Převodový olej 1.8T
Moderátor: Colommbo
Převodový olej 1.8T
Ahoj, mám octávku z roku 01 a je to 1.8T 110kw, najeto něco málo přes 450tis. km a rád bych jí dopřál nový převodový olej, v pátek jsem navštívil jeden servis kde se hlavně specializují na opravy motorů a převodovek a maník mi doporučil že tam mám dat originál olej G 070 726 A2, ale teďka jsem se dočetl že tak patří též origo olej ale s označením G 060 726 A2, jinak dík za každou radu, v třech převodových olejích totálně plavu...
Re: Převodový olej 1.8T
Zeptám se tady: Jaký je rozdíl mezi GL4 a GL4+ Je někde definice oleje GL4 + ? Diky
Re: Převodový olej 1.8T
Olej GL4+ můžeš použít všude tam, kde je předepsán hypoidní olej.
Re: Převodový olej 1.8T
....a GL4+ je "vylepšená" GL4.
Ale nejlepší je zjistit firemní normu přímo na Tvé auto protože tam jsou i další normy pro převoďák VW TL 52178, VW501.50 a i další. Ale vím že v nich dobře funguje třeba i Castrol Syntrans Transaxle 75w90.
Ale nejlepší je zjistit firemní normu přímo na Tvé auto protože tam jsou i další normy pro převoďák VW TL 52178, VW501.50 a i další. Ale vím že v nich dobře funguje třeba i Castrol Syntrans Transaxle 75w90.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej 1.8T
Ok. Tomu rozumím. Nehledám ale olej jako takový. Zajímá mě význam označení,a typ převodovek u nichž je požadována GL4 +, protože v informacích o třídách přev.olejů je buď GL4 nebo Gl 5. (Je tím pádem 4+ něco mezi,a lze použít tam kde je předepsán čistě GL4 ?)
Re: Převodový olej 1.8T
Něco k tomu je třeba tady http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-p ... ikace.aspx a ještě
modelář píše:GL4+ je "vylepšený" olej GL4, konkrétně o vyšší podíl EP přísad a někdy bývá dokonce hypoidní. V případě pochybností o vhodnosti použití GL5 (tedy pokud ho výrobce převodovky vůbec připouští) z hlediska ochrany synchronů je lepší použít GL4+.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej 1.8T
Děkuji za info. Ale přesto by mě zajímalo proč se v této http://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni- ... vych-oleju tabulce o GL4+ nezmiňují? Nebo jinak: Co se stane,použije - li se olej GL4+ tam,kde by správně měl být jen GL4.?Pitris píše:Něco k tomu je třeba tady http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-p ... ikace.aspx a ještěmodelář píše:GL4+ je "vylepšený" olej GL4, konkrétně o vyšší podíl EP přísad a někdy bývá dokonce hypoidní. V případě pochybností o vhodnosti použití GL5 (tedy pokud ho výrobce převodovky vůbec připouští) z hlediska ochrany synchronů je lepší použít GL4+.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Převodový olej 1.8T
Je-li předepsána GL4, má se použít GL4. GL4+ se použít může také, nestane se nic. GL5 se naopak použít nesmí, s výjimkou převodovek, kde je povoleno použití GL4 i GL5...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Převodový olej 1.8T
nič. Olej GL4+ sučastne splna i GL4 ale može byt použitý i v hypoidných rozvodovkách.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Převodový olej 1.8T
Mám pocit že tabulka byla dřív jak norma GL4+Návštěvník píše:Ale přesto by mě zajímalo proč se v této http://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni- ... vych-oleju tabulce o GL4+ nezmiňují?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej 1.8T
Čistě statisticky by mě zajímalo, zda mají lidé více problémů s převodovkami před výměnou oleje nebo po ní.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Převodový olej 1.8T
Pro nějakou úvahu či odpověď to není správně formulovaná otázka, třeba ji doplnit, upřesnit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Převodový olej 1.8T
....přesto odpovím. Já problém před nikdy neměl ale právě proto aby nenastal, tak olej v převodovce měním. Dávám přesně to, co výrobce almary požaduje a nikdy jsem neměl problém ani po té výměně.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej 1.8T
samozrejme ze maju viac problemov po vymene oleja v prevodovke, kezde x servisov nema potuchy co to spravny prevodovy olej je, resp ludia kupuju olej na odporucanie JPP ze toto bude fungovat, pokial je zvoleny spravny olej nevidim dovod na nefunkcnost
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw