Díky za sdílení zážitků z dovolené, ale dle mých informací se v Táboře přeci jen polepšili. Takže Civic frčí na BriskáchNávštěvník píše:Kvůli špatně provedené citaci v Res-ově příspěvku jsem si včera nevšiml tohohle:Jde o klasickou ukázku toho, že vůbec nezáleží na tom, co obsahuje krabička, ale co je napsáno na jejím obalu. Dnešní člověk již zcela podlehl marketingu a chce být klamán, zvláště pak když ho zajímá jen cena. Proč by měl ztrácet čas hlubším zkoumáním problematiky, když se ani nedokáže podívat na stránku výrobce, kde je, resp. svého času přinejmenším bylo, čestně přiznáno, že iridium je v daném případě pouze legurou niklové slitiny - na rozdíl od skutečně iridiových hrotů u "pravých" (i NGK u některých svých svíček fixluje, ovšem pozná se to hned podle označení) iridiových svíček od Denso a NGK, byť vyráběných rozdílnou technologií.Res píše:Samozřejmě,že ne je to slitina dlažebních kostek a hnědého uhlí.
P.S.: Jednou jsem byl jako turista s českou cestovkou v Istanbulu. Chtěl jsem si prohlédnout památky, poněvadž mé dvě služební cesty tamtéž mi to pro pracovní úkoly neumožnily. A byl jsem z celého letadla snad jediný, kdo se vracel se stejně velkým zavazadlem, s jakým jsem tam cestoval: zbývající účastníci zájezdu evidentně také, stejně jako Res, zbožňují náhražky...
svíčky
Moderátor: Colommbo
Re: svíčky
Re: svíčky
Ano, vylepšili oblbování milovníků fejkových Rolexů.Res píše:... dle mých informací se v Táboře přeci jen polepšili. Takže Civic frčí na Briskách
Re: svíčky
Pedro se stěhoval a řešil EMG a CT,proto zpoždění. (páč se mu líbí nemakat... a pobírat dávky jo )Návštěvník píše:A o tom to je! Denso Iridium Power jsem svého času namontoval do desítek motorů. Dle informací od majitelů se úspora pohybovala od 0,6 (u těch, kteří využívali toho, že jim to jde lépe za plynem) až po 1,8 l/100 km (extrémní případ kolegy v důchodovém věku, který toho nevyužíval, a to jsem z jeho zánovního motoru v Mazdě 323 2,0 110 kW vytáhl špičkové svíčky od NKG). Jiný kolega s "problémem 10 l kanystru" ve voze spotřebu vůbec neměřil: šlo mu jen o to nemuset vozit ten kanystr a dané přání jsem mu splnil.jerome píše:Je pravda ze pokial nic neskusis nemal by si sudit ...
A ještě k životnosti: u těch úplně nejobyčejnějších IK20 se pohybovala mezi 40 (spodní extrém, jinak běžně 90) až po 125 tis. km (tam jsem to už "psychicky" nevydržel a raději je vyměnil). Speciální svíčky na výdrž od Denso pak v praxi (v motorech Honda) min. 200 tis. km.
A ještě poprosím Pedra, aby sem napsal, o kolik se mu zvýšily volnoběžné otáčky o V2 karburátorového motoru v motocyklu po náhradě zánovních a skutečně kvalitních svíček NGK iridiovými od Denso + další "neočekávané" zlepšení, resp. vyřešení jednoho problému s tímto motorem.
Ano,musel jsem 2x snižovat volnoběh motoru. A hlavně,díky nedostatečně velkému odtokovému kanálku pro odvod dvody,které házelo přední kolo na přední válec,motor V2 v SV 650n,a kdo někdy jezdil sem tam skrz Alpy,kde teda fakt když prší několik hodin,v CZ se tomu říká přívaláky...,a kdo mě zná,když někam jedu a chci,ev. musim,jedu. Můj názor,D-iri,si hledaj nejlehčí cestu přeskoku jiskry a voda okolo jim nevadí. To i s hodně dobrými NGK nebylo,přední válec vynechával. Zde ovšem ani jednou. A rovněž to vyřešilo mírné,ale fakt mírné nerovnosti chodu V2,v nízkých,za běžného používání. Podotýkám,že ostatní nastavení,karby,těsnosti OK.
Netvrdím,ani si nedovolím,že je D-iri všemocné,jen píši mojí zkušenost,konkrétní !!!
Byl jsem požádán a tak činím. A stojim si za tim.
V Almě i HH mám NGK,s těmi jsem to obé před lety koupil,všech 8 má stále cihlovou barvu a výfuky úplně bez sazí. ÚPLNĚ!! O spotřebě se ani nebavím. Až bude nutno řešit svíčky,volba je jasná.
