Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekACEA E9, E6; API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CF, SM, SL; JASO DH-2, ECF-2; Cummins CES 20081; DDC93K218; Deutz DQC III-10 LA; Mack EO-O PP07; MAN M3575 ;MB-228.51, MB 228.31; MTU Oil Category 2.1; Renault RLD-3; Volvo VDS-4.5, DAF Prodloužený interval výměny (Euro IV až VI) - Lze použít v motorech Euro IV a Euro V MX a v motorech Euro VI MX a PX pro DAF
Texaco Delo 400 XLE 10W-30 (20 l)
Delo® 400 XLE SAE 10W-30 je vysoce kvalitní motorový olej pro silné zatížení, který je vytvořen tak, že splňuje a překračuje výkonové normy výrobců průmyslových zařízení a naftových motorů pro silniční i terénní použití. Obsahuje moderní aditivní systém s nízkým obsahem síranového popela, fosforu a síry, takže poskytuje naftovým motorům ochranu splňující požadavky emisních norem Euro I až Euro VI* a vyhovuje motorům splňujícím normu pro emise skleníkových plynů GHG 17 u silničních nákladních automobilů používajících jako palivo naftu s velmi nízkým obsahem síry (ULSD). Olej je vytvořen pro novější motory vybavené selektivní katalytickou redukcí (SCR), filtry pevných částic (DPF) a recirkulací spalin (EGR).
Výhody:
» Složení s vysokou odolností proti oxidaci.
» Podporuje ochranu proti korozi a opotřebení.
» Pomáhá zefektivnit spotřebu paliva.
» Vytvořeno pro optimální životnost DPF filtru.
» Nabízí ochranu proti nízkým teplotám.
Hmotnost | 20 kg |
---|---|
viskozita dle SAE | SAE 10W-30 |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.