Powered by Smartsupp

Shell Rimula R6 M 10W-40 (20 l)

Kód produktu: 1717
Shell Rimula R6 M 10W-40 (20 l) Shell Rimula R6 M využívá základového oleje na bázi syntetické technologie v kombinaci s pokrokovým systémem přísad a představuje tak univerzální technologii oleje, která se přizpůsobuje a chrání rozsáhlou řadu typů a...
Více informací
Specifikace

ACEA E7, E4, API CF, Cummins CES 20072, MAN M3277, MB 228.5, MTU Category 3, Renault Trucks RXD, Scania LDF-2, Volvo VDS-3.

2 850 Kč
2 355 Kč bez DPH

Potřebujete poradit?

+420 543 251 596 Po–Pá: 8.00–17.00

Popis produktu

Shell Rimula R6 M 10W-40 (20 l)

Shell Rimula R6 M využívá základového oleje na bázi syntetické technologie v kombinaci s pokrokovým systémem přísad a představuje tak univerzální technologii oleje, která se přizpůsobuje a chrání rozsáhlou řadu typů a aplikací silničních vozidel. Uživatelům vozových parků nabízí vynikající příležitost, jak snižovat náklady na údržbu. Díky splnění specifikací vyžadovaných po olejích určených pro prodloužené výměnné intervaly, které stanovují mnozí výrobci motorů, olej Shell Rimula R6 M umožňuje využít řešení s jedním olejem pro vozové parky skládající se ze smíšených značek vozidel a technologií motorů včetně Euro 2, 3 a některých motorů Euro 4. Ve srovnání s konvenčními oleji viskozitní třídy SAE 15W-40 Shell Rimula R6 M může také přispět ke snížení spotřeby paliva.

Aplikace:
» Olej Shell Rimula R6 M je doporučen pro silniční aplikace a je zvláště vhodný pro rozsáhlou řadu aplikací nákladní a veřejné dopravy ve vozidlech využívajících moderní nízkoemisní motory od firem Mercedes-Benz a MAN.
» Shell Rimula R6 M také splňuje nebo převyšuje výkonnostní požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Scania a Iveco a také amerických Cummins, Mack a mnoha typů japonských motorů.
» Není vhodný pro motory Caterpillar.
» Pro zdokonalení výkonu a ochrany nejnovějších nízkoemisních motorů, zvláště těch, které jsou vybaveny filtry pevných částic (DPF), doporučujeme používat produkty typu „low SAPS” Shell Rimula R6 LM/LME.

Parametry

Hmotnost 20 kg
viskozita dle SAE SAE 10W-40

Poradna a informace ze světa maziv

Mazivářské mýty, Mýtus první - kdo a jak vyrábí základové oleje

Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.

Celý článek
Mazivářské mýty, Mýtus druhý - kvalita základových mazacích olejů

Pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.

Mazivářské mýty, Mýtus třetí - minerál, polosyntetika, syntetika

Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.

Diskuzní fórum