Re: svíčky
Res nereaguje, tak ho pošťouchnu: Co dle těch informací na webu Brisku vyvolává oprávněné podezření? Kde je chyba? Co, zcela zásadního, tam chybí? V čem spočívá ona pastička na neinformované? Jedná se jedinou, ovšem naprosto podstatnou věc z oblasti technologie spojování materiálů.
Re: svíčky
kupil som si Denso Iridium na Matiz pred cca 3-4 rokmi
mozem povedat ze som s nimi maximalne spokojny, co sa tyka zapalovania nemusim nic riesit
co sa tyka spotreby velmi zalezi od toho kde jazdim
dlhe trate po rovine (Bratislava Komarno) sa dostanem kludne aj na 3,8 litra na 100 km ak mam rychlost max 80-90 km/hod
po kopcoch (Karpaty) je to podla papierov do cca 5,5 l/100km
a po dialnici 140-150km/hod sa zmestim do 6,0 (max 6,5) l/100km
nehovorim ze su to len sviecky, ale urcite sa na kvalite podielaju
svoje robi aj kvalitny olej 0W40 Max life a kvalitny olej Tutela car technix v prevodovke
mozem povedat ze som s nimi maximalne spokojny, co sa tyka zapalovania nemusim nic riesit
co sa tyka spotreby velmi zalezi od toho kde jazdim
dlhe trate po rovine (Bratislava Komarno) sa dostanem kludne aj na 3,8 litra na 100 km ak mam rychlost max 80-90 km/hod
po kopcoch (Karpaty) je to podla papierov do cca 5,5 l/100km
a po dialnici 140-150km/hod sa zmestim do 6,0 (max 6,5) l/100km
nehovorim ze su to len sviecky, ale urcite sa na kvalite podielaju
svoje robi aj kvalitny olej 0W40 Max life a kvalitny olej Tutela car technix v prevodovke
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: svíčky
Brisk zacal vyrabat usporne sviecky ktore usporia palivo
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 5900fea04/
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 5900fea04/
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: svíčky
Pokud by se snad mělo jednat o svíčku, která je na obrázku v tom odkazu, tak jde o naprostou blamáž, poněvadž tam je z fyzikálního hlediska všechno špatně.
Re: svíčky
Je bezpečné použiť pri výmene sviečok stlačený vzduch (v spreji)? Vymieňal by som ich pravdepodobne pod „otvoreným nebom“ na dosť prašnom sídlisku.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- Colommbo
- Příspěvky: 9938
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svíčky
Vidíš pro to nějaký zvláštní důvod...? Já nee.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svíčky
Sviečky mám na dosť nedostupnom mieste pod zapalovacou lištou, a keby mi tam zavialo možné nečistoty, chcel som mať v zálohe nejakú možnosť vyfúknutia (hoci ten sprej nebude ideál).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Jednoznačně doporučuji před povolením svíček vyfoukat okolí svíček. U auta to tak horký není,ale u moto,je tam vždy dost kamínků a jiného bordelu,který si po odšroubování svíčky skoro vždy najde cestu dovnitř ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: svíčky
Ano. U aut taky. Tlakem vzduchu,je li moznost. I ten obycejny spray v ramci moznosti poslouzi. Je mi fuk,co si kdo mysli ale mam vzdy k ruce ten nejlevnejsi deodorant,za tri petky,u Tongu. Sice smrdi,ale par sad svice,osetri. Rovnez doporucuji,svici opatrne vyndavat,po uvolneni ze zavitu. A ihned dat do otvoru napr.papirovy kapesnik,ale tak,aby se nestrhl zbytek bordelu kolem. Nacpat ho tak,ze muze byt zaroven s dosedackou. I niz. Dratem s hrotem jde v poho vyndat a i kdyby se utrhla spodni cast,neva. Dotazeni nove svicky ho ztresta. A zbytek ihned projde kominem.
Re: svíčky
Takže netreba sa báť nejakej kvapaliny zo spreja? Aj na tie spreje stlačeného vzduchu určené hlavne na PC, sa totiž často uvádza, že odplúvajú (plivou) .
Sviečky som ešte sám nemenil, spomínanú zapalovaciu lištu som však už dával dole, takže odtial je to už polkrok k dokončeniu. Trocha sa toho bojím, pretože posledné sviečky mi pred 3 rokmi šróboval ten istý mechanik, po ktorom som pred časom takmer nedokázal uvolniť olejový filter...
Sviečky som ešte sám nemenil, spomínanú zapalovaciu lištu som však už dával dole, takže odtial je to už polkrok k dokončeniu. Trocha sa toho bojím, pretože posledné sviečky mi pred 3 rokmi šróboval ten istý mechanik, po ktorom som pred časom takmer nedokázal uvolniť olejový filter...
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: svíčky
Základem úspěchu je kvalitní gola ořech s navulkanizovanou gumovou výstelkou a pokud možno integrovaným magnetem. Pracovat na studeném motoru!