Ano, přesně tak jsem to myslel a lépe bych to nevyjádřil!Colommbo píše:e1H: Dle mého to Návštěvník myslel spíš tak, že ...
Vypínání válců
Moderátor: Colommbo
Re: Vypínání válců
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínání válců
Ono je to těžký. Dřív,když někdo měl auto nebo motorku,tak byl motorista a v podstatě mechanik. S tím jak doba postupovala,tak bylo třeba méně znalostí k řízení až to dospělo do dnešní doby,kdy jsou i někteří schopni zajet do servisu,protože jim chybí kapalina do ostřikovačů (nehledě na to,že je některé automobilky k tomu skoro nutí). A jelikož takových je většina,tak pro ně jsou tady auta. Tito lidé nespatřují žádné emoce při řízení auta (myslím auta,né dopravního prostředku – to jsou totiž 2 různé pojmy ) Pak je tady taky pár těch,kteří jsou v tranzu z mohutného turboefektu nafťáku od 1700 ot,který trvá někde ke 3000 ot a pak to zvadne. Ale to je vlastně jedno. Každý ať si jezdí v čem chce. Ale proč píšu. Proč vzniklo turbo nebo mechanický kompresor? Když se podíváme do historie,tak to rozhodně nebylo myšleno pro masovou produkci. Líbí se mi foukaný motor a i já bych si ho dokázal doma představit,ale né v autě na každodenní ježdění. Byla by to motorka na 4 kolech na občasné polítání a zkoušení mezí přilnavostí pneumatik a s pořádným Blow off ventilem,ať je slyšet,jak si odfukuje Jak asi dopadne motor,kterému se objemový hendicap dofoukne turbem a pro jistotu to ještě dáme do auta střední třídy,ať to tahá 1 500 kg … A aby toho nebylo málo,tak jelikož to má turbo,tak tomu ještě vypneme 2 hrnky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vypínání válců
Krátce řečeno, svět se zbláznil Jenže fyzika, sv.ňa jedna, platí stále stejně, bohužel...Durex píše:... motor,kterému se objemový hendicap dofoukne turbem a pro jistotu to ještě dáme do auta střední třídy,ať to tahá 1 500 kg … A aby toho nebylo málo,tak jelikož to má turbo,tak tomu ještě vypneme 2 hrnky
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vypínání válců
Tak, bohužel. Jsem vlastně rád, že je mi už tolik, že ještě pamatuju doby, kdy svět byl celkem normální. Horší je, že mladší generace považují za běžnou dnešní (nejen automobilovou) vyšinutost a v souvislosti s tím pak dochází k vzájemnému neporozumění...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vypínání válců
Právě tohle je kamenem úrazu a zdrojem vzájemného neporozumění ve věcech kolem těch našich samohybů, což se odráží i v diskusi na tomto fóru.Durex píše:... Dřív,když někdo měl auto nebo motorku,tak byl motorista a v podstatě mechanik. S tím jak doba postupovala,tak bylo třeba méně znalostí k řízení až to dospělo do dnešní doby,kdy jsou i někteří schopni zajet do servisu,protože jim chybí kapalina do ostřikovačů (nehledě na to,že je některé automobilky k tomu skoro nutí). A jelikož takových je většina,tak pro ně jsou tady auta. ...
Re: Vypínání válců
Asi by ses divil,co mam za zkusenosti. Proto muzu napsat,ze konkretne 96kw motor bez vtec 2.0 16v byl pruznejsi v celem spektru,coz nekomu vyhovuje,nekomu ne,protoze nemel znatelny nastup v zadnejch ot,proste takova guma v praku. Ale nekdo radsi,kdyz to zacne zatahovat pred vrcholem znatelneji.
To same u R6 2.0 24v bez vanosu. Bohuzel emise a predhaneni se v pokroku za kazdou cenu,zastavit nelze.
A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
To same u R6 2.0 24v bez vanosu. Bohuzel emise a predhaneni se v pokroku za kazdou cenu,zastavit nelze.
A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
Re: Vypínání válců
Fantozzi píše:... A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
Re: Vypínání válců
Jj,je to pro usmání,zasmání i vztek. Ale je to tak.
