Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekAPI CI-4, ACEA E3/E5/E7, MB 228.3, MAN M 3275, RVI RLD-2, Volvo VDS-3, VDS-2, Cummins CES 20071/72/75/76/77/78, Mack EO-M, EO-M+.
Shell Rimula R5 E 10W-40 (20 l)
Shell Rimula R5 E využívá vybrané syntetické základové oleje a přísady, které zaručí úsporu paliva a ochranu v širokém rozmezí tlaků a teplot, jež se vyskytují v moderních motorech, aby tak vyšel vstříc potřebám uživatelů vozových parků těžkých nákladních vozidel a autobusů.
Aplikace:
» Shell Rimula R5 E je schválen rozsáhlou řadou výrobců motorů pro použití téměř ve všech nejnovějších motorech.
» Je vynikající volbou pro uživatele vozových parků v místech s velkými teplotními rozdíly – jeden olej chrání bez ohledu na roční období.
» Pro dokonalý výkon a ochranu nejnovějších nízkoemisních motorů, zvláště těch, které jsou vybaveny filtry pevných částic (DPF), doporučujeme používat produkty typu „low SAPS” Shell Rimula R6 LM/LME.
Vlastnosti a výhody:
» Kombinace základových olejů na bázi syntetické technologie a pokrokového systému přísad poskytuje vynikající ochranu i při nízkých teplotách.
» Lepší nízkoteplotní vlastnosti oleje pomáhají chránit motor při tzv. studených startech.
» Navíc Shell Rimula R5 E nabízí potenciál pro snížení spotřeby paliva, čímž přímo přispívá ke snižování provozních nákladů. Vhodný pro Euro 2, 3 a některé motory Euro 4.
Hmotnost | 20 kg |
---|---|
viskozita dle SAE | SAE 10W-40 |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.