Někdo na moji jízdu může mít jinej názor ... Ale pořád sem tu a nikdy sem nikomu nezpůsobil zdravotní ani jinou ujmu - tedy vlastně jednou,v 15 letech,kdy sem to tehdy ještě s kamarádkou poslal na štěrku v zatáčce do příkopu,což mě dost vyškolilo a mělo to pro mě dost velkej přínos. Stejně tak jako spousta dalších přešlapů,kterýma se člověk stále učí
No, hledím, hledím...
Souvisí to, ad 1) jak píšeš, máš celoročky. Mepřímo, ale v rámci fóra ad 2) vidím, že jako správný olejář, máš hezky čistou a namazanou ketu (řetěz)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20 SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40 DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
ač se to nezdá,tak řetěz je velkej žrout energie a u slabších strojů vyčištění a namazání udělá neskutečně moc.
toto poznam z bicykla
ak necham tyzden retaz namoceny v nafte a potom namazem kvalitnym olejom (najlepsie niecim co aj brani pristupu spiny) tak jazda na nom sa neda porovnat (mozno s najlepsou triedou od Shimano) tak je jazda na nom skvela
vydrzi to do najblizsieho dazda ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
ač se to nezdá,tak řetěz je velkej žrout energie a u slabších strojů vyčištění a namazání udělá neskutečně moc.
toto poznam z bicykla
ak necham tyzden retaz namoceny v nafte a potom namazem kvalitnym olejom (najlepsie niecim co aj brani pristupu spiny) tak jazda na nom sa neda porovnat (mozno s najlepsou triedou od Shimano) tak je jazda na nom skvela
vydrzi to do najblizsieho dazda ...
V naftě namáčet jen netěsněný řetěz (což cyklo jsou) a mazat jen olejem (sprejem) na řetězy na moto. Krom dobré vzlínavosti má dobrou odpudivost vody a prachu,chrání proti korozi,dokonale ulpí a neodlétá (na kole při těch rychlostech vůbec) a film má dlouhou kilometrovou životnost.
A taky je třeba řetěz mazat správnou technikou,což tento relativně jednoduchý úkon spousta lidí nezvládá a jen ten řetěz postříkají,což je špatně ...
Naposledy upravil(a) Durex dne úte pro 19, 2017 16:07, celkem upraveno 1 x.
Durex:
Asi bych si v ČR nedělal s moto pneu v zimě zvlášť starosti, M+S by tam mělo stačit. Vzhledem k tomu, že spousty príslušníků znám a debatíme, tak vím o čem píšu. Naprostá většina řeší vzorek a navíc motorkáře cíleně téměř nekotrolují (vyjma velkých akcí - třeba u Brna). Sám ani nevím, co mám za pneu na čtýřkuli, vím jen, že Maxis (Maxxis, Maxiss?)
Co se týče řetězu souhlasím, ale sám jsem flink. Spray na řetěz se mi zdá lepivý, po vyjížďce se mi na něj nalepí tuna bordelu, tak jsem zlenivěl a vždy to jen vystříkám silikonovým olejem a obetřu, ať je to čisté. Vím, špatně, ale nechce se mi s tím drbat. Na auta jsem víc pintlich.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20 SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40 DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Vše ₩má své pro a proti, řetěz musim mazat, měnit (mimochodem 40.000 km u Durexe je brutální nájezd), kardan je asi lepší, nepooírám, kolik vydrží kříž, pokud ho máš?
Rakušáci Alespoň v tomhle o.k. Jinak mám přes AT pomalu strach jezdit (radši mám aktivní inteligentní omezovač rychlosti), bo tam by mi byli schopni zabavit auto.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20 SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40 DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Představ si, že všude tam, kde mají limity své opodstatnění, je nejen dodržuji, ale dokonce jsem mnohými předjížděn. A to zejména těmi, které pak musím předjíždět pro změnu já, poněvadž oni vnímají rychlost jen přes prismu absolutního čísla na tachometru.