Osobní zatvrzelost s tim nic neudělá a né vždy měly v saké zemi období nad Evropou. A psal jsem jen o jednom konkrétnim případu. Ne všeobecně. Abys to nehodil do jednoho pytle.
Dnes je to vše jinak,motory starého kontinentu pokulhávaj,jejich směr evoluce,není,dle mne ten ideální a měly by se ubírat jinym směrem. Na východ.
Pokud by dovolily emise,klidně i o 15 let zpět.
Naschledanou.
Osobní zatvrzelost s tim nic neudělá a né vždy měly v saké zemi období nad Evropou. A psal jsem jen o jednom konkrétnim případu. Ne všeobecně. Abys to nehodil do jednoho pytle.
Dnes je to vše jinak,motory starého kontinentu pokulhávaj,jejich směr evoluce,není,dle mne ten ideální a měly by se ubírat jinym směrem. Na východ.
Pokud by dovolily emise,klidně i o 15 let zpět.
Naschledanou.
Re: Vypínání válců
No, já to vidím ve zcela opačném gardu: jestliže ještě v 90. letech měly japonské motory, zejména ty od Hondy a MMC, jednoznačně navrch nad veškerou evropskou produkcí (včetně BMW!) srovnatelné kubatury a papírových údajů, tak s přelomem tisíciletí se hodně změnilo - směrem ke konvergenci. Tedy se nejspíše neshodneme.
Re: Vypínání válců
Koncern ma nezaujíma,len ma iritituju zblbnutý zaslepený tupci.e1H píše:A potom tu je druhá skupina, takzvaní protikoncernoví zaslapenci ktorá to tiež nemá v hlave v poriadku.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vypínání válců
A to říká ten, který tvrdil, že 1,1 baru je malý přetlak, protože normální atmosférický tlak činí průměrně 1013,25 hPa, přičemž hodnota 1,1 baru odpovídá 1100 hPa"Návštěvník píše:Jenže tato skupina se nesnaží za každou cenu ojebat fyziku, poněvadž o ní něco ví.e1H píše:...druhá skupina, takzvaní protikoncernoví zaslapenci...
http://www.oleje.cz/forum/chladici-scho ... a#p89789
To je hodně odvážné tvrzení.
Re: Vypínání válců
Tak si zkus jet na pneumatice nafoukané na 1,1 baru, sám uvidíš, jak moc "velký" je to přetlak.
Re: Vypínání válců
Zato ten Tvůj TSI "od nejakých 2500 otáčok pri zaradenej šestke" vystřelí jak raketa, žee1H píše:Ak totiž máš málo priestoru na predbiehanie, nebudeš čakať kým sa ti od nejakých 2500 otáčok pri zaradenej šestke pomaličky začne šplhať ručička otáčkomera ku 6000-7000, inak si pokazíš makeup na chladiči oprotiidúceho kamiónu. Musíš si jednoducho podradiť zo šestky aspoň na štvorku, prípadne aj trojku a vtedy dokážeš normálne predbiehať.
Být Tebou, tak na ten "chladič oprotiidúceho kamiónu" dám bacha
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vypínání válců
Tak toto je stejně úsměvné tvrzení jako trampoty pana účetníhoFantozzi píše:... A ze klasicky 2.0 16v v 90tych letech,byly od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu...minimalne na stejne urovni,jako v zemi sake,k pod to se klidne podepisu,vc.toho,ze mnou prosly.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vypínání válců
A právě proto, že konstruktéři Hondy z působení v F1 znali problémy a potřeby turba, zkonstruovali systém VTEC. A kdy byly v té době ti "od Fordu,Renaultu,Opelu,Peugeotu" ? Turbo si do motorů Honda a Subaru "vydupala" Evropa až po roce 2000, ale dodnes je třeba 2.2i-CTDi od Hondy stále na špici.... Nissan se "spálil" s nafťáky od frantíků už dávno a Mitsubishi si nedávno po zkušenostech s TDI od VW taky raději udělalo svůj.... Ale tady se holt zastánci koncernu a japonských aut neshodnou....Durex píše:Když se podíváme do historie,tak turbo rozhodně nebylo myšleno pro masovou produkci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF