i vztek. Ale je to tak.
Osobní zatvrzelost s tim nic neudělá a né vždy měly v saké zemi období nad Evropou. A psal jsem jen o jednom konkrétnim případu. Ne všeobecně. Abys to nehodil do jednoho pytle.
Dnes je to vše jinak,motory starého kontinentu pokulhávaj,jejich směr evoluce,není,dle mne ten ideální a měly by se ubírat jinym směrem. Na východ.
Pokud by dovolily emise,klidně i o 15 let zpět.
Naschledanou.
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

No, já to vidím ve zcela opačném gardu: jestliže ještě v 90. letech měly japonské motory, zejména ty od Hondy a MMC, jednoznačně navrch nad veškerou evropskou produkcí (včetně BMW!) srovnatelné kubatury a papírových údajů, tak s přelomem tisíciletí se hodně změnilo - směrem ke konvergenci. :( Tedy se nejspíše neshodneme.
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Brembo »

e1H píše:A potom tu je druhá skupina, takzvaní protikoncernoví zaslapenci ktorá to tiež nemá v hlave v poriadku. :mrgreen:
Koncern ma nezaujíma,len ma iritituju zblbnutý zaslepený tupci.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

Návštěvník píše:
e1H píše:...druhá skupina, takzvaní protikoncernoví zaslapenci...
Jenže tato skupina se nesnaží za každou cenu ojebat fyziku, poněvadž o ní něco ví.
A to říká ten, který tvrdil, že 1,1 baru je malý přetlak, protože normální atmosférický tlak činí průměrně 1013,25 hPa, přičemž hodnota 1,1 baru odpovídá 1100 hPa"
http://www.oleje.cz/forum/chladici-scho ... a#p89789
To je hodně odvážné tvrzení. :lol:
Návštěvník

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Návštěvník »

Tak si zkus jet na pneumatice nafoukané na 1,1 baru, sám uvidíš, jak moc "velký" je to přetlak. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27490
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Pitris »

e1H píše:Ak totiž máš málo priestoru na predbiehanie, nebudeš čakať kým sa ti od nejakých 2500 otáčok pri zaradenej šestke pomaličky začne šplhať ručička otáčkomera ku 6000-7000, inak si pokazíš makeup na chladiči oprotiidúceho kamiónu. Musíš si jednoducho podradiť zo šestky aspoň na štvorku, prípadne aj trojku a vtedy dokážeš normálne predbiehať.
Zato ten Tvůj TSI "od nejakých 2500 otáčok pri zaradenej šestke" vystřelí jak raketa, že :?: :twisted:
Být Tebou, tak na ten "chladič oprotiidúceho kamiónu" dám bacha :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27490
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Pitris »

Fantozzi píše:... A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
Tak toto je stejně úsměvné tvrzení jako trampoty pana účetního :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27490
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vypínání válců

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:Když se podíváme do historie,tak turbo rozhodně nebylo myšleno pro masovou produkci....
A právě proto, že konstruktéři Hondy z působení v F1 znali problémy a potřeby turba, zkonstruovali systém VTEC. A kdy byly v té době ti "od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu" ? Turbo si do motorů Honda a Subaru "vydupala" Evropa až po roce 2000, ale dodnes je třeba 2.2i-CTDi od Hondy stále na špici.... Nissan se "spálil" s nafťáky od frantíků už dávno a Mitsubishi si nedávno po zkušenostech s TDI od VW taky raději udělalo svůj.... Ale tady se holt zastánci koncernu a japonských aut neshodnou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět